Онлайн-тести з літературного читання 2 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Прислів'я та приказки- це...
Літературне читання, 2 клас
Створено 30 травня 2022
Приклад запитання: Коли відбуваються описані події?
Приклад запитання: Прочитай текст. Визначи жанр тексту. Їжачок Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близ­нята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці. У беретику одного з них зненацька щось заворушилось. — Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, не­хай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо. — Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я. — У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати. — Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна. — Еге ж, — знітився Петько. — Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько. Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник. (Г. Труфанов, 135 слів)
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 травня 2022
Приклад запитання: Хто Івасикові приніс гостинчика?
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 травня 2022
Приклад запитання: Де з самого початку жив паперовий янгол?
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 травня 2022
Приклад запитання: Де розпочинаються канікули ?
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 травня 2022
Приклад запитання: Юрій Фалькович - людина з яскравим ...
Літературне читання, 2 клас
Створено 28 травня 2022
Приклад запитання: Пролісок - це ...
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 травня 2022
Приклад запитання: 1. Прочитай текст. Визнач жанр твору. НАВІТЬ КВІТИ З СОРОМУ ПОЧЕРВОНІЛИМама йшла вранці на роботу. Наказувала доні:—   Я буду цілий день у полі. А ти прибери в хаті, попери свою білизну, звари вечерю й полий квіти.Донька прибрала в хаті, попрала білизну, приготувала вечерю, а квітів не полила. Не раз проходила вона вдень повз білі хризантеми, думала: «Треба ж полити квіти». Та ледве згадувала про це, як чула, ніби чийсь голос їй каже: «Нічого з ними не станеться, як один день не полити». Це був голос брехні маленької недолугої істоти, що хтозна-де взялася й поселилася в темному куточку душі дівчинки.Увечері мама прийшла з поля. Бачить — у хаті прибрано, білизну попрано й висушено, вечерю зварено. Питає мама:—   А квіти полила?—   Полила, — тихо відповіла дівчинка й опустила очі.Маленька недолуга істота, що поселилася в темному куточку дитячої душі, застрибала на радощах.—   Полила, — ще раз тихо-тихо повторила дівчинка й поглянула на хризантеми. Глянула та й здивувалася: на білих квітах лежав багрецевий відтінок. Вони із сорому почервоніли.—   Мамо, дорогенька, пробачте мені, — заплакала дівчинка. — Я обманула вас. Я не полила квітів.Багрецевий відтінок квітів розтанув, вони знову стали білі. А маленька недолуга істота, що ховалась у темному куточку душі дівчинки, зникла, і темний куточок став світлий.Мама пригорнула доню до грудей і поцілувала. Василь Сухомлинський
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 травня 2022
Приклад запитання: Згідно вірша Олександра Дерманського, скільки відомо чудес на світі
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 травня 2022
Приклад запитання: Обери правильно вид римуванняІшла весна-краснау синій хустинці.Несла весна-краснау скриньці гостинці.
Приклад запитання: Вибери назву та автора вірша. На зеленому горбочку, У вишневому садочку, Притулилася хатинка, Мов маленькая дитинка.
Приклад запитання: Прочитай уважно текстЛастівка з перебитим криломПісля гарячого літнього дня загриміла гроза. Пішла злива. Вода залила ластів’яче гніздо, що приліпилося до стіни старої повітки. Розвалилося гніздечко, повипадали пташенята. Вони вже вбралися в пір’ячко, але ще не вміли літати. В’ється ластівка над дітками, кличе їх під кущ заховатися.Кілька днів жили пташенята під кущем. Ластівка носила їм їжу. Вони збивалися докупи і чекали маму. Ось уже четверо діток навчилися літати й порозлітались, а одне сидить, не може здійнятись. У нього перебите крило. Як випало з гнізда, покалічилося.До осені жило поранене пташеня під кущем. Його доглядала мати. А коли настав час відлітати в теплий край, ластівки зібралися чималим табунцем, сіли на кущ, і довго чулось тривожне попискування.Відлетіли пташки в теплий край. Зосталася молода ластівочка з перебитим крильцем. Я взяв її і приніс додому. Вона довірливо притулилась до мене. Я посадив її на віконце. Ластівка дивилась у синє небо. Мені здалося, що в неї на очах тремтять сльози. (За В. Сухомлинським) Назви автора твору.
Приклад запитання: "Товар і покупець" Це?
Приклад запитання: Твір В.Сухомлинського "Скляний чоловічок" У одного хлопчика був маленький приятель — Скляний чоловічок. Був зовсім прозорий і вмів угадувати, що думає і переживає його приятель хлопчик. Не вивчив хлопчик уроки й думає йти гуляти — Скляний чоловічок уже й не зовсім прозорий, а ледь-ледь помутнів і каже хлопчикові: — Не треба так думати, друже. Спочатку зроби діло, а потім гуляй. Соромно стає хлопчикові, він зараз же береться до діла: вивчить уроки, а тоді йде гуляти. Чоловічок мовчить. Але стає прозорий. Якось у хлопчика занедужав товариш, з яким він сидів за однією партою. Минув день, другий, а хлопчик і не згадує про товариша. Дивиться, а Скляний чоловічок став темний, як хмара. — Що я зробив чи подумав поганого? — з тривогою питає хлоп­чик. — Ти нічого не зробив поганого, нічого не подумав поганого... Але ти забув про свого товариша. Соромно стало хлопчикові, і він пішов провідати хворого. Поніс йому квіти й велике-велике яблуко, яке дала йому мама. Так Скляний чоловічок учив хлопчика жити. Це була його совість. 
Приклад запитання: Продовж речення.Чудеса бувають...
Приклад запитання: Назва опрацьованої теми з читання: "Скільки на землі іще ..."
Приклад запитання: До перлинок української народної творчості належать:
Приклад запитання: Назва опрацьованої теми з читання: "Скільки на землі іще ..."
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 травня 2022
Приклад запитання: Головний герой оповідання.
Приклад запитання: Які квіти поетеса твору "У лісочку" Л. Компанієць побачила в ранковому лісі? (обери декілька правильних відповідей)
Приклад запитання: Прочитайте уважно текст, дайте відповіді на запитання Гаряча квітка           Того року була рання весна. В середині квітня зацвіли сади. Настав травень.        Маленька дівчинка Оля пішла одного ясного весняного ранку в сад і побачила велику червону квітку троянди. Вона побігла до мами й радісно сказала:-        Мамо, червона троянда зацвіла. Мама прийшла в сад, поглянула на червону квітку, усміхнулася. Потім глянула на небо, і лице її стало тривожним. З півночі сунула чорна хмара. Повіяв вітер, хмара закрила сонце. Стало холодно. Мама з Олею сиділи в кімнаті й з тривогою дивилися в вікно. Мов білі метелики, полетів сніг. Все довкола побіліло. Вітер затих. Сніжинки м’яко падали на землю, а потім перестали падати. Мама з Олею пішли в сад. На зеленому листі біліли снігові шапки. Земля вкрилася сніжно – білим килимом. Тільки троянда червоніла, мов велика жарина. На ній блищали крапельки роси. -      Вона гаряча, їй не страшно, - промовила Оля й радісно усміхнулася. (141 слово, В.Сухомлинський)Готові до тесту
Приклад запитання: Хто є автором казки "Пригоди в лісовій школі"?
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 травня 2022
Приклад запитання: ЇжачокЗустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Ванько і Петько звати їх. Близнята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, нехай перезимує в теплі-добрі. А навесні випустимо.— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.— У куточку під батареєю!— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.— Еге ж, — знітився Петько.— Хотіли ж як краще...Хлопці з деяким жалем відпустили їжачка, і він, не гаючись, чкурнув у хащі.Запам’ятали про що йдеться в тексті ?
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 травня 2022
Приклад запитання: Як звали дівчинку?
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 травня 2022
Приклад запитання: Хто головний герой твору?
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 травня 2022
Приклад запитання: Хто написав оповідання "Гаряча казка"?
Приклад запитання: На яке свято відбувались події в оповіданні?
Літературне читання, 2 клас
Створено 24 травня 2022
Приклад запитання: Як називається розділ, в якому читали казку 2Як лиска голосок собі кувала" ?