Онлайн-тести з української мови 5 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Українська мова, 5 клас
Створено 10 листопада
Приклад запитання: Префікс, корінь, суфікс і закінчення - це значущі частини слова
Українська мова, 5 клас
Створено 10 листопада
Приклад запитання: Які морфеми входять до основи
Приклад запитання: Продовжте речення «Основа слова — це…»
Українська мова, 5 клас
Створено 9 листопада
Приклад запитання: Продовжте речення «Основа слова — це…»
Приклад запитання: ПРОЧИТАЙТЕ ТЕКСТ.ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ЗА НИМ1.Художник малював водоспад на сході сонця.2.Він відходив від полотна, приглядався, порівнював, знову підходив, як до немовляти, вдалим якимсь мазком доповнював недобачену риску- і картина ставала випукліша і живіша.3.А долиною стелиться дивна музика, стелиться голос сопілки, що на ній виграє лісова фея.4.Поволі голос стихає, і тільки водоспад шумить, і потік шепоче по камінні, і гори стоять- мовчазні, величні і горді.ЗАВДАННЯ 1:Багатозначним є слово
Українська мова, 5 клас
Створено 9 листопада
Приклад запитання: Що дідусь розповідав Василькові про вовків ?
Приклад запитання: Іменник ЯБЛУКО в родовому відмінку з пів- треба писати ...
Українська мова, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: 1. Прочитайте уважно текст.ДРОВОРУБ І ЛИСИЦЯНатрапили якось мисливці в лісі лисицю й почали її переслідувати. Бідолашній дух у п'яти зо страху заліз. Хоч як хитрувала, в яку гущавину кидалася - не могла позбутися напасників, а вже від довгої гонитви вкрай знесилилася.- Ох, не вірю я в порятунок! - каже лисиця, задихаючись.- Ноги не несуть. Надходить мені кінець!Аж раптом лисиця побачила між дерев дроворуба. Кинулась до нього, заплакала й проситься:- Сховай мене, чоловіче добрий! Сховай, бо женуться за мною мисливці, ось-ось наздоженуть. Врятуй мене, зроби добре діло!- Біжи в мою хатину, там тебе не знайдуть! - сказав дроворуб.Помчала лисиця до хатини, вскочила в двері й зачинилася.- Ох, не до вподоби мені схованка! - пробурмотіла.- Та що робити? Я й такої не сподівалася! Але треба поглянути, що робиться надворі. Зроблю-но я дірочку в стіні.Розсунула вона галузки, що з них сплетено хатину, зробила шпарину, припала до неї оком і стала чекати. Серце їй калатало, дух перехоплювало, ноги підгиналися.Аж ось за деревами показалися мисливці.- Ой, горенько мені! - затрусилася лисиця.Мисливці побачили дроворуба й спинилися. І чує лисиця, як один із них питає її рятівника:- Ти не бачив, тут лисиця не пробігала?- Ні, не бачив.А сам простяг руку та й показує на хатину, де сховалася втікачка.На щастя, мисливці не второпали того знаку чи не помітили, бо розгледілися на всі боки, поки дроворуб говорив, і одразу кинулися далі, як він замовк.Лисиця почекала, поки вони зникли за горбом, перевела дух і думає: «Тепер - мерщій до своєї нори!» Відчинила двері й хотіла чкурнути геть, навіть не глянувши на дроворуба.- Оце так! - вигукнув той.- Уже мене покидаєш? Навіть подякувати не хочеш своєму рятівникові?!- Віддячила б я тобі щиро, якби твої руки були в згоді з твоїми словами,- відповіла лисиця й побігла геть.Дісталася своєї нори, а лис із лисенятами вже чекають її, виглядають, хвилюються.- Що сталося? Де ти була так довго?- Заждіть трохи,- відказує лисиця - дайте перепочити, бо ледве дишу.Лисиця розказала, яких жахів натерпілася. А потім сумно додала:- Той дроворуб спершу видався мені дуже добрим і шляхетним. Так він лагідно говорив, що хотілося слухати й слухати. Але слова його солодкі, та вчинки ганебні. А коли чиниш зле, то чого варта солодка мова? Нічого! Тож затямте, дітки: ніколи не шануватимуть того, хто каже одне, а робить інше. Бо судять про когось не за словами його, а за ділами. ЕзопВизначте жанр прочитаного твору.
Українська мова, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: Префікс с- пишеться перед буквами, що позначають глухі приголосні:
Приклад запитання: Корінь слова - це...
Українська мова, 5 клас
Створено 7 листопада
Приклад запитання: 1. У переносному значенні вжито словосполучення:
Українська мова, 5 клас
Створено 6 листопада
Приклад запитання: Який із поданих висловів НЕ є фразеологізмом?
Українська мова, 5 клас
Створено 6 листопада
Приклад запитання: Назва тексту "Таланти" це ...
Українська мова, 5 клас
Копія з тесту: Обставина
Приклад запитання: Укажіть, у якому реченні є обставина
Українська мова, 5 клас
Копія з тесту: Фразеологізми 5 клас
Приклад запитання:  Про значення фразеологізму можна довідатись у:
Українська мова, 5 клас
Створено 5 листопада
Приклад запитання: Для розповіді характерні усі ознаки, ОКРІМ:
Українська мова, 5 клас
Копія з тесту: Суфікси
Приклад запитання: До суфіксів збільшеності й згрубілості належать:
Українська мова, 5 клас
Створено 4 листопада
Приклад запитання: 1.     Слово золотий вжито в прямому значенні
Українська мова, 5 клас
Створено 4 листопада
Приклад запитання: Обери речення, у якому є слова з переносним значенням (2 правильні відповіді)
Українська мова, 5 клас
Створено 3 листопада
Приклад запитання: Частина слова без закінчення - це...
Приклад запитання: 1.      Що дідусь розповідав Василькові про вовків ?
Українська мова, 5 клас
Створено 29 жовтня
Приклад запитання: Значущі частини слова – це:
Приклад запитання: Знайдіть слово, у якому буква «н» подвоюється:
Приклад запитання: Текс утвориться, якщо речення розташувати в такій послідовності: 1.Тоді пташка падала тихо вниз й натягала другу струну.  2.Це було прекрасно. 3. Струна тремтіла й гучала. 4.Сіра маленька пташка низько висіла над полем. 5.Єднала небо з землею і грала на струнах симфонію поля. 6.Тріпала крильцями часто й тягнула вгору невидиму струну.
Українська мова, 5 клас
Копія з тесту: Орфографія 5 клас
Приклад запитання: Укажіть слово, у якому пишеться апостроф:
Приклад запитання: Як називається розділ науки про мову, який вивчає звуки людського мовлення
Українська мова, 5 клас
Приклад запитання: Укажіть рядок, у якому всі слова спільнокореневі
Приклад запитання: 1.  Вкажіть правильне визначення фразеологізмів
Приклад запитання: Яка наука вивчає фразеологізми?
Українська мова, 5 клас
Створено 24 жовтня
Приклад запитання: Синоніми - це слова