Онлайн-тести з літературного читання 2 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Хто є автором оповідання «Іди, іди дощику»?
Приклад запитання: Які квіти поетеса твору "У лісочку" Л. Компанієць побачила в ранковому лісі? (обери декілька правильних відповідей)
Літературне читання, 2 клас
Створено 9 травня
Приклад запитання: Що таке вірш?
Приклад запитання: Які квіти поетеса твору "У лісочку" Л. Компанієць побачила в ранковому лісі? (обери декілька правильних відповідей)
Літературне читання, 2 клас
Створено 8 травня
Приклад запитання: Марія Чумарна "Товар і покупець" - це..
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня
Приклад запитання: Кого обирали звірі?
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня
Приклад запитання: Де жила черепаха?
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня
Приклад запитання: Скільки братиків і сестричок було в Тіма?
Приклад запитання: Де жила криниця?
Літературне читання, 2 клас
Створено 7 травня
Приклад запитання: 1. Прочитай текст вголос протягом 1 хвилини, порахуй слова і запиши кількість прочитаних слів. 2. Дочитай весь текст вголос до кінця.3. Пройди тест. Як Миколка став хоробрим (Василь Сухомлинський) Миколка прийшов сьогодні до школи дуже рано. На лавці під високою тополею сиділо двоє дівчаток. Вони дивилися на дерево. Щось зацікавило їх там. В очах дівчаток хлопчик помітив тривогу.Коли це знялася пташка, забилася, запищала тривожно. І тої ж миті перед лавкою щось упало. Миколка зрозумів: пташеня випало з гнізда, а мати його тепер у розпачі.Одна дівчинка взяла пташеня й каже:– Якби ж це хто сміливий був зараз у школі... він би поліз на дерево й поклав пташеня в гніздо. Миколка був дуже боязкий, але слова дівчинки вразили його. Невже вона вважає його боягузом?– Я полізу, – сказав Миколка.– Ти? – запитали дівчатка й з подивом глянули на хлопчика. Миколка поклав пташеня за пазуху й поліз на тополю. Від страху в нього тремтіли руки й ноги, але він ліз усе вище й вище. Поклав Миколка пташеня в гніздо, а сам спустився додолу. Дівчатка дивилися на нього захоплено.1. Обери кількість прочитаних тобою слів за хвилину.
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня
Приклад запитання: Прочитай текст. Визначи жанр тексту.ЇжачокЗустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близ­нята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, не­хай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.— Еге ж, — знітився Петько.— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.(Г. Труфанов, 135 слів)1. Прочитай текст. Визначи жанр тексту.
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня
Приклад запитання: 1. Яке було кошеня? Вибери правильні відповіді (3).
Літературне читання, 2 клас
Створено 6 травня
Приклад запитання: 1. Хто автор казки "Лисичка і Рак"
Приклад запитання: Автор оповідання "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок " ...
Приклад запитання: Прочитай текст.Вранці на пасіці Був сонячний весняний ранок. З вулика вилетіла бджілка. Покружляла над пасікою та й понеслася вгору. Дивиться – на землі щось біліє. Спустилася – а то яб­луня цвіте. Знайшла найпахучішу квітку, сіла на її пелюст­ки та й п'є солодкий сік. Напилася ще й діткам своїм набрала. Знову піднялася, полинула. Летить над лугом, аж бачить: на зеленому килимі багато золотих сонечок. Спустилася бджілка. Перед нею – цвіте кульбаба. Квітки великі, пахучі. Знайшла бджілка найпахучішу квітку. Сіла на золоте сонечко. І набрала багато-багато меду. Повернулася бджілка додому. Віднесла мед у вулик, вилила в мисочки маленькі. Та й полетіла до подружки своєї. Розповіла їй про яблуню, про кульбабу. Та й по­летіли вони разом. А сонце світило над усім світом. Воно гріло і яблуню, і зелений луг, і ставок. І бджоли радісно співали, бо є сонце. І золоті сонечка квітів.                                                                                                   В. О. Сухомлинський1. До якого жанру відноситься прочитаний твір?
Приклад запитання: За текстом "Великдень".Свято Великодня -
Приклад запитання: Які квіти поетеса твору "У лісочку" Л. Компанієць побачила в ранковому лісі? (обери декілька правильних відповідей)
Літературне читання, 2 клас
Створено 2 травня
Приклад запитання: Як звали маленького приятеля хлопчика?
Приклад запитання: Хто написав оповідання "Довгожданий лист"?
Приклад запитання: Хто написав оповідання "Довгожданий лист"?
Приклад запитання: Слова з якого вірша стали назвою розділу?
Приклад запитання: Які квіти поетеса твору "У лісочку" Л. Компанієць побачила в ранковому лісі? (обери декілька правильних відповідей)
Літературне читання, 2 клас
Створено 30 квітня
Приклад запитання: Доберіть заголовок до прочитанного оповідання
Приклад запитання: Назва журналу, де надруковані тексти "Наша гривня", "Чому грошей не може бути скільки завгодно?"
Літературне читання, 2 клас
Створено 30 квітня
Приклад запитання: Тітку Секлету знали:
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 квітня
Приклад запитання: 1. "У лісочку" - це...
Приклад запитання: Які теми зустрілися у розділі «Скільки на землі іще цікавого»?
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 квітня
Приклад запитання: 1. Що вирішив шукати принц?
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 квітня
Приклад запитання: 1. ПРОЧИТАЙ УВАЖНО ТЕКСТЇжачокЗустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близ­нята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, не­хай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.— Друзі мої дорогі, — не втримався я.— Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем* десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.— Еге ж, — знітився Петько.— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.*Під корчем - під пеньком, який викорчуваний з корінням.