Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
20
Приклад запитання: Яскравими представниками ораторського мистецтва є всі названі,ОКРІМ
25
Українська мова, 11 клас
Створено 23 листопада
Приклад запитання: Позначте рядок, у якому в усіх словах відбувається уподібнення приголосних за дзвінкістю – глухістю.
21
Приклад запитання: Граматичну помилку допущено в рядку
8
Приклад запитання: 1. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
20
Приклад запитання: Яскравими представниками ораторського мистецтва є всі названі,ОКРІМ
24
Українська мова, 11 клас
Створено 21 листопада
Приклад запитання: М'який знак на місці пропуску треба писати в слові
46
Приклад запитання: На перший склад падає наголос у слові
12
Українська мова, 11 клас
Створено 21 листопада
Приклад запитання: Визначте односкладне речення.
12
Приклад запитання: Риторика – це
12
Приклад запитання: Граматичну помилку допущено в рядку
13
Українська мова, 11 клас
Створено 20 листопада
Приклад запитання: Не є словосполученням
15
Приклад запитання: Укажіть рядок, у якому є прикладка
22
Приклад запитання: Правильно утворено ступені порівняння прикметників у всіх словах рядка:
24
Приклад запитання: У якому реченні допущено пунктуаційну помилку при порівняльному звороті?
11
Приклад запитання: Позначте речення, що містить застаріле слово:
12
Приклад запитання: Літеру и на місці крапок треба писати в усіх словах рядка
20
Приклад запитання: Синонімічний ряд фразеологізмів дати перцю, прописати іжицю, милити чуба, брати в шори, дати березової каші позначає поняття
12
Приклад запитання: Указати синтаксичну роль інфінітива.Письменника попросили оновити сценарій.
17
Українська мова, 11 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Наголошений перший склад услові
6
Українська мова, 11 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Складений підмет є в реченнях
12
Українська мова, 11 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Тире між підметом і присудком потрібно поставити в реченні (розділові знаки пропущено):
23
Приклад запитання: Усі прислівники пишуться з дефісом у рядку
22
Приклад запитання: Граматичну помилку допущено в рядку
20
Приклад запитання: М’який знак на місці крапок НЕ треба писати в усіх словах рядка
24
Приклад запитання: Потребує редагування речення
6
Українська мова, 11 клас
Створено 11 листопада
Приклад запитання: Правильно вжито прийменник по в словосполученні
10
Українська мова, 11 клас
Створено 11 листопада
Приклад запитання: Правильно утворено ступені порівняння прикметників у всіх словах рядка:
13
Українська мова, 11 клас
Створено 11 листопада
Приклад запитання: Прочитайте текст Хіба не однаково, якою мовою говориш? Адже хліба чи м’яса від цього не побільшає... З розмови пасажирів у міському автобусі Чи не найпоширенішим (навіть серед філологів-мовознавців!) і найнебезпечнішим є переконання, що “мова є засіб, знаряддя спілкування між людьми” (Й.Сталін), тобто що основною (а то і єдиною!) функцією мови є комунікативна функція.Чому ж до цього часу всі люди на Землі не заговорили якоюсь однією мовою, хоча б такою, нескладною для вивчення, штучною мовою есперанто? Дехто багатомовність людства пояснює як Божу кару за зухвалість – “вавилонське вежотворення”. Та справа в тому, що насправді багатомовність – це не кара, а дар Божий (чи природи – це вже як для кого).Кожна жива мова, крім комунікативної, виконує ще багато суспільно-значущих функцій: пізнавальну, естетичну, фактичну та ін. – фахівці налічують їх понад двадцять. І найсуттєвішим є те, що кожна жива мова – це своєрідний інструментарій духовної та творчої діяльності людини й етносу. Кожна національна мова є неповторним, неперекладним органом світобачення, своєрідним “вікном у світ”. Кожна національна мова – це унікальне макрополе духовної діяльності нації та окремих її представників, і саме вона історично і навіть географічно найкраще пристосована для найефективнішої творчої діяльності етносу. А значить кожна національна мова, маючи свої переваги над іншими, а в чомусь і поступаючись перед ними, спроможна забезпечити найбільші успіхи в усіх сферах суспільного й особистого життя, – у тому числі й соціально-економічній (бо ж багато хто вважає, що мова впливає лише на культуру та освіту). Отож виявляється, що й такі приземлено-прагматичні речі, як “хліб” і “м’ясо”, опосередковано, через результативність духовної (а відтак – наукової, політичної, економічної, правової, бізнесової та ін.) діяльності, залежить від того, якою мовою ми говоримо. І тут як відповідь на репліку, винесену в епіграф, пригадуються слова нашого національного пророка: “Ох, неоднаково мені...” (За О.Пінчуком; 280 сл.). Натисніть на слова "перейти до тестування"
27
Українська мова, 11 клас
Створено 11 листопада
Приклад запитання: Вислів Як можна бути вільним, Евкріте, коли ти маєш тіло? є
8
Українська мова, 11 клас
Створено 11 листопада
Приклад запитання: Риторика – це