Онлайн-тести з літературного читання 4 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: До якого жанру літератури можна віднести твір Божени Немцової "Сіль дорожча за золото"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 21 січня
Приклад запитання: Де жив пінгвін Пінні?
Літературне читання, 4 клас
Створено 21 січня
Приклад запитання: Автором/авторкою твору «Як не любить той край» є …
Літературне читання, 4 клас
Створено 21 січня
Приклад запитання: Чому маленькі школярі не пішли до школи?
Літературне читання, 4 клас
Створено 21 січня
Приклад запитання: Де притулилася хатинка, в якій жили діти?
Літературне читання, 4 клас
Створено 19 січня
Приклад запитання: Що розповіла вчителька дітям?
Літературне читання, 4 клас
Створено 19 січня
Приклад запитання: Назвіть автора твору "Діамант феї Дарини".
Приклад запитання: Хто був найсміливішим з друзів?
Літературне читання, 4 клас
Створено 19 січня
Приклад запитання: Розшифруй ребус.
Приклад запитання: 1. З якого твору ці слова? Така краса, висока і нетління, що хоч спинись і з Богом говори…
Приклад запитання: Назви звірят, які сиділи у лісі на галявині?
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: Молода зима
Приклад запитання: 1. Хто є головним героєм оповідання?
Приклад запитання: Коли каталися на велосипедах Костик і Данило?
Літературне читання, 4 клас
Створено 18 січня
Приклад запитання: З якого твору ці слова? Така краса, висока і нетління, що хоч спинись і з Богом говори…
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: Аліна Туз " Час бажання"
Приклад запитання: Хто головні персонажі твору?
Літературне читання, 4 клас
Створено 17 січня
Приклад запитання: Як звали парубка?
Літературне читання, 4 клас
Створено 17 січня
Приклад запитання: Як звати того кремезного чолов`ягу з рудою бородою?
Приклад запитання: Прочитай мовчки цей текст. Запусти таймер на 3 хвилини. Запам'ятай місце, де ти зупинився по сигналу таймера. Дочитай текст до кінця.Олег ПогинайкоБезцінна перлина Маринка не так часто приїжджала у село до бабусі з дідусем. Літо було єдиною порою під час якої всі три місяці проводила з ними. Хоча їй було всього шість років, із великим задоволенням допомагала стареньким на городі, в саду, на подвір’ї, в будинку. Вона також любила, коли за якісну виконану роботу, бабуся пригощала її своїми смачними стравами, називала її ангелятком, квіточкою, котиком, а дідусь іще —перлинкою. Й хоча маленька не знала, що це таке, перлинка, все-такивірила: якби перлина не була цінною річчю, ніколи не називав її так.— Прийде день, коли я не тільки покажу тобі перлинку, а також іподарую, — сказав старенький одного дня.— Правда? — зраділа дівчинка й заплескала в долоні. Їй дуже хотілось,аби старенький хоча б показав перлинку, проте не наважуваласяпросити, знаючи його впертий характер. Однак прийшов той день. І хоча це сталося напередодні осені, дівчинка зуміла дочекатися його. Затамувавши подих, уважно спостерігала, як він обережно виймав її зі шухляди столу, ставив її перед нею. А вона маленька, кругла сяяла наче сонечко. Тільки оте сяйво було незвичайним, дивовижним, чарівним.— Оце і є вона — морська перлинка — камінець, який утворився не уземних надрах, а саме у раковинах молюсків, які живуть під водою.Перлинки є жовті, блакитні, рожеві і навіть чорні. У своїх колекціях їхполюбляють мати здебільшого багаті люди. Але є ще одна перлинка, яку й вони не мають.— Чому? — поцікавилася онучка.— Бо вона безцінна.— Вона нічого не коштує?— Вона найкраща в усьому світі. Її не можна ні купити, ні продати, незнайти у печерах, на дні моря, ні відібрати, ні подарувати.— Тоді де вона знаходиться? — забажала уточнення Маринка.— У серці – поставивши руку на груди, де знаходиться серце, пояснивдідусь. І називається вона — ЛЮБОВ. Тільки по-справжньому любляча людина вміє співчувати людському горю, допомагати, є доброю, щирою, ніжною, лагідною; не мовить поганих слів, постійно і завжди слухається; в неї добра душа і не холодне серце; голос звучить дзвінким ручаєм; своїм світлом уміє розсіяти темряву безнадії, страху, ніколи не проймається гнівом. Дідусь замовк, але не мовчали його слова, які наче перли сяяли увечірній тиші. І розуміла Маринка, що нічого найціннішого в світі не булой немає за Любов. Бо вона є — безцінною перлинкою.
Приклад запитання: Про що непокоїлась Леле?
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 січня
Приклад запитання: Хто автор твору "Подорож у країну навпаки"?
Приклад запитання: Чому зима дивувалась?
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: "Чотири руді лисиці"
Приклад запитання: Хто автор твору «Чотири руді лисиці»?
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 січня
Приклад запитання: Хто головні персонажі твору?
Приклад запитання: Де відбувалися події описані в казці?
Приклад запитання: За жанром "Чарлі і шоколадна фабрика" це ...
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 січня
Приклад запитання: Де народився Володимир Сосюра?
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 січня
Приклад запитання: Подія відбувалася влітку
Приклад запитання: Прочитай текст.ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТАЖили собі двоє сусідів: один бідняк , а другий багач, і жили як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав , що є в нього клапоть сухої землі , на якій нічого не родить , навіть мурашки не плодяться.Уклали угоду. Вдарили по руках.Бідняк повернувся до своєї хати, покликав дружину ,і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли , то й знайшли гарбуза.- Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь!- Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!- Ні, -сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі , отже, він не мій. Я повинен оддати його власникові цієї землі. Пішов він до багача і все йому розповів.- О, це чудово! - вигукнув багач.- Наша угода розривається. Я не можу віддавати землю , на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини , а багач побіг на поле , щоб забрати гарбуз. Але , прибігши , побачив: гарбуз ос , лютих та кусючих.- Ага! - заволав багач. -Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну , хай начувається , я йому теж віддячу добрим жартом. Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.- Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.- Ось тобі, куме, гарбуз із золотом , який ти знайшов на моїй землі. Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку , як оси обернулися на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенкіт і здогадався - щось тут не те.- Куме, -каже, - відчини- но двері, я гляну ,що то дзвенить. Але бідняк відповів:- Що ти , куме! Тебе ж оси покусають!.. Такі кляті , такі кляті! Тікай ,куме!Так бідняк збагатів , а багач став посміховиськом.Виконай завдання1. До якого жанру відноситься прочитаний твір?