Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
6
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Яку виставу запропонував зробити хлопчик?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Автор п'єси-казки "Обережно, незнайомець!"
12
Літературне читання, 3 клас
Створено 9 квітня
Приклад запитання: У якій родині народився відомий дитячий письменник Анатолій Георгійович Костецький?
14
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Хто написав казку Лисичка і Рак
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Коли відбувалися події описані в творі "Новинкар"?
9
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Між ким відбувається розмова у поезії "Телефонна розмова"?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Чому Чубчик запишався?
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Жанр твору Григора Тютюника "Однокрил"
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Де гніздяться птахи-носороги?
12
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: З яких підрозділів складається розділ "Весна, весна-весняночка"
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Де гніздяться птахи-носороги?
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Марко Лукинюк у своєму вірші називає "ненечкою єдиною" _________.
9
Літературне читання, 4 клас
Створено 8 квітня
Приклад запитання: Якими є українці у вірші М.Лукинюка?
8
Літературне читання, 4 клас
Створено 8 квітня
Приклад запитання: Які твори називають фантастикою ?
11
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Прочитай текстКРАСИВІ СЛОВА І КРАСИВЕ ДІЛОСеред поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху.Гарні не красиві слова. Гарні – красиві діла.
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Хто автор оповідання?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Для кого вважалася програма найскладнішою
12
Літературне читання, 3 клас
Створено 8 квітня
Приклад запитання: Який твір Лесі Українки має таку головну думку: "За усмішкою часто сльоза прихована"?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як звали головного героя?
10
Літературне читання, 3 клас
Створено 8 квітня
Приклад запитання: Який поет писав гумористичні вірші для дітей?
8
Літературне читання, 3 клас
Створено 8 квітня
Приклад запитання: Уважно читай оповідання протягом 1 хвилини. Запам'ятай, де ти зупинився. ОБОВ'ЯЗКОВО ДОЧИТАЙ ТЕКСТ ДО КІНЦЯ."Прогаяний день" (Василь Сухомлинський)Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудилаПетрика й сказала:— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна.Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитайкнигу про Далекі Сині Гори.Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжкупро Далекі Сині Гори й пішла на роботу.Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком.Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба. Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встигну...». Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну». Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів.Прийшла мати ввечері й каже:— Показуй, що зробив, сину.А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв.Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти байдики бив.Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідорами й каже:— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив.Підвела до великої-великої купи зерна.— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на тік. А ти байдики бив.Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це мулярипрацювали. А ти байдики бив.Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.— Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив.От що таке прогаяний день.Дай відповіді на питання:Скільки ти прочитав за 1 хвилину?
9
Літературне читання, 3 клас
Створено 8 квітня
Приклад запитання: Автором твору "Дружок і Образа" є..
6
Літературне читання, 3 клас
Створено 8 квітня
Приклад запитання: Хто є автором твору "Я друзів не продаю"?
15
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: До якого жанру належить твір Джанні Родарі "Пригоди Цибуліно"?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Автор п'єси-казки "Обережно, незнайомець!"
6
Літературне читання, 3 клас
Створено 8 квітня
Приклад запитання: 1. Хто є головним героєм казки?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як звали головну героїню оповідання?
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 8 квітня
Приклад запитання: Текст з вигаданим, іноді фантастичним змістом - це ...
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як називався конкурс, яий коментував Чорний кіт?
6
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Пригадайте вірш Анатолія Качана "Зелений промінь". Про яку пору року йшла мова у вірші?