Онлайн-тести з літературного читання 4 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 травня 2020
Приклад запитання: Яким віршем починається підручник "Літературне читання"?
Приклад запитання: Які випробування випали на долю Григора Тютюнника?
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 травня 2020
Приклад запитання: Як звали дівчинку з вірша А. Костецького «Мрія», яку мріяв захистити Сергійко?
Приклад запитання: Які випробування випали на долю Григора Тютюнника?
Приклад запитання: Казка це -....     
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 травня 2020
Приклад запитання: Як звали дівчинку з вірша А. Костецького «Мрія», яку мріяв захистити Сергійко?
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 травня 2020
Приклад запитання: Хто розповідає про пригоди хлопців в творі " Фахівець"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 травня 2020
Приклад запитання: Визнач жанр твору
Приклад запитання: Хто є автором вірша "Дощ із краплі починається"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 травня 2020
Приклад запитання: Що належить до усної народної творчості?
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 травня 2020
Приклад запитання: Які твори пише Сашко Дерманський?
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Чому Натка і Вадька більше не товаришували?
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Прочитай текст                                             ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ         Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.        Якось Катя сказала мені: – Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови? – Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію. – А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка. – Почаклуєш? – запитав я. – Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.     Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її: – Мишко, ти хочеш до дошки? – Ні, це не я, а Сашко Півник хоче. – Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.    І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала: – Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів. Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла: – Віддавай брелок, ти обіцяв. А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене: – Одинадцять балів з природознавства хочеш? – Це теж можливо? – засумнівався я. – Авжеж! – відповіла Мишка впевнено. І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за оди- надцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником. У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви. За Ольгою БусенкоДо якого жанру належить цей твір?
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Кого чекав головний герой твору?
Приклад запитання: Від чийого імені ведеться розповідь в оповіданні Дмитра Куровського "М'якушка"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Найпрекраснішою порою року називають
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Скільки однокласниць було у Лени?
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Ти прочитав розділ за темами
Приклад запитання: Як звали дівчинку з вірша А. Костецького «Мрія», яку мріяв захистити Сергійко?
Приклад запитання: Прочитай уважно текст.ЧОМУ ХВОЙНІ ДЕРЕВА НЕ СКИДАЮТЬ НА ЗИМУ СВОГО ЛИСТЯ (Легенда)    Було це під осінь. Пташки відлітали у вирій. Одна пташка скалічила собі крильце і не могла відлетіти. Вона залишилась одна і мусила перебути зиму в нашім краї.— Найкраще мені буде у лісі,— думає пташечка.— Деревина має гарне, густе листя, допоможе мені і дасть раду, як і що робити, коли сніги випадуть і мороз потисне.    Першим ділом вона звернулась до берези.— Прекрасна березо,— сказала пташечка,— у мене зламане крило, дозволь мені оселитися у твоїх гілочках.— Ні,— відповіла береза.— Ми тут у лісі маємо своїх лісових пташок, яким мусимо допомагати.  Пішла пташечка до дуба просити про допомогу. Дуб також відмовив їй. Він боявся, що пташечка поклює жолуді.   Просила пташечки й інші дерева, але всі вони не прийняли її під свій захист. Зажурилася вона, вирішила піднятися високо у небо.  Аж тут почувся голос:— Пташко, куди ти хочеш летіти?                                                — Я й сама не знаю куди, голод і холод докучають мені,— відповіла пташечка.— Тоді йди до мене,— сказала ялинка.— Глянь, ось гілочка, тут буде тепло, можеш сидіти на ній цілу зиму.— І я тобі допоможу,— відізвався ялівець. Можеш ласувати цілу зиму моїми ягодами.  Так оселилась наша пташечка на гілочках привітної ялинки, а ялівець годував її своїми ягодами.  Одного дня подув вітер, заморозив листя. Усі дерева стали сумні, втратили зелені листочки.— Чи можу я заморозити листя всіх дерев? — спитав вітер мороза, який володів землею.— Ні,— сказав зимовий цар.— З дерев, які дали бідній пташині притулок, не можна листків струшувати.  І від того часу з ялини, сосни, ялівцю не опадає листя. Стоять вони вічно зеленими і влітку, і взимку, захищають птахів від негоди.Що ти запам’ятав (-ла)?
Приклад запитання: 1.Прочитай і визнач жанр твору "ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ" О. БусенкоЯ не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я до цього ставлюся скептично. Але помічав, що коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають. Якось Катя сказала мені:- Півнику (прізвище у мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?- Я реаліст, - відповів їй, - тому про таке й не мрію.- А якщо я тобі допоможу? - не вгавала Мишка.- Почаклуєш? - запитав я.- Авжеж, тільки ти повинен виконати усі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з'явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п'ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанізна не запитала її:- Мишко, ти хочеш до дошки?- Ні, це не я, а Півник хоче.- Ну що, Півнику, йди відповідай, - сказала вчителька. І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:- Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів. Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:-  Віддавай брелок, ти обіцяв.А я не сперечався.Через кілька днів Мишка знову запитала мене:- Одинадцять балів з історії хочеш?- Це теж можливо? - засумнівався я.- Авжеж! - відповіла Мишка впевнено.І все повторилося. Я вивчив параграф з історії. Мишка перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою.Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступній чверті я став відмінником.У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Невеличкі за розміром дотепні гумористичні твори, у яких висловлюються негативні явища людського життя називаються:
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Ким був Івась від народження у казці Теклі Білецької " Квітка щастя"?
Приклад запитання: Якою мовою написані твори народів світу?
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Продовж речення:Берізка в лісі ....
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: У якому розділі розміщені вірші про Батьківщину?
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Ким був батько Івана Франка?
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Невеличкі за розміром дотепні гумористичні твори, у яких висловлюються негативні явища людського життя називаються:
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 травня 2020
Приклад запитання: Як називався луг, на якому жили джмелі?