Навчання впродовж життя – одна з найважливіших компетентностей сучасної людини. Упродовж декількох років в Україні було розроблено та запроваджено нову систему підвищення кваліфікації, яка передбачає серйозне розширення можливостей для самовдосконалення та розвитку педагогічної майстерності вчителів.
Відповідно до вимог чинного законодавства, педагог має свободу вибору суб'єктів, тем, видів, способів тощо підвищення кваліфікації. Зокрема, звернемо увагу на Постанову КМУ від 21.08.2019 №800 (Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників).
- Пункт 6. Педагогічні і науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію за різними формами, видами.
- Пункт 7. Педагогічні та науково-педагогічні працівники самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (далі - суб’єкти підвищення кваліфікації).
- Пункт 9. Суб’єктом підвищення кваліфікації може бути заклад освіти (його структурний підрозділ), наукова установа, інша юридична чи фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, що провадить освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних та/або науково-педагогічних працівників.
- Пункт 13. За результатами проходження підвищення кваліфікації педагогічним та науково-педагогічним працівникам видається документ про підвищення кваліфікації, технічний опис, дизайн, спосіб виготовлення, порядок видачі та обліку якого визначається відповідним суб’єктом підвищення кваліфікації.
«На Урок» як суб'єкт підвищення кваліфікації працює відповідно до вимог чинного законодавства, надаючи послуги, спрямовані на професійне зростання педагогів за різномантіними напрямами та всебічний розвиток учасників освітнього процесу.
За понад 6 років діяльності Освітній проєкт «На Урок» організував сотні вебінарів та десятки конференцій та курсів для педагогічних працівників. Для того, аби керівникам закладів освіти було простіше зорієнтуватися в навчальному матеріалі, підготували перелік заходів, що можна переглянути та навчатися в межах підвищення кваліфікації.
Онлайн-курси «На Урок» для керівників закладів освіти
Онлайн-курси для вчителів – комплекс навчальних матеріалів на актуальні для освітян теми, авторами яких є викладачі-практики та спеціалісти із різних сфер освіти, науки, культури.
Особливості участі: всі курси дистанційні, кожен, хто зареєструється, має необмежений доступ до навчальних матеріалів, спілкування в коментарях, додаткових матеріалів. За потреби учасник курсу може придбати повний доступ до курсу, що передбачає доступ до фінального іспиту та завантаження свідоцтва підвищення кваліфікації.
- Тимбілдинг у роботі вчителя і класного керівника
- Практичні прийоми формування нестандартного мислення
- Організація роботи закладу загальної середньої освіти: нормативні документи
- Ефективне ухвалення управлінських рішень в освіті: як цього навчити(ся)
- Інклюзивна освіта: коротко про найважливіше
- Сучасні технології інклюзивного навчання
- Учительство нової формації: початкова та середня освіта в системі НУШ
- Організація ефективного навчання у Новій українській школі
- Системне мислення в освіті: формуємо, розвиваємо, застосовуємо
- Педагогічні стратегії сучасного вчительства
- Підвищення стресостійкості через відновлення ресурсів у кризових умовах
- Класне керівництво: загальні принципи і робота в умовах дистанційного навчання
Інтернет-конференції «На Урок» для керівників закладів освіти
Онлайн-конференції для вчителів – це масштабний, зручний, ефективний формат підвищення кваліфікації, коли протягом дня глядачі у прямому ефірі спілкуються із фахівцями на задану конференцією тему та діляться досвідом.
Особливості участі: конференції проходять в онлайн-форматі та доступні для перегляду в запису; відбуваються відкриті трансляції, долучитись до яких може кожен педагог. За потреби учасники можуть замовити свідоцтво про підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Атестація педагогічних працівників відповідно до оновленого Положення
- Здійснення формувального оцінювання в НУШ
- Навчальний рік 2024/2025: підготовка до освітнього процесу
- 7 клас НУШ: організація навчального процесу
- Оцінювання результатів навчання: підходи та практика
- Захист України та формування патріотичної свідомості
- Компетентнісне навчання в НУШ: поради та практика
- Інклюзія в умовах війни: досвід і перспективи
- Атестація педагогічних працівників за новим Положенням
- Організація виховного процесу: шляхи та ідеї
- Безпечне освітнє середовище: вимоги та принципи організації
- Подолання освітніх втрат: теорія та практика
- Навчальний рік 2023-2024: організація роботи в умовах війни
- 6 клас НУШ: готовність до нового навчального року
- Навчання та волонтерство: досвід школярів і вчителів
- Успішні стратегії інклюзивної освіти в умовах війни
- Ефективне завершення навчального року
- Робота з нормативною документацією: інклюзивна освіта
- Пріоритети в освіті: мотивація до навчання
- Організація ефективного навчання: від викликів до можливостей
- Робота з нормативною документацією у сфері освіти
- Підвищення кваліфікації та професійне зростання педагогів
- Інклюзивна освіта: підходи та практики
- Психолого-педагогічні засади роботи в кризових умовах
- Організація роботи закладу освіти
- Інновації в освіті
Вебінари «На Урок» для керівників закладів освіти
Вебінари для вчителів – це онлайн-заходи на визначену тему, які дозволяють у зручний спосіб підвищувати рівень педагогічної майстерності вчителів у дистанційному форматі. Виступи охоплюють максимально широкий перелік тем і дисциплін, які відповідають професійному запиту педагогів.
Особливості участі: вебінари перебувають у відкритому доступі та пропонують безкоштовне навчання. Педагоги, які мають акаунт на сайті, можуть вільно реєструватися на захід та переглядати його запис. Трансляція та запис знаходяться на Ютуб-каналі проєкту у відкритому доступі. За потреби педагоги можуть замовити свідоцтво підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Атестація вчителів початкової школи за оновленим Положенням
- Тайм-менеджмент: активуємо ефективність класного керівника
- Самопрезентація учителя: від теорії до практики
- Зміни до Положення про атестацію педагогічних працівників
- Сервіс xTILES для менеджменту роботи вчителя
- Навчальний рік 2024/2025: методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів базової та старшої школи
- 7 клас НУШ: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації
- Синергетичний підхід до управління змінами: підготовка ЗЗСО до нового навчального року
- Ефективні практики розвитку креативного мислення педагогів
- Сертифікація як складова успішної атестації педагога
- Робота атестаційної комісії закладу освіти протягом року
- Управлінські процеси ЗЗСО та подолання освітніх втрат
- Атестація вчителів початкової школи за новим Положенням
- Протидія професійному вигоранню вчительства в умовах війни
- Атестація педагогічних працівників за новим Положенням: перспективи та виклики
- Професійні компетентності вчителя: як прокласти власну траєкторію професійного розвитку
- Продуктивний початок нового навчального року: ідеї та сервіси
- Сертифікація вперше: що потрібно знати вчителю
- Організація навчального процесу для учнів з різними формами навчання: змішаною, дистанційною та індивідуальною
- НУШ у 6 класі: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації
- Організація інклюзивного навчання у новому році: передові практики та стратегії для інклюзивного закладу освіти
- Сертифікація вчителів 2023: роль, виклики та перспективи
- Нейроосвіта для керівника: готуємо ЗЗСО до нового навчального року
- Організація методичної роботи у закладі дошкільної освіти під час воєнного стану
- Інклюзія у ЗДО: шляхи реалізації, теоретичні засади та практичні поради
- Інклюзія партнерства: правова підтримка родин, що виховують дітей із ООП
- Табір денного перебування у школі: від ідеї до реалізації
- Подолання стресу та попередження професійного вигорання: практики ресурсування в кризових умовах
- Завершення навчального року в 5-6 класах НУШ: підсумкове оцінювання та робота зі свідоцтвом досягнень
- Свідоцтво досягнень та інша документація для завершення навчального року в початковій школі
- Автоматизуємо процес створення документації для завершення навчального року за допомогою Google Таблиць
- Ідентифікація булінгу/кібербулінгу в закладі освіти. Практика застосування норм законодавства
- Моніторинг якості освітньої діяльності НУШ: вимога чи необхідність
- Медіатравматизація війною у складі травматичного стресу: напрями організації підтримки школярів
- Нова українська школа: фокусуємося на ключових підходах
Згідно зі ст. 51 Закону України «Про повну загальну середню освіту» підвищення кваліфікації педагогів у частині вдосконалення компетентностей у роботі з дітьми з ООП та надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу є обов'язковими напрямами. Кожен із них має становити не менше 10% від загальної кількості годин підвищення кваліфікації за 5 років. У цих статтях представлено перелік освітніх заходів «На Урок», які можна переглянути та навчатися:
Підвищення кваліфікації педагогів за напрямом «Робота з дітьми з особливими освітніми потребами»;
Нагадаємо, що для педагогів, які працюють та навчаються на сайті Освітнього проєкту «На Урок», працює Служба підтримки, до якої ви можете звернутися за потреби та отримати детальну консультацію щодо підвищення кваліфікації.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.