Онлайн-тести з літературного читання 3 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Де знаходиться пам'ятник бджолі?
Літературне читання, 3 клас
Створено 18 листопада
Приклад запитання: Кого зустріли Ведмідь з вовком у лісі?
Літературне читання, 3 клас
Створено 17 листопада
Приклад запитання: Про яке село іде мова у мультфільмі, який щойно переглянули?
Приклад запитання: Прочитай уважно текстАндрій Бондарчук ЗАБІЯКА У пекучі лютневі морози Миколка прилаштував на балконі годівничку. Стали прилітати до неї горобці, синички і снігурі.Миколка щодня підсипав їм то зерна, то крихт хліба, то насіння соняшника, а спеціально для синичок інколи підвішував шматочок несолоного сальця.Якось Миколка помітив, що до годівнички почав навідуватися рудий верескливий горобець. Підлетить — і ну відганяти від корму пташок. Та такий клятий! Кожного скубе, сердито галасує, пір’я настовбурчує. Усе йому мало. Усім дає чуботруса.— І чого він такий забіякуватий? — подумав уголос Миколка, дивлячись крізь скло балконних дверей. — Адже їжі для всіх вистачить.— Бо невихований, — підійшла і стала поруч мама. Вона прочинила кватирку й сипнула в годівничку жменю проса. Пташки знов позліталися до поживи. Ласують, щебечуть, задоволені.А забіяка замість того, щоб і собі їсти, знову затіяв бійку. Тріпоче крильми, верещить. Усіх горобчиків та синичок порозганяв. Тоді сам-один заходився біля почастунку. І так жадібно дзьобає, що й про пильність забув.А тим часом із сусіднього балкона став тихенько підкрадатися по бильцеві кудлатий чорний кіт. Він на мить зачаївся, а тоді як стрибне! І хап забіяку за хвіст, аж пір’я з нього полетіло.Пурхнув забіяка на високу грушу. Серце в грудях як не вискочить. А замість хвоста — лише три пір’їни.
Приклад запитання: Кого подолав Кирило Кожум’яка?
Приклад запитання: Усна народна творчість - це твори, які ...
Приклад запитання: В якому році стартував проект "Сім чудес України"?
Приклад запитання: Хто автор п'єси-казки "Горіхові принцеси"?
Приклад запитання: Створені народом твори, у яких відображалося його життя, ставлення до природи, праці, людей називають...?
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Дарунки трьох зернин
Приклад запитання: Яке ім*я головного героя?
Літературне читання, 3 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Познач жанр прочитаного твору "Я слухаю - співає Соломія"
Приклад запитання: Створені народом твори, у яких відображалося його життя, ставлення до природи, праці, людей називають...?
Літературне читання, 3 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Створені народом твори, у яких відображалося його життя, ставлення до природи, праці, людей називають...?
Приклад запитання: Як звалися два брати?
Приклад запитання: Читай уважно протягом 1 хвилини. Зроби позначку. Потім дочитай текст до кінця. Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась ,почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка йбульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".( 53 сл.)Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.(73 сл.)Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав: (83 сл.)- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері, в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла руку Олі у свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:(143 сл.)- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.(200 сл.)Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.(222 сл.)- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.- Доброго слова(232 сл.) (Василь Сухомлинський)
Приклад запитання: Читай уважно протягом 3 хвилин. Потім дочитай текст до кінця. Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась ,почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка йбульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину рукув свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.- Доброго слова. (Василь Сухомлинський)
Приклад запитання: Хто автор казки "Зачарована красуня"?
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Пан Коцький
Приклад запитання: Куди хазяїн вивіз кота?
Літературне читання, 3 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Термін "школа" походить від грецького слова "сколе", що означає..
Приклад запитання: Усна народна творчість - це твори, які ...
Приклад запитання: Створені народом твори, у яких відображалося його життя, ставлення до природи, праці, людей називають...?
Приклад запитання: В яку пору року відбувалися події
Приклад запитання: Усна народна творчість передавалася...
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Аудіювання 3 клас
Приклад запитання: 1.   Хто побачив велику жовтогарячу квітку, що зацвіла на городі між огудинням?
Літературне читання, 3 клас
Створено 11 листопада
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Чарівне відеречко".
Приклад запитання: Що змайстрував троль?
Приклад запитання: Усна народна творчість - це твори, які ...ніхто не пам'ятає.
Приклад запитання: Чого мама навчає сина? у вірші з цього розділу