Онлайн-тести з літературного читання

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Арфа для павучка".
Приклад запитання: Для того, щоб пілот запустив свій пристрій у небо, потрібно...
Приклад запитання: Як звати головну героїню оповідання?
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: Анатолій Качан. Вірші.
Приклад запитання: Хто гойдався на гойдалці у вірші "Гойдалка біля Дунаю"?
Приклад запитання: Визначте до якого жанру належить даний твір
Приклад запитання: 1. Що у дитинстві любив робити Іван Андрусяк?
Приклад запитання: Як звати головну героїню твору?
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: Названий батько
Приклад запитання: Скільки братів залишилися сиротами?
Приклад запитання: Коли з'явилися банки?
Приклад запитання: Уважно прослухай аудіо текст за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1RaZG8EomNS40rENFMQV5HA1SR0mSTeKf/view?usp=drivesdk Уважно відповідай на запитання!Познач, із чого козаки робили човни.
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Чудесний особняк
Приклад запитання: Хто автор твору "Чудесний особняк"?
Приклад запитання: Що таке акровірш?
Приклад запитання: Що таке акровірш?
Приклад запитання: 1. Що надихнуло письменницю писати книги?
Літературне читання, 4 клас
Створено 11 квітня
Приклад запитання: Скільки років було Пеппі на початку твору?
Приклад запитання: Який місяць найвеселіший? 
Літературне читання, 2 клас
Створено 11 квітня
Приклад запитання: На чому вирішили покататися Вінчі та Едісон?
Літературне читання, 1 клас
Створено 11 квітня
Приклад запитання: Звідки поверталася Наталочка?
Приклад запитання:  1.    Тетянка любить плавати з татом на човні, коли розливається ...
Приклад запитання: Головні герої твору ...
Приклад запитання: Де знаходитьс я країна Диварликів?
Приклад запитання: В даному розділі розміщені твори таких жанрів:
Приклад запитання: Прочитай текстКРАСИВІ СЛОВА І КРАСИВЕ ДІЛОСеред поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:—   Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:—   Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху.Гарні не красиві слова. Гарні – красиві діла.
Приклад запитання: Де лежали ножиці?
Приклад запитання: Прочитай текст мовчки.Василь СухомлинськийМамин кавунМама залишає Костика на господарстві, сама йде на цілісінький день на роботу.А йому наказує:— Сиди дома, годуй курей; як спека спаде, полий капусту на городі.День сьогодні в Костика видався і щасливий, і важкий. Щасливий, бо вранці, як тільки мама з дому, прийшов дід Мусій і приніс два кавуни. На баштані кавуни ще зелені, Костик це добре знає. Хлопець розпитує діда, де він узяв, а той мовчить та тільки всміхається.— Оце твій,— поплескує дід менший кавун,— а це мамин.А як же інакше? Мама більша — їй і кавун більший.— Зараз порізати твій кавун чи сам поріжеш? — питає дід Мусій.— Зараз, діду, зараз,— нетерпляче просить Костик.Дід ріже кавуна. А він червоний і пахучий.Костик смакує, їсть поволі, щоб надовго було, а дід сидить мовчки й інколи усміхається. Усмішка дідова якась дивна — невесела.Дід пішов. Костик доїв кавуна. Ще раз пообгризав скибки. Сходив погуляв, повернувся. Хотів ще раз пообгризати скибки, та вже нічого було гризти.Мамин кавун лежав на лаві. Костик намагався не дивитись на нього, але час від часу немов хтось голову повертав до кавуна.Щоб той не спокушав, Костик вийшов надвір.Сипнув курям ячменю, витяг відро води з криниці.Сів під шовковицю та й сидить.А його щось наче тягне в хату. Він одчинив двері, вмостився на лаві, поплескав долонькою кавуна.«А як половинку з’їсти?» — подумав.Та від цієї думки Костикові стало соромно. Йому пригадалась невесела дідова усмішка. Невесела вона була того, що він не почастував дідуся — не дав йому жодної скибочки. Від сорому Костикові захотілося піти з хати. Він вийшов у садок і сів під шовковицею. Там він довго сидів і дивився на білі хмари в голубому небі. Дивився — поки й заснув.Прокинувся Костик увечері. Сонце сідало спочити.«Скоро й мама прийде»,— подумав Костик та й побіг у хату — треба ж її з дідовим гостинцем зустріти.Коли це й мама на подвір’я. Костик їй кавуна підносить.— Це вам, мамо,— радісно каже він.Мама заходить до хати, ріже кавуна й припрошує:— Їж, Костику.— Ні, це вам, мамо,— благає Костик,— їжте ж, будь ласка.Такої ласки мама ще не знала.Вона з подивом подивилася в радісні очі сина й узяла червону, як жар, скибку.
Літературне читання, 3 клас
Створено 10 квітня
Приклад запитання: Як вітаються на Великдень?
Приклад запитання: Ти прочитав (прочитала) розділ:
Приклад запитання: У тексті йде мова про Баррі-рятівника. Хто це?
Приклад запитання: Між ким відбувається розмова у творі Тетяни Майданович "ТЕЛЕФОННА РОЗМОВА"?