Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
12
Українська мова, 6 клас
Створено 3 квітня
Приклад запитання: Усі слова є числівниками в рядку
12
Приклад запитання: Укажіть рядок , у якому всі прислівники пишуться окремо
12
Приклад запитання: 1. Відокремленим означенням ускладнене речення (розділові знаки пропущено)
12
Приклад запитання: Слово, за допомогою якого виражається ставлення мовця до повідомлення - це:
14
Приклад запитання: До чоловічого роду належать усі іменники рядка
12
Приклад запитання: У числівниках шістдесят, сімдесят, вісімдесят відмінюються
10
Приклад запитання: 1. Які твердження стосуються сполучника? (Кілька відповідей)
14
Приклад запитання: Спільний рід мають усі іменники
22
Приклад запитання: Визначте складне речення
12
Українська мова, 7 клас
Створено 3 квітня
Приклад запитання: 1. Із поданих слів дієприслівником є:
11
Приклад запитання: На які розряди за значенням поділяються числівники?
12
Приклад запитання: Слово з переносним значенням вжито в усіх реченнях, крім
12
Приклад запитання: Числівник - це...
15
Приклад запитання: Якими сполучними засобами пов'язуються складносурядні речення з протиставними відношеннями?
11
Приклад запитання: Член речення, який вказує, про кого або про що йдеться в реченні, - це
12
Приклад запитання: Окремо з не треба писати слово у варіанті
14
Приклад запитання: Складним із підрядним і сурядним зв'язком є речення
12
Українська мова, 6 клас
Створено 3 квітня
Приклад запитання: За допомогою чого писемність дає можливість передати мову ?
12
Українська мова, 9 клас
Створено 3 квітня
Приклад запитання: Укажіть, які види зв'язку наявні в уривку з пісні "Країна дітей" "Океану Ельзи"Знову горять, горять мости і зводяться стіни,Але тримають нам горішні основиДіти, які проросли в небо країниДіти, що стали нам продовженням мови
15
Приклад запитання: Текст - це...
24
Українська мова, 7 клас
Створено 3 квітня
Приклад запитання: У реченні «Викладач дуже зрадів, … почув самостійні судження студентів» може бути кожен з названих сполучників, окрім
15
Приклад запитання: Дієслово - це частина мови, яка називає...
12
Українська мова, 5 клас
Створено 3 квітня
Приклад запитання: До другорядних членів речення належать:
12
Українська мова, 4 клас
Створено 3 квітня
Приклад запитання: Обери прислівники
23
Приклад запитання: Звук [ч] є в кожному слові рядка
12
Приклад запитання: Складним з різними видами зв'язку є речення
10
Приклад запитання: Указати правильне твердження:
12
Приклад запитання: На які розряди за значенням поділяються числівники?
12
Приклад запитання: Мовленнєві жанри - це...
11
Приклад запитання: 1. Прочитай текст. Визнач жанр прочитаного твору. Чудесні пташки Петрик жив зі своїми батьками на околиці великого міста. Якраз навпроти їхнього будинку стояла стара хатиночка. У тій хатиночці жила старенька бабуся. Біля її хатки був невеличкий город, де росли карто-пля, цибуля, морква, петрушка, з десяток соняшників, а серед городини цві-ли голубі кручені паничі та червоногарячі айстри. І ще росли там дві яблуні – одна антонівка, а путі́вка… Яблуні щовесни рясно цвіли ніжним цвітом, та яблук на них родило мало, бо листя об’їдала гусінь, а як і достигне якийсь десяток, -- усі були червиві… Чому? Та тому, що шкідники – плодожерка та золотогузка – звивали собі на яблунях кубельця з яєчками. Навесні з цих яєчок виплоджувалася ненажерлива гусінь, що поїдала яблука. А старенька бабуся не мала сил пообирати кубельця. Якось Петрик приніс у хату кілька дощечок та почав ці дощечки стругати. --І що ото ти майструєш? – запитав татко. --Я, татку, хочу зробити шпаківню! Повісимо шпаківню на каштані, прилетять навесні птахи, оселяться у нас і виведуть діточок. А як шпак, тату, співає, якби ти знав! Татко посміхнувся. --Я, Петрику, знаю, як співають шпаки! Вони не лише хороше співають. Шпаки сади наші, наші ліси й поля від шкідників бережуть, від гусені, від сарани, совки… Хочеш, я допоможу тобі шпаківню змайструвати? Шпаківню повісили на каштані. А на тому каштані, у стовбурі, височенько над землею було невеличке дупло. Через деякий час на гілочку сіла пташка, підстрибнула й пурхнула в дірочку. --Синичка! – вигукнув Петрик. – Це вона собі кубельце мостить. Треба стерегти, щоб часом собака її не налякала! Тепер у нас на каштані будуть і шпаки, й синички! От здорово! І таки справді, у дуплі на каштані звили собі гніздечко синички. Настала весна. Прилетіли шпаки і оселилися в Петриковій шпаківні. Зацвіли садки… Дуже рясно цвіли яблуні біля бабусиної хатинки… Якось бабуся вивела свою кізоньку пастися, побачила Петрика та й каже: --Ти не знаєш, хлопчику, де взялися пташки – шпаки і синички? Вони геть чисто всі кубельця гусені на моїх яблуньках поклювали. --То наші шпаки і наші синички, вони на нашім каштані живуть.Восени на бабусиних яблунях рясно-рясно вродило яблук -- і антонівки, і путі́вки. (За Остапом Вишнею, 336 слів)