Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
6
Літературне читання, 3 клас
Створено 14 травня
Приклад запитання: Скільки пелюсток зронила півонія в саду?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Серед котів відбувся конкурс
8
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Почитай текст. ДВІ БІЛОЧКИ. Жили собі, були собі в густому лісі, у дуплах, дві білочки. Однаково гарні, пухнасті, прудкі. Тільки не однакової вдачі. Бо одна з них увесь день трудилася: збирала горішки, гриби, жолуді. І все те складала у своїй хатинці, у дуплі дерева. А друга була зовсім недбайлива. Цілими днями тільки їй роботи, що стрибати з галузки на галузку, лякати пташок у гніздах або сидіти без діла й свистати на весь ліс. А схоче попоїсти — не журиться. Тож улітку всюди їжі повно! То горіх, то жолудь з дуба, то шишки з ялин і сосон, то корінці всякі. Погризе того, скубне цього — та й знову скаче собі весела, сита. Отже, ціле літо весело прожила. Тим часом перша білочка, працьовита й дбайлива, наносила собі в дупло повно всяких харчів. Це на зиму придбала. І вже заздалегідь устелила свою хатинку мохом, пушком і сухим листям, щоби було тепло та м'яко взимку. Та й дверцята приробила собі до свого дому. Добра була господиня. Так пройшло тепле літо, в одної білочки — у праці, а в другої — в іграх. Минула вже й дощова осінь. Прийшла холодна зима. У лісі стало сумно й пусто: ні листячка, ні грибів, ні горішків. Тільки мороз і вітер, що снігами мете.Сидить у тепленькому дуплі працьовита білочка й гадки про біду не має. Усе літо на те працювала, щоб зимою спокійно відпочити. І м'яко їй, і тепло, і з'їсти є що. Спокійно живе собі. Та не так жилося лінивій і недбайливій білочці. У її дуплі ні вікон, ні дверей. Не надбала. Ні харчів на зиму нема, ані одного горішка! Тільки холодний вітер по хатині свище, гуляє. Сидить бідна білочка, голодна, змучена, змерзла, у клубочок звилася. Кинеться по лісі туди, сюди, нічого нема — усе замерзло. Хоч умирай із холоду та й голоду! Аж згадала нещасна білка свою старанну, роботящу сусідку та й думає: «Піду я до неї. Може, допоможе чим-будь, у неї гори припасів. А влітку їй поверну».Іде вона до сусідки та й несміло стукає в двері.— Хто там?— Я, твоя сусідка!— Просимо, — кличе дбайлива білка і відчиняє двері. Як поглянула на нещасну, худющу, напівмертву від холоду сусідку, то відразу все зрозуміла.— Прошу, сідай, саме на обід потрапила! Чим хата багата... От зігрійся трохи в моху, а я приготую тобі горішків і жолудів... На, їж на здоров'ячко. Та й разом зі мною живи. Мені скучно самій. Засоромлена білка почала говорити:— Але ж я не заслужила на таку доброту. Я ціле літо — знаєш — гуляла.— Нічого, — каже друга, — тепер ти також будеш дбати так, як я. Ти ж зрозуміла тепер, що без праці нема добра! Будемо разом працювати і разом жити. Лінива на радощах обцілувала свою добру товаришку. І відтоді жили обидві білочки разом. А ліниву білку біда і нужда навчили працювати. Найближчого літа вона стала також старанною і принесла великі припаси харчів до спільної хати.Визнач жанр прочитаного твору.
14
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Де народилася маленька зоря?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня
Приклад запитання: У дворі всі мріяли про
14
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Хто автор повісті "Зюзя"?
7
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 травня
Приклад запитання: Чому Невідомо-Хто на всіх ображався?
7
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня
Приклад запитання: Як звали головного героя оповідання?
12
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: У вірші М. Підгірянки "Пробудження" йдеться про ...
8
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Почитай текст. ДВІ БІЛОЧКИ. Жили собі, були собі в густому лісі, у дуплах, дві білочки. Однаково гарні, пухнасті, прудкі. Тільки не однакової вдачі. Бо одна з них увесь день трудилася: збирала горішки, гриби, жолуді. І все те складала у своїй хатинці, у дуплі дерева. А друга була зовсім недбайлива. Цілими днями тільки їй роботи, що стрибати з галузки на галузку, лякати пташок у гніздах або сидіти без діла й свистати на весь ліс. А схоче попоїсти — не журиться. Тож улітку всюди їжі повно! То горіх, то жолудь з дуба, то шишки з ялин і сосон, то корінці всякі. Погризе того, скубне цього — та й знову скаче собі весела, сита. Отже, ціле літо весело прожила. Тим часом перша білочка, працьовита й дбайлива, наносила собі в дупло повно всяких харчів. Це на зиму придбала. І вже заздалегідь устелила свою хатинку мохом, пушком і сухим листям, щоби було тепло та м'яко взимку. Та й дверцята приробила собі до свого дому. Добра була господиня. Так пройшло тепле літо, в одної білочки — у праці, а в другої — в іграх. Минула вже й дощова осінь. Прийшла холодна зима. У лісі стало сумно й пусто: ні листячка, ні грибів, ні горішків. Тільки мороз і вітер, що снігами мете.Сидить у тепленькому дуплі працьовита білочка й гадки про біду не має. Усе літо на те працювала, щоб зимою спокійно відпочити. І м'яко їй, і тепло, і з'їсти є що. Спокійно живе собі. Та не так жилося лінивій і недбайливій білочці. У її дуплі ні вікон, ні дверей. Не надбала. Ні харчів на зиму нема, ані одного горішка! Тільки холодний вітер по хатині свище, гуляє. Сидить бідна білочка, голодна, змучена, змерзла, у клубочок звилася. Кинеться по лісі туди, сюди, нічого нема — усе замерзло. Хоч умирай із холоду та й голоду! Аж згадала нещасна білка свою старанну, роботящу сусідку та й думає: «Піду я до неї. Може, допоможе чим-будь, у неї гори припасів. А влітку їй поверну».Іде вона до сусідки та й несміло стукає в двері.— Хто там?— Я, твоя сусідка!— Просимо, — кличе дбайлива білка і відчиняє двері. Як поглянула на нещасну, худющу, напівмертву від холоду сусідку, то відразу все зрозуміла.— Прошу, сідай, саме на обід потрапила! Чим хата багата... От зігрійся трохи в моху, а я приготую тобі горішків і жолудів... На, їж на здоров'ячко. Та й разом зі мною живи. Мені скучно самій. Засоромлена білка почала говорити:— Але ж я не заслужила на таку доброту. Я ціле літо — знаєш — гуляла.— Нічого, — каже друга, — тепер ти також будеш дбати так, як я. Ти ж зрозуміла тепер, що без праці нема добра! Будемо разом працювати і разом жити. Лінива на радощах обцілувала свою добру товаришку. І відтоді жили обидві білочки разом. А ліниву білку біда і нужда навчили працювати. Найближчого літа вона стала також старанною і принесла великі припаси харчів до спільної хати.Визнач жанр прочитаного твору.
7
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Як звали головних героїв казки?( декілька відповідей)
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 13 травня
Приклад запитання: Головну героїню твору звали ...
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Найгірша провина -це
16
Літературне читання, 5 клас
Приклад запитання: Який жанр твору "Як ми до Генки ходили"?
8
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: "Розмова хмарок" Надії Кирян це
8
Літературне читання, 2 клас
Створено 13 травня
Приклад запитання: Звуки природи — справжня музика. Як почути?
5
Літературне читання, 3 клас
Створено 13 травня
Приклад запитання: Як називається дивовижний птах у казці «Співуча пір’їнка"?
7
Літературне читання, 2 клас
Створено 13 травня
Приклад запитання: Де відбувалися події, описані в оповіданні?
6
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 травня
Приклад запитання: Прочитати за 1 хв. Порахувати кількість слівСКУПИЙНа околиці села жив Скупий. Посадив він у своєму садку виноград. Мало хто вирощував його в цих місцях. Люди дивилися на кущі винограду як на диковинку. Через два роки на кущах з’явилися перші грона. Налилися вони солодким соком.Ішла повз виноградник мати з трирічним хлопчиком. Побачив хлопчик виноградні грона і питає:— Мамо, що це таке?— Виноград, — відповіла мати.— А який він? — поцікавився хлопчик.— Він солодкий. Немає ягоди, смачнішої за виноград.Схотілося дитині винограду. Мати просить Скупого:— Дайте, будь ласка, хоч одне гроно дитині, нехай покуштує.Не дав Скупий дитині грона. А дав однісіньку ягідку, і то його очі спохмурніли: шкода було і ягідки.Пішла мати з дитиною. А Скупий поставив навколо виноградника високий паркан. Закрив парканом не тільки виноградні кущі, а й будинок. Радий Скупий і спокійний: ніхто тепер не бачить його винограду, ніхто не попросить. Та не догледів, як одна виноградна гілочка повилася парканом, досягла вершини й зацвіла на ній. Зав’язалися виноградні грона на паркані, налилися солодким соком ягоди.Знов дорогою йшла та сама мати з дитиною. Побачив хлопчик виноградні грона на паркані, зрадів:— Дивіться, мамо, виноград. Чому він виріс так високо?— Він не хоче, щоб його закривали від людей парканом.— Які гарні ягоди! — промовив хлопчик.Ці слова почув Скупий, що стояв за парканом. Він страшенно розгнівався навіть за те, що хлопчик побачив виноград. Від злості серце його розірвалося. Скупий помер.Минув рік, пригріло весняне сонце, зазеленів виноград. Пагонам так хотілося до сонця, такий ненависний був високий паркан, що вони повалили його. Він упав на землю, і людям відкрилася чудова краса. Ягоди винограду виблискували під сонячним промінням. Люди прийшли на виноградник і стали господарями, а про Скупого назавжди забули.За Василем Сухомлинським
8
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Хто автор повісті "Зюзя"?
6
Літературне читання, 2 клас
Створено 13 травня
Приклад запитання: Встав пропущене слово - Гуляли діти у садку. Підбігли до своєї ... яблуньки.
8
Літературне читання, 2 клас
Створено 12 травня
Приклад запитання: Коли відбуваються події, описані у тексті?
9
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Марія Приймаченко народилася в...варіанти відповідей
12
Літературне читання, 3 клас
Створено 12 травня
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Квіти з Петриківки"?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Ким працював батько Тараса?
7
Літературне читання, 4 клас
Створено 12 травня
Приклад запитання: Яка назва репортажу?
5
Літературне читання, 4 клас
Створено 12 травня
Приклад запитання: Що це?
12
Літературне читання, 3 клас
Створено 12 травня
Приклад запитання: Яке оповідання написала Наталя Олійник?
10
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Хто автор твору "Слон Гудзик і вогняна квітка"
7
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Як звали головних героїв твору Л. Вороніної?