Онлайн-тести з літературного читання 4 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 4 клас
Створено 4 липня 2022
Приклад запитання: Соломія Крушельницька - найвидатніша ...
Приклад запитання: Хто автор твору "Федько прибулець з Інтернету"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 6 червня 2022
Приклад запитання: Якого місяця відбуваються події?
Літературне читання, 4 клас
Створено 6 червня 2022
Приклад запитання: На березі лежав камінь не прстий, а ...
Літературне читання, 4 клас
Створено 3 червня 2022
Приклад запитання: Що добре знала жінка?
Літературне читання, 4 клас
Створено 1 червня 2022
Приклад запитання: Закінчіть рядок вірша Івана Малковича "Молитва до ангела":Рано ввечір, вдень, вночіБудь мені до помочіСвічечкою...
Приклад запитання: В даному розділі розміщені твори таких жанрів:
Приклад запитання: Хто був другом каченятка?
Приклад запитання: 1.    Жанр твору:
Приклад запитання: Як називається оповідання?
Літературне читання, 4 клас
Створено 29 травня 2022
Приклад запитання: Скільки років було Федькові з твору " Прибулець з інтернету"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 29 травня 2022
Приклад запитання: 1. Продовжи висловлювання: "Міф - це...
Приклад запитання: Укажи правильну відповідь:народний або літературний твір про вигадані, часто фантастичні події – це
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 травня 2022
Приклад запитання: Чим рятували Професора від укусу мухи?
Приклад запитання: 1. Прочитай текст. Визнач жанр прочитаного твору. Чудесні пташки    Петрик жив зі своїми батьками на околиці великого міста.    Якраз навпроти їхнього будинку стояла стара хатиночка. У тій хатиночці жила старенька бабуся. Біля її хатки був невеличкий город, де росли карто-пля, цибуля, морква, петрушка, з десяток соняшників, а серед городини цві-ли голубі кручені паничі та червоногарячі айстри. І ще росли там дві яблуні – одна антонівка, а путі́вка… Яблуні щовесни рясно цвіли ніжним цвітом, та яблук на них родило мало, бо листя об’їдала гусінь, а як і достигне якийсь десяток, -- усі були червиві…     Чому?      Та тому, що шкідники – плодожерка та золотогузка – звивали собі на яблунях кубельця з яєчками. Навесні з цих яєчок виплоджувалася ненажерлива гусінь, що поїдала яблука. А старенька бабуся не мала сил пообирати кубельця.      Якось Петрик приніс у хату кілька дощечок та почав ці дощечки стругати.      --І що ото ти майструєш? – запитав татко.      --Я, татку, хочу зробити шпаківню! Повісимо шпаківню на каштані, прилетять навесні птахи, оселяться у нас і виведуть діточок. А як шпак, тату, співає, якби ти знав!       Татко посміхнувся.       --Я, Петрику, знаю, як співають шпаки! Вони не лише хороше співають. Шпаки сади наші, наші ліси й поля від шкідників бережуть, від гусені, від сарани, совки… Хочеш, я допоможу тобі шпаківню змайструвати?       Шпаківню повісили на каштані. А на тому каштані, у стовбурі, височенько над землею було невеличке дупло. Через деякий час на гілочку сіла пташка, підстрибнула й пурхнула в дірочку.       --Синичка! – вигукнув Петрик. – Це вона собі кубельце мостить. Треба стерегти, щоб часом собака її не налякала! Тепер у нас на каштані будуть і шпаки, й синички! От здорово!        І таки справді, у дуплі на каштані звили собі гніздечко синички.        Настала весна. Прилетіли шпаки і оселилися в Петриковій шпаківні.        Зацвіли садки…        Дуже рясно цвіли яблуні біля бабусиної хатинки…        Якось бабуся вивела свою кізоньку пастися, побачила Петрика та й каже:         --Ти не знаєш, хлопчику, де взялися пташки – шпаки і синички? Вони геть чисто всі кубельця гусені на моїх яблуньках поклювали.         --То наші шпаки і наші синички, вони на нашім каштані живуть.Восени на бабусиних яблунях рясно-рясно вродило яблук -- і антонівки, і путі́вки. (За Остапом Вишнею, 336 слів)
Приклад запитання: Кого зустріли звірята, потрапивши у країну Павутинію?
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 травня 2022
Приклад запитання: Виберіть рядок, у якому всі слова - прикметники.
Приклад запитання: Як називався луг, на якому жили джмелі?
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 травня 2022
Приклад запитання: Оберіть жанр прочитаного тексту:
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 травня 2022
Приклад запитання: Песик, який прибіг до друзів, умів...
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2022
Приклад запитання: За оповіданням О.Малаша ''Я почую тебе скрізь'' Богдана у грі на скрипці підтримало...
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2022
Приклад запитання: Хто був намальований на склі вітрини?
Приклад запитання: "Небилиці про рукавиці" написала...
Приклад запитання: "Небилиці про рукавиці" написала...
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2022
Приклад запитання: Скільки грошей було у Павлуші в потаємній кишені?
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Дикі каченята".
Приклад запитання: ІнструкціяЩоб виконати цю діагностичну роботу підготуй годинник(мобільний телефон) - постав таймер на 3 хвилини.В наступному завданні перед тобою буде текст.Запусти таймер.Прочитай текст мовчки.По сигналу таймера запам'ятай місце, де ти зупинився.Дочитай текст до кінця.
Приклад запитання: Як називається відросла після скошування трава ?
Приклад запитання:                    Притча про мудре зернятко пшениці        Давно те було. Так давно, що на землі ще й кордонів не існувало. Люди тоді могли вільно ходити із краю в край.       Жив у Карпатах старий мудрець. Ніхто й не знав, скільки йому років було.       Одної ночі в хатинку до мудреця постукав запізнілий подорожній, попросив кусень хліба. Рад би мудрець нагодувати гостя, але в самого — ні скоринки. Усього його багатства – єдина зернина, яка лежала на дні череп’яного горщика. А справжня щирість – поділитися з голодним і стражденним останнім, що маєш. Так мудрець учив людей, так і сам вчинив того вечора.        Обережно взяв він зернину і поклав на долоню подорожньому: «Посади в землю, доглядай, поливай водою, щоб не засохло стебло. Тоді через рік колосок виросте. Збереш колосок, розітреш у долоні, зігрієш зернята – і знову посій у землю».      Не сказав мудрець тільки одного, що зернина та була всім його багатством. Збігло кілька років. Зашуміла колоссям земля. У хату мудреця знову зайшов подорожній – гарно одягнений, веселий, здоровий. А на дворі стояли вози, повні пшениці та всякого добра.        «Це все для тебе, славний мудрецю. Щоб ти багато років міг учити мудрості наш народ, як навчив мене». І вклонився низько господареві. Та мудрець узяв з усього багатства тільки одну зернину. Обійняв молодого хлібороба. «Мені, чоловіче, дороге не багатство, а пам’ять про мене. Радий урожаєві, але беру з нього тільки зернятко. Пшеничне зерно мудре. Воно несе в собі знак роду і народу і береже його навічно. А решту цих зернят роздай людям – хай вони засіють усю землю. І ти станеш найбагатшою людиною на землі. Бо тільки те твоє, що ти віддав людям».       Виконав молодий землероб заповіт свого вчителя. І обнесли люди довкола землі пшеничне зернятко. І виріс колос-богатир. І народилися з одного зерняти мільйони пшеничних зерен. І в усьому світі зашуміли пшеничні поля.                                                                               Ярема Гоян(295 слів.)Готові почати?