Онлайн-тести з літературного читання 2 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: Що мама принесла з комори?
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: Як називається останній розділ підручника?
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: У давні часи людина дуже ...знала про природу.
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: Як звали котика?
Приклад запитання: Твір "Голка-риба" - це ...
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: Де відбувалися події з Яриком і його друзями?
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: Якими були люди в давнину?
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: Скільки часу потрібно читати щодня, щоб жити довше?
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: знайди один
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: Де знайшов песика дядечко Юрко?
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: Енциклопедія - це ...
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня 2020
Приклад запитання: Хто головний герой твору?
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Як назвав хлопчика дідусь?
Приклад запитання: 1.Що трапилося з гніздом ластівок?
Приклад запитання:  ,,Вовчик і сонечка" - це...
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Казка "Вовк та семеро козенят"- це ...
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Кожного року на землю прилітав
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Уважно прочитайте текст  Василь СухомлинськийСкляний чоловічок У одного хлопчика був маленький приятель — Скляний чоловічок. Був зовсім прозорий і вмів угадувати, що думає і переживає його приятель хлопчик. Не вивчив хлопчик уроки й думає йти гуляти — Скляний чоловічок уже й не зовсім прозорий, а ледь-ледь помутнів і каже хлопчикові: — Не треба так думати, друже. Спочатку зроби діло, а потім гуляй. Соромно стає хлопчикові, він зараз же береться до діла: вивчить уроки, а тоді йде гуляти. Чоловічок мовчить. Але стає прозорий. Якось у хлопчика занедужав товариш, з яким він сидів за однією партою. Минув день, другий, а хлопчик і не згадує про товариша. Дивиться, а Скляний чоловічок став темний, як хмара. —   Що я зробив чи подумав поганого? — з тривогою питає хлопчик. —   Ти нічого не зробив поганого, нічого не подумав поганого… Але ти забув про свого товариша. Соромно стало хлопчикові, і він пішов провідати хворого. Поніс йому квіти й велике-велике яблуко, яке дала йому мама. Так Скляний чоловічок учив хлопчика жити. Це була його совість. 1. Визначте жанр даного твору
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: З ким приїхала маленька дівчинка у місто?
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Хто є персонажами цієї казки?
Приклад запитання:  Вовчик і сонечка" - це...
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Жанр твору ?
Приклад запитання: З ким приїхала маленька дівчинка у місто?
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: З якого вірша рядки: " цап меле, цап меле, а коза засипає..."
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Як звати головну героїню оповідання?
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: По що діти ходили щодня до лісу?
Приклад запитання: Хто автор казки "Товар і покупець"
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Як звали головного героя?
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Прочитай уважно оповідання! Джерельце Пішли якось дідусь з онуком в ліс по гриби. Довго збирали, поки назбирали повні кошики. З повними кошиками важкувато, і день якраз видався спекотний, душний. Вирішили відпочить. Саме і весела галявинка вигулькнула. Трава на ній зелена, свіжа. У траві вітерець із сонячним зайчиком бавляться.–    Як гарно! – зрадів онук. – Дідусю, давай тут перепочинемо! Он і дерево лежить. Сіли. Дідусь достав окрайця хліба, розламав навпіл.–    Ех, до хліба ще б ковток водиці, - зітхнув дідусь.–    Ой, дідусю, тут хтось є! – прошепотів онук. Прислухались.–    А й справді, внучку, ніби дзюрчить. Ану поглянь кругом. Ти гострозорий, може, і знайдеш. Подивився хлопчик навкруг. Бачить під кущем, з-під камінця, вода сочиться. Тільки виколупав один камінець, - звідти як хлине струминка! Та холодна, чиста! Напились води досхочу, а дідусь і каже: – Давай, внучку,зробимо так, щоб усім було приємно пити з джерельця. Зробив дідусь кухлик із березової кори – кожний тепер нап’ється із джерельця. Оглянули свою роботу – до ладу вийшло. Напились ще на прощання і пішли додому.
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Який жанр цього твору?