Онлайн-тести з літературного читання

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Хто автор твору "Новий планшет"
Приклад запитання: Починай читати текст мовчки, коли запустив(ла) таймер на 3 хвилини. Запам'ятай місце, де ти зупинився(лась) по сигналу таймера. Дочитай текст до кінця.ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТОМ                                                                                    Монтейру ЛобатуЖили собі двоє сусідів: один бідняк, а другий багач, і жили вони як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій нічого не родить, навіть мурашки не плодяться.Уклали угоду. Вдарили по руках.Бідняк повернувся до своєї хатини, покликав дружину, і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли, то й знайшли гарбуза.-    Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь!-    Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!-    Ні, - сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. Я повинен оддати його власникові цієї землі.Пішов він до багача і все йому розповів.-    О, це чудово! - вигукнув багач. - Наша угода розривається. Я не   можу віддавати землю, на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини, а багач побіг на поле, щоб забрати гарбуз. Але, прибігши, побачив: гарбуз повний ос, лютих та кусючих.-    Ага! - заволав багач. - Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну, хай начувається, я йому теж віддячу добрим жартом.Поклав багач гарбуз з осами в мішок і пішов до бідняка.-    Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз з осами.-    Ось тобі, куме, гарбуз із золотом, який ти знайшов на моїй землі. Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку, як оси обернулись на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенькіт і здогадався - щось тут не те.-     Куме, - каже, - відчини-но двері, я гляну, що то дзвенить. Але бідняк відповів:-    Що ти, куме! Тебе ж оси покусають!.. Такі кляті, такі кляті!.. Тікай, куме!..Так бідняк забагатів, а багач став посміховиськом.
Літературне читання, 1 клас
Копія з тесту: Іван Франко "Ріпка"
Приклад запитання: Поглянь на малюнок. Як називається казка?
Приклад запитання: Яка головна думка твору "Красиві слова і красиве діло"?
Літературне читання, 3 клас
Створено 15 квітня
Приклад запитання: В якому місті жила дівчинка Уля?
Приклад запитання: Встанови таймер на 3 хвилини. Прочитай мовчки текст до звукового сигналу таймера. Запам'ятай місце, де ти зупинився. Дочитай текст до кінця.Читай уважно!ЛЬОНОКРосла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку - наливалися червонобокі яблука.Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася.- Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько.Дівчинка підійшла до яблуньки, почала вирівнювати. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не траплялося. Оглянули вони деревце, побачили, що всі корені в нього погризені, сліди, як від мишачих зубів.Потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш. Довелося миритися з утратою.Невдовзі Катруся з татом ішли садком, раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика та зник під колодками, що лежали вздовж стіни.- Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його!Він узяв під кущем винограду палицю, навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди, бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив.«Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю.Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось стримує, підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке!Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше припав до землі. Тоді він почав відсувати другу колодку. Лиш відсунув трохи — звірок повернув голову, глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі, чисті.Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:Та це ж кошеня!Вона не помилилася. Це було кошеня. Дощ намочив його, розкошлав, ото воно й здалося їм водяним щуром.Кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.Іван Сенченко
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Байки Леоніда Глібова
Приклад запитання: Кого боявся Шуліка у байці "Ластівка й Шуліка"?
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Хто автор твору "Новий планшет"
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 квітня
Приклад запитання: Описані події відбувалися в місті...
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: Міжпланетна халепа
Приклад запитання: В чому сім'я взяла участь?
Приклад запитання: В яку пору року відбувалися події, описані в оповіданні?
Приклад запитання: Відкрий хрестоматію сучасної української дитячої літератури в 1, 2 класах. Прочитай текст на стор.85 Г.Малик "Чому папуга не навчився розмовляти".
Літературне читання, 2 клас
Копія з тесту: Зірка Мензатюк «Каша»
Приклад запитання: Твір “Каша” Зірки Мензатюк – це
Літературне читання, 1 клас
Створено 15 квітня
Приклад запитання: Що робила мама?
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 квітня
Приклад запитання: До кого звертався у своїй поезії "Завіт" Кесар Білиловський?
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 квітня
Приклад запитання: Кого поетеса побачила в ранковому лісі у вірші " У лісочку" Л.Компанієць?
Приклад запитання: 1. Яку новину приніс Вітя Деркач?
Приклад запитання: У творі «Новинкар» розповідається …
Літературне читання, 3 клас
Створено 14 квітня
Приклад запитання: Як звали головного героя?
Приклад запитання: В якій програмі хотів взяти участь Чубик?
Приклад запитання: Марко Лукинюк у своєму вірші називає "ненечкою єдиною" _________.
Приклад запитання: Журнал "Барвінок" класними"ліками" вважає...
Приклад запитання: Байка - це...
Приклад запитання: З якого твору ці рядки: - Мертвий сон старої бабизлі морози стережуть....
Приклад запитання: Леся Українка -
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: ГІРКЕ МОРОЗИВО         -Петрику, ти це куди біжиш?         — По морозиво, — підкидаючи на долоні монетку, похвалився хлопчик.         — Я теж з’їла б... — зітхнула Оленка. — Та ... грошей зараз немає...         — Ходімо, дам половинку, — запропонував Петрик. — Тільки потім віддаси цілу. Згода?         Оленка здивовано подивилася на Петрика. Ну й жаднюга! Але промовчала. Дуже вже хотілося їй морозива. А онде й лоток, біля якого товпилися люди.         — Постривай, Петрику! — дівчинка смикнула Петька за рукав і показала на дідуся, який штурхав костуром по землі, наче щось шукав.         — Дідуню, ви щось загубили? — спитала Оленка.         — Ой дітоньки, старість не радість. Поспішав ось по ліки, та спіткнувся і розгубив гроші. А окуляри дома забув, у піджаку. Тепер дивлюся-придивляюся, а воно в очах все мерехтить і розпливається.         — Та ми вам враз допоможемо, — защебетала дівчинка і кинулася разом з Петриком збирати монети.         — Ну, от і все. Тримайте, — передаючи гроші старому, мовив хлопчик.         — От спасибі, от спасибі, мої голуб’ята! Виручили діда. — Дідусь задоволено посміхнувся у довгі вуса і почимчикував у бік аптеки, а діти— мерщій за морозивом.         — Дві порції дайте, — задихавшись від бігу, попросив Петрик.         — Як дві?—спантеличилася Оленка. — У тебе ж грошей було тільки на одну.         — Т-с-с-с! — Петрик приклав пальця до уст і озирнувся, перевіряючи, чи ніхто не почув. — Я, коли збирали монети, на одну наступив. Все одно дід недобачає. А нам зате обом по морозиву буде.         — Постривай. Я щось не розумію... — Ой! Ну яка ти чудна! Ти ж хотіла морозива? Хотіла. Тепер бери і їж. І віддавати не будеш.         — А якщо дідусеві на ліки не вистачить. Ти подумав?         — Хе! Велике діло — двадцять копійок. А якби не ми, він би ще й досі їх шукав.         — Який сором, — обличчя дівчинки зашарілося, як ягоди горобини восени. Вона стояла розгублена, ладна втекти світ за очі або провалитися крізь землю. — Я не хочу такого морозива, — промовила рішуче. — Це... це гірке морозиво! — майже закричала. А далі благально: — Тітонько, нам тільки одну дайте. Одну.(339 сл.)Михайло Конончук
Приклад запитання: ПРОЧИТАЙ ТЕКСТ САМОСТІЙНО ЗА 1 хвилину. Зупинись. Чи встиг(ла) прочитати весь текст? Потім дочитай до кінця.ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТОМ                                                                                    Жили собі двоє сусідів: один бідняк, а другий багач, і жили вони як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій нічого не родить, навіть мурашки не плодяться.Уклали угоду. Вдарили по руках.Бідняк повернувся до своєї хатини, покликав дружину, і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли, то й знайшли гарбуза.-    Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь!-    Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!-    Ні, - сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. Я повинен віддати його власникові цієї землі.Пішов він до багача і все йому розповів.-    О, це чудово! - вигукнув багач. - Наша угода розривається. Я не   можу віддавати землю, на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини, а багач побіг на поле, щоб забрати гарбуз. Але, прибігши, побачив: гарбуз повний ос, лютих та кусючих.-    Ага! - заволав багач. - Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну, хай начувається, я йому теж віддячу добрим жартом.Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.-    Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.-    Ось тобі, куме, гарбуз із золотом, який ти знайшов на моїй землі.Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку, як оси обернулись на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенькіт і здогадався - щось тут не те.-     Куме, - каже, - відчини-но двері, я гляну, що то дзвенить. Але бідняк відповів:-    Що ти, куме! Тебе ж оси покусають!..Такі кляті, такі кляті!.. Тікай, куме!..Так бідняк забагатів, а багач став посміховиськом.
Приклад запитання: Хто автор твору?
Приклад запитання: Скільки років було Сашкові?