Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада 2023
Приклад запитання: 1. Продовж вислів. Без знання минулого…
9
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада 2023
Приклад запитання: Хто створив притчу "Цвяхи"?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада 2023
Приклад запитання: До якого жанру належать тексти "Кривий Ріг" та "Львів"
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Всеволод Нестайко - український ........
9
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Що попрохав бідняк у багатія?
10
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада 2023
Приклад запитання: Хто пшеницю жав?
20
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Як звали папугу з оповідання "Пригоди голубого папуги"
13
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Скільки доньок було у жінки?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Хто сидів на підвіконні?
7
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай текст.ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТАЖили собі двоє сусідів: один бідняк , а другий багач, і жили як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав , що є в нього клапоть сухої землі , на якій нічого не родить , навіть мурашки не плодяться.Уклали уригоду. Вдарили по руках.Бідняк повернувся до своєї хати, покликав дружину ,і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли , то й знайшли гарбуза.- Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь!- Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!- Ні, -сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі , отже, він не мій. Я повинен оддати його власникові цієї землі. Пішов він до багача і все йому розповів.- О, це чудово! - вигукнув багач.- Наша угода розривається. Я не можу віддавати землю , на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини , а багач побіг на поле , щоб забрати гарбуз. Але , прибігши , побачив: гарбуз ос , лютих та кусючих.- Ага! - заволав багач. -Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну , хай начувається , я йому теж віддячу добрим жартом. Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.- Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.- Ось тобі, куме, гарбуз із золотом , який ти знайшов на моїй землі. Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку , як оси обернулися на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенкіт і здогадався - щось тут не те.- Куме, -каже, - відчини- но двері, я гляну ,що то дзвенить. Але бідняк відповів:- Що ти , куме! Тебе ж оси покусають!.. Такі кляті , такі кляті! Тікай ,куме!Так бідняк збагатів , а багач став посміховиськом.Виконай завдання1. До якого жанру відноситься прочитаний твір?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: До якого виду належить казка "Золота пшениця"?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 12 листопада 2023
Приклад запитання: Як звали папугу ?
5
Літературне читання, 4 клас
Створено 12 листопада 2023
Приклад запитання: Про кого розповідається в тексті?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 12 листопада 2023
Приклад запитання: На чому летів козак Петро Мамарига?
7
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай текст.ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТАЖили собі двоє сусідів: один бідняк , а другий багач, і жили як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав , що є в нього клапоть сухої землі , на якій нічого не родить , навіть мурашки не плодяться.Уклали уригоду. Вдарили по руках.Бідняк повернувся до своєї хати, покликав дружину ,і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли , то й знайшли гарбуза.- Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь!- Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!- Ні, -сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі , отже, він не мій. Я повинен оддати його власникові цієї землі. Пішов він до багача і все йому розповів.- О, це чудово! - вигукнув багач.- Наша угода розривається. Я не можу віддавати землю , на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини , а багач побіг на поле , щоб забрати гарбуз. Але , прибігши , побачив: гарбуз ос , лютих та кусючих.- Ага! - заволав багач. -Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну , хай начувається , я йому теж віддячу добрим жартом. Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.- Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.- Ось тобі, куме, гарбуз із золотом , який ти знайшов на моїй землі. Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку , як оси обернулися на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенкіт і здогадався - щось тут не те.- Куме, -каже, - відчини- но двері, я гляну ,що то дзвенить. Але бідняк відповів:- Що ти , куме! Тебе ж оси покусають!.. Такі кляті , такі кляті! Тікай ,куме!Так бідняк збагатів , а багач став посміховиськом.Виконай завдання1. До якого жанру відноситься прочитаний твір?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Головна героїня твору -
8
Літературне читання, 4 клас
Створено 11 листопада 2023
Приклад запитання: Головною героїнею твору є
9
Літературне читання, 4 клас
Створено 11 листопада 2023
Приклад запитання: Коли народилося гусенятко?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Хто перебував при дворах давніх українських князів?
9
Літературне читання, 4 клас
Створено 10 листопада 2023
Приклад запитання: Прочитай мовчки цей текст. Запусти таймер на 3 хвилини. Запам'ятай місце, де ти зупинився по сигналу таймера. Дочитай текст до кінця.Солтис-Смирнова МаріяЧому хворіє кротеня– Не підіймайся близько до поверхні, – казала мама Кротеняті.– Особливо з правого боку від комори.Та де ж там!Цікаве Кротеня і біля вітальні новий вихід вирило, і біля своєї спальні запасний. Але як же комора! Там стільки смакоти! І без додаткового входу?!Малюк спочатку пообідав. Хтозна, скільки доведеться рити. І взявся до роботи. Все вгору, і вгору.Аж раптом з грудкою землі вниз почали падати якісь незнайомі речі: товстенькі і худенькі, квадратні чи круглі, важкі і легкі.Кротеня разом з усім донизу звалився.Спробував цей непотріб через новий вихід винести, та й не помітив, як на землі біля входу у комору щось кругле й невеличке залишилось.Вже, коли повернувся, помітив.Узяв знахідку. Тепла. Майже, як Сонечко над землею. Та й до себе в кімнату відніс. Пройшло кілька днів. Невгамовне Кротеня чомусь стало повільнішим, більше спати хотіло, ще й на животик скаржилось.Мама з татом випитували у синочка, де бігав і що їв. І малюк признався, що, незважаючи на заборону, новий вихід прокопав, як туди багато чого попадало.– Сміття! – батьки вже злякались не на жарт. Хтозна, може Кротеня упаковку з-під морозива з’їло? Запах він неї такий смачний!– Ти нічого не їв?– Ні, все назад виніс. А ось це вже потім знайшов, – показав синочок під ліжком.Батарейка лежала у маленькій калюжі. І, коли мама Кротиха нагнулася ближче, у неї запаморочилося в голові.– Тепер усе зрозуміло, – сказав Кріт. – Тобі потрібна нова кімната. А цю доведеться засипати.Кротеня обдивилось довкола – ліжечко і іграшки, столик та шафа переїдуть з ним.Але в новій кімнаті не буде на стіні такого цікавого візерунка від коріння тисячолітнього дуба і його молодих синів. Та що вдієш?І малюк поспішив шукати собі місце для нової кімнати. І подалі від сміттєзвалища, щоб знову не захворіти.А хто з вас, діти, знає, що слід робити з використаними батарейками? Бережіть природу – вона й наш дім також.
6
Літературне читання, 4 клас
Створено 10 листопада 2023
Приклад запитання: ЛЕГЕНДА ПРО ЗОЛОТЕ ЗЕРНЯТКО ІСТИНИ У батька було два сини. Коли вони виросли й могли вже тримати в руках заступа, батько сказав їм: "Беріть заступи, підемо копати поле". Копають вони й копають, і видалася праця братам важкою і незрозумілою. — Для чого ми копаємо? — питають вони.— І взагалі, для чого ми живемо на світі? Батько й каже синам: — Бачите цю велику гору? — І показав рукою на величезну гору, вершина якої вкрилася хмарами. — Бачимо,— відповіли сини. —У цій горі — Золоте Зернятко Істини. Можливо, десь у гли¬бині, можливо, на поверхні — ніхто не знає. Кажуть люди: хто знайде це Зернятко, той зрозуміє, для чого людина живе на світі, для чого працює, для чого копає землю і сіє хліб, споруджує будин¬ки і думає про зірки. Ідіть, сини, шукайте Золоте Зернятко Істини. Підійшли брати до гори, а вона величезна й висока, за день не обійдеш навколо, за три дні не зійдеш на вершину. Як же шука¬ти Золоте Зернятко Істини? Стали брати біля підніжжя гори. Старший — з одного боку, молодший — з іншого. Почали копати гору, пересипаючи землю жменя за жменею. Золотого Зернятка не було. Молодший брат підійшов до старшого і каже — Я більше не буду копати. Не хочу стати рабом ЦІЄЇ гори. Старший відповідає: — Хоч і все життя доведеться копати, а я все-таки знайду Золоте Зернятко Істини. Тому що я не раб, а вільна людина. А ти раб, бо не хочеш дізнатися, для чого ми живемо на світі, для чого копаємо землю і сіємо хліб, споруджуємо будинки й думає¬мо про зірки. Пішов молодший брат, поселився на березі річки — курінь збудував, рибу ловить і юшку варить. А старший брат копає і копає, кожну жменю землі у порох розтирає. Золоте Зернятко Істини шукає. Десять років копав старший брат гору, жодного дня не відпо¬чивав. Нарешті, на одинадцятий рік, коли вся гора була розкопа¬на й пересипана на нове місце, знайшов старший брат на самому дні гори Золоте Зернятко Істини. Воно було маленьке, як мачин¬ка. Поклав старший брат Зернятко на долоню, і яскраве світло Істини осяяло весь світ. Дізнався старший брат, для чого людина живе на світі, землю копає і ниву засіває, споруджує будинки й про зірки думає. Пішов старший брат по землі, побудував Щастя для всіх лю¬дей. І став Могутнім і Непереможним. Тому що він — Вільна Людина. А молодший брат живе в убогому курені, одяг на ньому порва¬вся, відро, в якому він юшку варив, продірявилося, їсть він сиру рибу і водою болотною запиває. Тому що він безвільний раб — раб свого ледарства, неробства і невігластва. Тому що справжня свобода — в умінні працювати день і ніч для того, щоб пересунути гору з місця на місце, побудувати Щастя для людей. 1. Визнач жанр даного твору.
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: ... - перекази про створення світу й людини.
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: До якого виду належить казка "Золота пшениця"?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: «Заяче сало» – це …
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Чому розсердилася Стефа?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Що засіяв навесні бідняк?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Визначте жанр прочитанного твору
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Обери всі правильні відповіді.Слово "Байка" означає ...
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 8 листопада 2023
Приклад запитання: Що таке притча?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 8 листопада 2023
Приклад запитання: 1. «Заяче сало» – це …