Онлайн-тести з алгебри

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Графік якої з наведених функцій отримаємо, якщо паралельно перенесемо графік функції у = х2 уздовж осі абсцис на 4 одиниці вправо:
Приклад запитання: Нехай x і y - деякі числа, різниця яких дорівнює числу 5, а добуток - числу 6. Яка система рівнянь відповідає умові задачі?
Приклад запитання: Обчислити: (-2)-6
Приклад запитання: Серед данних функцій вкажи показникову
Приклад запитання: Подайте вираз у вигляді степеня з основою у:
Приклад запитання: Розв'яжіть рівняння
Приклад запитання: Розкласти на множники:    4в2 – 8ав
Алгебра, 10 клас
Копія з тесту: Похідна
Приклад запитання: Знайдіть приріст функції ƒ(х)=2х-5 у точці х0, якщо x0 = −3, ∆x = 0,2
Приклад запитання: Обчисли ∜81
Приклад запитання: Графік якої з наведених функцій отримаємо, якщо паралельно перенесемо графік функції у = х2 уздовж осі абсцис на 4 одиниці вправо:
Приклад запитання: Винесіть за дужки спільний множник c(x-3)-d(x-3)
Алгебра, 9 клас
Створено 6 грудня 2023
Приклад запитання: Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функціїу=х2 в напрямі осі х на 3 одиниці вліво
Приклад запитання: Обчислити: (-2)-6
Приклад запитання: Обчислити: (-2)-6
Приклад запитання: Чи є даний вираз многочленом : 5a7+ a?
Приклад запитання: Яка множина позначається D(f) ?
Приклад запитання: Обчислити інтеграл:∫-11x4 dx
Приклад запитання: Які фігури є графіками рівнянь системи:
Приклад запитання: Які із виразів є неповними квадратами суми?
Приклад запитання: Оберіть правильний варіант формули піднесення дробу до степеня
Приклад запитання: Знайдіть значення функції y = –x2 + 2x + 5 ,при х = –2
Приклад запитання: Побудувати графік функції та описати її властивості у=(х+3,5)-3
Приклад запитання: Знайдіть УСІ точки перетину графіка функції у = х2 - 5х +6 з віссю абсцис.
Приклад запитання: Який з виразів є цілим?
Приклад запитання: Зведіть подібні члени многочлена n - 7n + 10 + 8n ­- n - 15.