Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
8
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Що робили дівчатка після дощу?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Автором твору "Різні культури" є...
6
Літературне читання, 4 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: Що таке байка?
7
Літературне читання, 4 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: Хто увісні перетягував Ониська мов канат?
6
Літературне читання, 3 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: Події описані в оповіданні,відбулися:
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Хто є автором твору "Мрія Маляки"?
10
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Хто написав вірш слова з якого стали назвою розділу?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: У творі "Новинкар" розповідається про...
9
Літературне читання, 3 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: Де народився Іван Андрусяк?
8
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Який був лісник?
6
Літературне читання, 1 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: Хто малює ескіз
7
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Що підготувала/приготувала на свято дівчинка? (2 правильні відповіді)
20
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 квітня
Приклад запитання: У творі «Новинкар» розповідається …
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Хто написав оповідання "Небилиці про рукавиці"?
30
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Невеличке усне оповідання повчального характеру про якусь життєву пригоду, що утверджує справедливість народної моралі називається:
9
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 квітня
Приклад запитання: Байка- це
9
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як називався конкурс, яий коментував Чорний кіт?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Для Вадима Скомаровського весна починається з ...
9
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай текстВасиль СухомлинськийНЕ ЗАБУВАЙ ПРО ДЖЕРЕЛО Учитель питає: «Бачите, діти, ось цей спалений сонцем пустир у долині?»— Бачимо, — відповідають діти.— Тож послухайте бувальщину. Ось тут, на місці цього пустиря, багато років тому був глибокий ставок, аж до села, що розкинулось ген під горою. Можна було випливти човном на середину й веслувати аж до он тих дубів, їх тоді там багато було, а тепер три лишилося, та й ті всихають... На березі верби росли. У лісі водились білки.То старовинне козацьке село. Викопали тут ставок запорожці після битви під Жовтими Водами. І поселились на його березі. Та стали помічати, що ставок мулом заносить. Зійшлися селяни на раду й ухвалили: кожен, хто скупався в ставку, мусить набрати відро мулу й винести аж туди, за балку, й висипати в поле.Люди й дотримувались цієї ухвали. Над ставом, на вербових кілках, висіли дерев’яні відра. Для дорослих чоловіків — великі, для жінок, підлітків — менші, для дітей — маленькі. Тільки той, що був у матері на руках, не віддячував працею за радість і задоволення.Ставок ставав чистіший і глибший. Та ось хтозна-звідки приїхала в село сім’я — батько, мати, четверо синів і дві дочки. Усіх їх прозвали Неприкаяними. Поселились вони на околиці, недалеко від ставка. І дорослі й діти з весни до осені купалися в ставку, а за відра й не брались.Спочатку люди якось не звертали на те уваги. А потім стали помічати, що чимало підлітків так само роблять: купаються, а мулу не виносять.Старі люди бралися повчати молодь: «Що ж ви робите?»А підлітки їм:— Раз Неприкаяним можна, то й нам не гріх...Лихий призвід — людям заохота. Багато підлітків, а потім і дорослих стали приходити купатися після смеркання, щоб ніхто не бачив...Старі хитали головами, та вдіяти нічого не могли. Дерев’яні відра, що висіли на вербових кілках, розсохлись, розсипались, а потім зникли.Старий звичай забули.Кожному думалось: «На мій вік вистачить». Та ставок мілів, перетворювався на болото, заростав бур’яном. Настав час, коли вода тут затримувалась тільки весною. А потім і того не стало.І ставок щез. Тільки спогад про нього зберігся. Подумайте над цією бувальщиною, діти. Напившись води, не забувайте про джерело, з якого вона витікає.Яке прозвали нову родину?
10
Літературне читання, 3 клас
Створено 16 квітня
Приклад запитання: У якому місті народився та проживає Олександр Положинський?
9
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 квітня
Приклад запитання: Що загубила дівчинка на подв'р'ї ?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай мовчки цей текст. Запусти таймер на 3 хвилини. Запам'ятай місце, де ти зупинився по сигналу таймера. Дочитай текст до кінця.Олег ПогинайкоБезцінна перлина Маринка не так часто приїжджала у село до бабусі з дідусем. Літо було єдиною порою під час якої всі три місяці проводила з ними. Хоча їй було всього шість років, із великим задоволенням допомагала стареньким на городі, в саду, на подвір’ї, в будинку. Вона також любила, коли за якісну виконану роботу, бабуся пригощала її своїми смачними стравами, називала її ангелятком, квіточкою, котиком, а дідусь іще —перлинкою. Й хоча маленька не знала, що це таке, перлинка, все-такивірила: якби перлина не була цінною річчю, ніколи не називав її так.— Прийде день, коли я не тільки покажу тобі перлинку, а також іподарую, — сказав старенький одного дня.— Правда? — зраділа дівчинка й заплескала в долоні. Їй дуже хотілось,аби старенький хоча б показав перлинку, проте не наважуваласяпросити, знаючи його впертий характер. Однак прийшов той день. І хоча це сталося напередодні осені, дівчинка зуміла дочекатися його. Затамувавши подих, уважно спостерігала, як він обережно виймав її зі шухляди столу, ставив її перед нею. А вона маленька, кругла сяяла наче сонечко. Тільки оте сяйво було незвичайним, дивовижним, чарівним.— Оце і є вона — морська перлинка — камінець, який утворився не уземних надрах, а саме у раковинах молюсків, які живуть під водою.Перлинки є жовті, блакитні, рожеві і навіть чорні. У своїх колекціях їхполюбляють мати здебільшого багаті люди. Але є ще одна перлинка, яку й вони не мають.— Чому? — поцікавилася онучка.— Бо вона безцінна.— Вона нічого не коштує?— Вона найкраща в усьому світі. Її не можна ні купити, ні продати, незнайти у печерах, на дні моря, ні відібрати, ні подарувати.— Тоді де вона знаходиться? — забажала уточнення Маринка.— У серці – поставивши руку на груди, де знаходиться серце, пояснивдідусь. І називається вона — ЛЮБОВ. Тільки по-справжньому любляча людина вміє співчувати людському горю, допомагати, є доброю, щирою, ніжною, лагідною; не мовить поганих слів, постійно і завжди слухається; в неї добра душа і не холодне серце; голос звучить дзвінким ручаєм; своїм світлом уміє розсіяти темряву безнадії, страху, ніколи не проймається гнівом. Дідусь замовк, але не мовчали його слова, які наче перли сяяли увечірній тиші. І розуміла Маринка, що нічого найціннішого в світі не булой немає за Любов. Бо вона є — безцінною перлинкою.
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Для Вадима Скомаровського весна починається з ...
8
Літературне читання, 3 клас
Створено 16 квітня
Приклад запитання: Хто така Мавка?
10
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 квітня
Приклад запитання: Прочитай казку бразильського письменника Монтейру Лобату ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТОМ Жили собі двоє сусідів: один бідняк, а другий багач, і жили вони як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій нічого не родить, навіть мурашки не плодяться.Уклали угоду. Вдарили по руках. Бідняк повернувся до своєї хатини, покликав дружину, і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли, то й знайшли гарбуза.- Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь!- Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!- Ні, - сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. Я повинен віддати його власникові цієї землі.Пішов він до багача і все йому розповів.- О, це чудово! - вигукнув багач.-Наша угода розривається. Я не можу віддавати землю, на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини, а багач побіг на поле, щоб забрати гарбуз. Але, прибігши, побачив: гарбуз повний ос, лютих та кусючих.- Ага! - заволав багач. - Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну, хай начувається, я йому теж віддячу добрим жартом.Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.- Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.- Ось тобі, куме, гарбуз із золотом, який ти знайшов на моїй землі.Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку, як оси обернулись на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенькіт і здогадався - щось тут не те.- Куме, - каже, - відчини-но двері, я гляну, що то дзвенить. Але бідняк відповів:- Що ти, куме! Тебе ж оси покусають!..Такі кляті, такі кляті!.. Тікай, куме!..Так бідняк забагатів, а багач став посміховиськом. До якого жанру відноситься прочитаний твір?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Для того, щоб пілот запустив свій пристрій у небо, потрібно...
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Для Вадима Скомаровського весна починається з …
10
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Хто головні герої казки ?
7
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Хто автор твору
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Скільки тістечок вирішила спекти Пеппі!