Добірка розробок, що стануть у пригоді для організації навчання в період пандемії.

Дистанційне та змішане навчання – не просто новий тренд, а невід'ємна частина освітнього процесу. І хоча спочатку до новацій ставилися з пересторогою, то тепер зрозуміло, що це – найкраще рішення в умовах карантину. А ще саме дистанційка та змішане навчання подарували безліч нових можливостей, нестандартних рішень та інноваційних підходів у роботі. 

Як організувати навчальний процес якнайраще? На що звернути увагу та яку модель роботи обрати, аби не помилитися? Яким має бути справді ефективний урок? Запитань безліч! Щоб допомогти вам отримати на них відповіді та організувати навчання на вищому рівні, ми підготували добірку якісних матеріалів із Бібліотеки «На Урок».

Тема: Дистанційне навчання. Як працювати в Classroom
Автор: Ігумінова Світлана Ремівна
Про матеріал: У презентації наведені детальні пояснення щодо особливостей роботи з середовищем Google Classroom під час дистанційного навчання. 


Тема: Особливості оцінювання та контролю під час дистанційного навчання
Автор: Прокопенко Наталія
Про матеріал: У пропонованому матеріалі розглядаються ключові аспекти оцінювання учнів, які перебувають на дистанційному навчанні. Завдяки йому ви дізнаєтеся про особливості формувального та підсумкового оцінювання, нюанси спілкування з батьками учнів і не тільки.


Тема: Дистанційне навчання історії (з досвіду роботи)
Автор: Олійник Віктор
Про матеріал: Власний досвід навчання історії в умовах дистанційного навчання. Матеріал стане у пригоді викладачам, які прагнуть організувати ефективну роботу зі школярами.


Тема: Дистанційне навчання в системі освіти
Автор: Діброва Ірина
Про матеріал: Стаття присвячена проблемам організації дистанційного навчання в школі на сучасному етапі. Сформульовані основні принципи дистанційного навчання, методологічні особливості його впровадження у навчальний процес. Також у роботі представлено можливості, які відкриває дистанційне навчання для всіх учасників навчального процесу, теорії і принципи дистанційного навчання, платформи для реалізації ідеї дистанційного навчання.


Тема: Використання хмарних технологій для дистанційного та перевернутого навчання
Автор: Лавська Алла Анатоліївна
Про матеріал: Сучасні інтернет-технології входять в усі сфери життєдіяльності людини, і в освіту зокрема. Сучасність вимагає нових підходів до навчального процесу, нових методів, форм подання навчальної інформації Одним із таких підходів є використання хмарних технологій під час навчального процесу.


Тема: Звіт за період дистанційного навчання
Автор: Маслова Богдана Сергіївна
Про матеріал: Звіт про результати дистанційного навчання на уроках математики, алгебри ,геометрії та інформатики. Пропонований матеріал стане у пригоді під час підготовки звітів та аналізу роботи.


Тема: Як адаптувати уроки англійської мови до умов дистанцїйного навчання
Автор: Продун Тетяна Вікторівна
Про матеріал: Пропонований посібник містить теоретичні основи організації дстанційного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі, а також матеріали практичного спрямування, а саме, цикл уроків з англійської мови у 6 класі,що буде корисним у використанні в роботі вчителів англійської мови.


Тема: Засоби та інструментарій дистанційного навчання
Автор: Бандура Вікторія Анатоліївна
Про матеріал: Огляд корисних сервісів для проведення онлайн-занять із будь-якої навчальної дисципліни. Тут ви знайдете сервіси для створення карт слів, коміксів, блогів, інфографіка, флеш-карток та багато іншого. 


Тема: Застосування цифрових технологій під час дистанційного навчання
Автор: Ковальова Наталія Михайлівна
Про матеріал: Матеріал допоможе усвідомити необхідність використання цифрових технологій та визначає всі переваги їхнього використання на уроках у початкових класах та під час змішаного та дистанційного навчання в умовах карантину.


Тема: Таблиця «Змішане навчання»
Автор: Куріна Аліна Сергіївна
Про матеріал: Пропонована таблиця містить корисну інформацію про схеми, переваги та моделі змішаного навчання. Може бути використана як пам'ятка для вчителя, який тільки починає працювати за змішаним навчанням.


Тема: Змішане навчання як процес, що створює комфортне освітнє інформаційне середовище
Автор: Родінка Ірина Олександрівна
Про матеріал: У разі ретельного планування навчального процесу та обґрунтованого добору засобів, змішане навчання є набагато ефективнішим, ніж інші форми навчання і дає учнямі більше шансів навчатися і здобувати якісні знання. Звичайно, впровадження змішаної форми навчання потребує значних зусиль. Це й необхідність внесення змін у нормативну базу, і інвестиції в розробку необхідного навчального контенту й перепідготовка вчителів. Фактично, розвиток змішаної форми навчання може стати одним із ключових напрямків модернізації освіти у сучасній школі.


Тема: Методичний вояж «Змішане навчання – ключ до змін». Засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів
Автор: Засядько Антоніна Вікторівна
Про матеріал: У матеріалі наведено інформацію про переваги змішаного навчання та моделі, які варто використати. Авторка пропонує провести засідання методичного об'єднання в ігровій формі – переходячи від однієї станції до іншої, вчителі отримають багато практичної інформації та порад.


Тема: Презентація «Технологія "Перевернутий клас" на уроках географії»
Автор: Паламарчук Людмила Миколаївна
Про матеріал: Презентація, яку можна використати під час підготовки до виступу на засіданні педагогічної ради з питання впровадження технології «Перевернутий клас» на уроках географії.


Тема: Методичні рекомендації до проведення уроку за змішаною формою навчання
Автор: Майнаєва Олена Іванівна
Про матеріал: Методичні рекомендації до проведення уроку за моделлю «Перевернутий клас» змішаної форми навчання містять орієнтовні завдання з посиланнями на інформаційні ресурси. Цілі уроку сформовані за таксономією Блума.


Тема: Організація ефективної освітньої взаємодії під час викладання англійської мови в дистанційному режимі: 7 кроків до успіху
Автор: Гольтцш Вікторія Юріївна
Про матеріал: Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, здобувачів освіти та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати та мотивувати учнів та давати раду технічним проблемам виявилося зовсім непросто. Для цього потрібно визначити практики та технології, які підтвердили свою успішність, і застосовувати їх надалі.


Тема: Презентація «Впровадження технології змішаного навчання на уроках української мови та літератури для забезпечення вимог НУШ»
Автор: Городніча Наталія Володимирівна
Про матеріал: Одним із перспективних напрямків розвитку навчання в світі зараз вважається змішане навчання, яке іноді називають гібридним. Змішане навчання – це результат інтегрування он-лайн навчання з традиційною класно-урочною системою. Комбінація різних технологій в один інтегрований навчальний підхід надає можливість навчанню стати персональним та особистісно-орієнтованим. 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter