Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
6
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 квітня
Приклад запитання: Описані події відбувалися в місті...
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: В чому сім'я взяла участь?
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: В яку пору року відбувалися події, описані в оповіданні?
11
Літературне читання, 2 клас
Створено 15 квітня
Приклад запитання: Відкрий хрестоматію сучасної української дитячої літератури в 1, 2 класах. Прочитай текст на стор.85 Г.Малик "Чому папуга не навчився розмовляти".
12
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Твір “Каша” Зірки Мензатюк – це
4
Літературне читання, 1 клас
Створено 15 квітня
Приклад запитання: Що робила мама?
17
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 квітня
Приклад запитання: До кого звертався у своїй поезії "Завіт" Кесар Білиловський?
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 квітня
Приклад запитання: Кого поетеса побачила в ранковому лісі у вірші " У лісочку" Л.Компанієць?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Яку новину приніс Вітя Деркач?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 квітня
Приклад запитання: У творі «Новинкар» розповідається …
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: В якій програмі хотів взяти участь Чубик?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Марко Лукинюк у своєму вірші називає "ненечкою єдиною" _________.
10
Літературне читання, 2 клас
Створено 13 квітня
Приклад запитання: Журнал "Барвінок" класними"ліками" вважає...
8
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 квітня
Приклад запитання: Байка - це...
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: З якого твору ці рядки: - Мертвий сон старої бабизлі морози стережуть....
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Леся Українка -
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: ГІРКЕ МОРОЗИВО -Петрику, ти це куди біжиш? — По морозиво, — підкидаючи на долоні монетку, похвалився хлопчик. — Я теж з’їла б... — зітхнула Оленка. — Та ... грошей зараз немає... — Ходімо, дам половинку, — запропонував Петрик. — Тільки потім віддаси цілу. Згода? Оленка здивовано подивилася на Петрика. Ну й жаднюга! Але промовчала. Дуже вже хотілося їй морозива. А онде й лоток, біля якого товпилися люди. — Постривай, Петрику! — дівчинка смикнула Петька за рукав і показала на дідуся, який штурхав костуром по землі, наче щось шукав. — Дідуню, ви щось загубили? — спитала Оленка. — Ой дітоньки, старість не радість. Поспішав ось по ліки, та спіткнувся і розгубив гроші. А окуляри дома забув, у піджаку. Тепер дивлюся-придивляюся, а воно в очах все мерехтить і розпливається. — Та ми вам враз допоможемо, — защебетала дівчинка і кинулася разом з Петриком збирати монети. — Ну, от і все. Тримайте, — передаючи гроші старому, мовив хлопчик. — От спасибі, от спасибі, мої голуб’ята! Виручили діда. — Дідусь задоволено посміхнувся у довгі вуса і почимчикував у бік аптеки, а діти— мерщій за морозивом. — Дві порції дайте, — задихавшись від бігу, попросив Петрик. — Як дві?—спантеличилася Оленка. — У тебе ж грошей було тільки на одну. — Т-с-с-с! — Петрик приклав пальця до уст і озирнувся, перевіряючи, чи ніхто не почув. — Я, коли збирали монети, на одну наступив. Все одно дід недобачає. А нам зате обом по морозиву буде. — Постривай. Я щось не розумію... — Ой! Ну яка ти чудна! Ти ж хотіла морозива? Хотіла. Тепер бери і їж. І віддавати не будеш. — А якщо дідусеві на ліки не вистачить. Ти подумав? — Хе! Велике діло — двадцять копійок. А якби не ми, він би ще й досі їх шукав. — Який сором, — обличчя дівчинки зашарілося, як ягоди горобини восени. Вона стояла розгублена, ладна втекти світ за очі або провалитися крізь землю. — Я не хочу такого морозива, — промовила рішуче. — Це... це гірке морозиво! — майже закричала. А далі благально: — Тітонько, нам тільки одну дайте. Одну.(339 сл.)Михайло Конончук
8
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: ПРОЧИТАЙ ТЕКСТ САМОСТІЙНО ЗА 1 хвилину. Зупинись. Чи встиг(ла) прочитати весь текст? Потім дочитай до кінця.ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТОМ Жили собі двоє сусідів: один бідняк, а другий багач, і жили вони як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій нічого не родить, навіть мурашки не плодяться.Уклали угоду. Вдарили по руках.Бідняк повернувся до своєї хатини, покликав дружину, і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли, то й знайшли гарбуза.- Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь!- Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!- Ні, - сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. Я повинен віддати його власникові цієї землі.Пішов він до багача і все йому розповів.- О, це чудово! - вигукнув багач. - Наша угода розривається. Я не можу віддавати землю, на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини, а багач побіг на поле, щоб забрати гарбуз. Але, прибігши, побачив: гарбуз повний ос, лютих та кусючих.- Ага! - заволав багач. - Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну, хай начувається, я йому теж віддячу добрим жартом.Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.- Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.- Ось тобі, куме, гарбуз із золотом, який ти знайшов на моїй землі.Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку, як оси обернулись на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенькіт і здогадався - щось тут не те.- Куме, - каже, - відчини-но двері, я гляну, що то дзвенить. Але бідняк відповів:- Що ти, куме! Тебе ж оси покусають!..Такі кляті, такі кляті!.. Тікай, куме!..Так бідняк забагатів, а багач став посміховиськом.
9
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Хто автор твору?
11
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Скільки років було Сашкові?
20
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Арфа для павучка".
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Для того, щоб пілот запустив свій пристрій у небо, потрібно...
10
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Як звати головну героїню оповідання?
7
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Хто гойдався на гойдалці у вірші "Гойдалка біля Дунаю"?
15
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Визначте до якого жанру належить даний твір
25
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Що у дитинстві любив робити Іван Андрусяк?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як звати головну героїню твору?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Скільки братів залишилися сиротами?
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Коли з'явилися банки?
9
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Уважно прослухай аудіо текст за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1RaZG8EomNS40rENFMQV5HA1SR0mSTeKf/view?usp=drivesdk Уважно відповідай на запитання!Познач, із чого козаки робили човни.