Онлайн-тести з української мови

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Однорідними членами речення називають такі члени речення, які
Українська мова, 7 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Прислівник - це:
Українська мова, 7 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Прийменник є в кожному реченні, ОКРІМ
Українська мова, 7 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Вкажіть рядок, у якому всі слова – прислівники:
Українська мова, 4 клас
Копія з тесту: Правопис займенників
Приклад запитання: Запиши займенники, узгоджуючи їх з іншими словами у словосполученнях:Говорили про (ми)...
Приклад запитання: Помилку в утворенні імені по батькові допущено в рядку
Приклад запитання: Однорідні члени речення - це:   
Приклад запитання: Як називається речення, у якому про когось або про щось розповідається?
Українська мова, 6 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Позначте рядок, усі слова в якому — числівники
Українська мова, 9 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Речення із сурядним і підрядним зв’язком записано в рядку
Українська мова, 3 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Прикметник - частина мови,яка
Українська мова, 2 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Що таке речення?
Українська мова, 4 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Прислівник - це:
Приклад запитання: Познач рядок із займенниками.
Українська мова, 4 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Що таке текст?
Українська мова, 6 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Знайдіть числівник
Українська мова, 10 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: 1. Разом треба писати кожне слово рядка
Українська мова, 8 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Укажіть правильне твердження. Відокремлюватися можуть:
Українська мова, 11 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Прочитайте текст і виконайте завдання Кіберцькування в мережі: віртуальності настав кінець(1–4) Кіберцькування – це переслідування людини через Інтернет, наприклад,коли користувачеві надсилають погрози, поширюють про нього плітки чиякісь фото з ним, розміщують образливу інформацію або пишуть повідомленняпринизливого змісту.-1-(5–8) Зазнавати кіберцькування можуть як дорослі, що стають жертвамипереслідування з боку колег або просто онлайн-друзів, так і діти. Згідно з дослідженнями, найбільш уразлива група для будь-якого виду цькування – це молодь 11–16 років.(9–14)…Приходить дитина зі школи, а на її сторінку у Facebook від різних,інколи зовсім не знайомих людей надійшло 43 повідомлення образливого змісту. У неї німіють руки, блідне обличчя. Вона хапається за телефон... А там – Viber, Twitter, і звідусюди сиплються неприємні шпичаки, лунають погрози... Це найгірший варіант. Частіше переслідують менш жорстоко, наприклад, насміхаються з якоїсь конкретної події чи вади зовнішності. Та з будь-чого. Причин – мільйон.-2-(15–21) Небезпека в тому, що, на відміну від звичайного цькування, гноблен-ня в Інтернеті не припиняється. Від нього не сховатися вдома, у школі чи на роботі. Користувач увесь час на очах. Якщо заблокувати кривдників у всіх можливих соціальних мережах, то й це не зупинить їх від продовження нападів на людину серед знайомих або її онлайн-друзів. Навіть видаливши всі свої профайли (облікові дані) на Gmail, у Facebook, Twitter, Skype, Viber (де там ще зараз найчастіше реєструються?), особа не врятується. Утеча не допоможе позбутися переслідувачів.(22–28) Як показує статистика Центру досліджень кіберцькування, у США81 % респондентів має ілюзію, що від віртуального переслідування простіше втекти, ніж від цькування в реальному житті. Насправді ж переслідування в мережі всепроникне, не те що неприємності від кількох знайомих у школі чи в університеті або від колег на роботі: по-перше, у нього необмежена аудиторія; по-друге, воно створює ефект присутності кривдників усюди, на кожному електронному пристрої, який в особи є.-3-(29–32) Згідно зі статистичними даними, зібраними в Сполучених Штатах,щонайменше половина опитаних молодих людей зазнавала цькування онлайн, 11 % сказали, що їхні фото, які містили елементи компромату, викладали в Інтернет інші люди, 33 % стикалися з погрозами, 55 % були свідками переслідування.(33–39) Найстрашнішим є те, що 95 % (!) свідків онлайн-цькування нічогоне зробили, щоб зупинити його. У соціальній психології цей феномен пояснюють ефектом «пасивного спостерігача». Очевидці надзвичайної ситуації чи насильства не намагаються допомогти постраждалому, залишаючись осторонь. Цікаво, що чим більше осіб спостерігає за ситуацією, тим менше шансів, що хтось допоможе жертві. Емма Шорт уважає, що ця особливість людської психології – головна перешкода на шляху приборкання кіберцькування.(40–43) У мережі ефект спостерігача ускладнений тим, що, незважаючи намасштаби цькування, усім здається, що, якби це було щось справді серйозне,хтось неодмінно б відреагував. Важливо пам’ятати, що цей «хтось» – це сама людина, яка не покладається на небайдужість інших.(44–48) Після того як Тайлер Клементі, студент Університету Ратжерс уНью-Джерсі, стрибнув з мосту Джорджа Вашингтона через те, що з нього знущалися в Інтернеті, свою стурбованість проблемами кіберцькування висловили американські чиновники на всіх рівнях, а співачка Мадонна присвятила хлопцеві кілька музичних композицій.-4-(49–53) У США вже роками ведуть серйозну суспільну дискусію щодо онлайн-цькування й запровадження законів про відповідальність за участь у таких «кампаніях». Але передусім потрібна цілеспрямована просвітницька робота: необхідно привертати увагу людей до того, наскільки це серйозно, ділитися історіями про кіберцькування й постійно пам’ятати про ефект «пасивного спостерігача».(54–57) В Інтернеті цей ефект підсилений тим, що люди схильні сприйматионлайн-простір як гру, тому не трактують серйозно те, що там відбувається. Насправді ж «game over»: віртуальність закінчилася. Усе в мережі абсолютно реальне, у тому числі й трагедії внаслідок кіберцькування. За Є. КузнєцовоюЗ тексту зрозуміло, що подоланню кіберцькування може сприяти все, ОКРІМ
Українська мова, 4 клас
Копія з тесту: займенник
Приклад запитання: Познач рядок з правильним закінченням поданого речення.Займенник - це частина мови, яка...
Українська мова, 4 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Познач твердження,яке не є ознакою прислівника.
Приклад запитання: Запитання 11. Виділіть речення з однорідними членами (розділові знаки відсутні)варіанти відповідей
Приклад запитання: У якому реченні є однорідні члени?
Українська мова, 1 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Назви предмети одним словом. Голуб, ластівка, горобець - ...
Українська мова, 2 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Речення, зв'язані за змістом і розміщені в певній послідовності,утворюють ...
Українська мова, 11 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Вказати, які з поданих слів не належать до самостійних частин мови.
Українська мова, 2 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Речення, у якому про щось розповідається, називається
Українська мова, 4 клас
Створено 14 квітня 2020
Приклад запитання: Позначте групу слів майбутнього часу
Приклад запитання: У якому рядку всі слова треба писати з апострофом
Українська мова, 8 клас
Копія з тесту: Звертання
Приклад запитання: Звертанням ускладнено речення...