Онлайн-тести з української мови 4 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Українська мова, 4 клас
Створено 22 лютого 2022
Приклад запитання: Що робив Том Кенті, лишившись на самоті в принцовому кабінеті?
Українська мова, 4 клас
Створено 22 лютого 2022
Приклад запитання: 1.     Познач рядок із правильним закінченням речення Числівники означають ….
Українська мова, 4 клас
Створено 22 лютого 2022
Приклад запитання: Хто залетів у кватирку?
Українська мова, 4 клас
Створено 21 лютого 2022
Приклад запитання: Назвіть автора твору " Куди вітрець, туди й розумець"
Приклад запитання: З ким порівнює ліс Іван Нечуй-Левицький?
Українська мова, 4 клас
Створено 21 лютого 2022
Приклад запитання: Дієслово - це частина...
Приклад запитання: Дієслово - це частина мови, яка означає
Українська мова, 4 клас
Створено 20 лютого 2022
Приклад запитання: Числівник -це ...
Приклад запитання: Дієслово - це частина мови, яка означає...
Приклад запитання: Назва протоки, до якої підходив траулер?
Приклад запитання: Займенник - це
Українська мова, 4 клас
Створено 17 лютого 2022
Приклад запитання: З якого твору ці слова? Така краса, висока і нетління, що хоч спинись і з Богом говори…
Українська мова, 4 клас
Створено 17 лютого 2022
Приклад запитання: Обери розваги на Смітному дворі, які повідав принцеві Том
Українська мова, 4 клас
Створено 17 лютого 2022
Приклад запитання: Вибери з поданих слів числівники, поставивши до них питання.Третій, трійка, потрійний, три, потроювати, трикутник, троюрідний.
Українська мова, 4 клас
Створено 17 лютого 2022
Приклад запитання: Оберіть визначення поняттю "Прикметник"
Українська мова, 4 клас
Створено 17 лютого 2022
Приклад запитання: Дієслово означає дію предмета.
Українська мова, 4 клас
Створено 16 лютого 2022
Приклад запитання: Яка частина мови не відноситься до самостійних?
Приклад запитання: Дієслово - це частина мови, яка означає
Українська мова, 4 клас
Копія з тесту: Правопис числівників
Приклад запитання: Частина мови, яка вказує на кількість предметів або їх порядок при лічбі - це
Приклад запитання: Визнач жанр твору та продовж речення."Дюймовочка" - це ...
Українська мова, 4 клас
Копія з тесту: Числівник. 4 клас.
Приклад запитання: 1.   Познач правильне твердження.
Українська мова, 4 клас
Створено 15 лютого 2022
Приклад запитання: Славко - найбільший ...
Приклад запитання: Вибери правильне твердження. Числівник відповідає на питання:
Приклад запитання: Прочитай текст. Визнач жанр тексту про океани. Чому океани так називаються— Сьогодні ми поговоримо про океани на земній кулі, — сказав учитель. — Розпочнемо з найбільшого на нашій планеті — Тихого.— Я читав, — зауважив Антон, — що Тихий океан найгрізніший. Із «важким характером». У ньому наро­джується безліч цунамі і тайфунів. Спочатку цей океан називали Великий. Це, принаймні, зрозуміло. Але чому Тихий?— Назву океану дав мореплавець Фернан Магеллан. Він зміг його переплисти у 1521 році, — почав розповіда­ти вчитель. — Під його командуванням іспанський флот досяг Філіппін. Тоді їм дуже пощастило — плавання було на диво спокійне. За весь час подорожі (а це чотири міся­ці!) не було жодного шторму. Тому океан назвали Тихим.    Тепер поговоримо про (А,а)тлантичний океан. Про те, чому він іменує(цця,ться) саме так, суперечки в(и,е)ду(цця,ться) до ц..ого часу. За одн(е,іє)ю з версій, через давній затонулий материк — (А,а)тлантиду.    Деякі історики вважають, що назвали океан на честь титана (А,а)тланта. На перекона(н,нн)я стародав(н,нн)іх греків, він жив на крайньому заході. І утримував на пл(и,е)чах н(и,е)бесне скл(е,и)пі(н,нн)я.— А з Індійським усе просто, — сказала Оксана. — Його нарекли за назвою великої країни Індії, береги якої він омиває.— Так, — погодився вчитель. — Ця назва вперше з’явилася на португальській карті в 1490 році. До цього океан називали Великою затокою, Еритрейським морем, Індійським Червоним морем, Південним морем.— Усе чітко і з Північним Льодовитим океаном, — продовжив Артур. — Слово «льодовитий» означає бага­тий льодами.— Але і цей океан мав різні назви, — додав учи­тель. — У давні часи його називали Студеним морем, англійці — Північним, португальці — Льодяним. У 1845 році Лондонське географічне товариство затвер­дило сучасну назву.— А я читала, що не так давно вчені відкрили ще один океан, — повідомила Наталя. — Він розташований у Південній півкулі. Тому й отримав назву Південний. Води цього океану омивають тільки один материк — Антарктиду. Через це його ще називають Антарктич­ним.— Раніше вважалось, що на земній кулі чотири океа­ни. А тепер виходить, що їх п’ять? — перепитав Сашко.—  Виходить, що так, — відповів учитель. З Великої енциклопедії про все на світі для дітей* Титан — велетень.* Склепіння — опукле покриття.
Приклад запитання: Прочитай текст. Визнач жанр тексту.Що цікавого на полюсахОдного разу бабуся принесла Микиті в подарунок яскравий пізнавальний журнал. Темою номера було «Цікаве про полюси Землі». А хто не любить читати про таке?З журналу Микитка дізнався багато нового й цікавого про полюси. Завершивши читання, він поспішив поділи­тися новими знаннями з бабусею.     — Північ(н,нн)ий полюс — це замерзлий океан. Його і називають Арктикою. Крім (П,п)івнічного (Л,л)ьодовитого океану Арктика охоплює території в(і,о)сьми сусідн(и,і)х країн.Півде(н,нн)ий полюс 3(и,е)млі — це материк. Дев..яносто вісім ві(д,т)сотків його поверхні вкрито л..одов(е,и)ками. Цей материк називає(цця,ться) (А,а)нтарктида. Він ом(е,и)ває(цця,ться) тр..ома океанами. Як не дивно, але на Півде(н,нн)ому полюсі набагато холодніше, ніж на Північ(н,нн)ому.— А чому холодніше? — запитала бабуся.— По-перше, Антарктида — це велика територія суші, яка отримує мало тепла від океану. Крім того, материк розташований на висоті більше двох тисяч метрів над рівнем океану. Тому там холодніше повітря, — відповів Микита.— На полюсах можна спостерігати найдовший день і найдовшу ніч. Найдовший день триває 178 діб. А най­довша ніч — 187 діб. На полюсах відбувається лише один схід і захід Сонця на рік. На Північному полюсі сонце починає підніматися в березні, а заходити — у вересні. А на Південному полюсі все навпаки.— Цікаво, чи живе хтось на полюсах? — спитала бабуся.—  Звичайно! В Антарктиді живуть пінгвіни. Там у них немає ворогів. Ще на Південному полюсі є тюлені, морські свині та кити. А в Арктиці живуть білі ведмеді, північні олені, полярні лисиці, вовки. А також різні морські тварини: моржі, тюлені, кити, косатки.—   А чи мешкають там люди?—   Антарктида — це материк, який нікому не нале­жить. І живуть там тільки дослідники і вчені. А от в Арк­тиці мешкає близько чотирьох мільйонів людей. Адже вона охоплює території кількох країн. Серед них Кана­да, Сполучені Штати Америки, Ґренландія, Росія, — відповів Микитка.—  Взагалі, журнал, який ти мені подарувала, — над­звичайно пізнавальний. У ньому я прочитав так багато цікавого й нового для себе! Дуже дякую тобі, бабусю! — привітно посміхнувся Микита.З Великої енциклопедії про все на світі для дітей
Приклад запитання: Оберіть ім'я головного героя твору:
Приклад запитання: Прочитай текст. Визнач, в чому проявлялася жадібність Юрка. Мої та чужі таємниці Це сталося в п’ятницю. Щойно почався урок читання, як пішов сніг. Перший сніг! У класі одразу стало темніше, бо сніг падав густо. Великі пухнасті сніжинки танцювали за вікном, наче дражнилися. Вони ніби підмовляли: "Ану, пограймося у сніжки!" І справді, з такого снігу можна виліпити найкращі у світі сніжки. От нам не пощастило! Пощастило тільки Юркові Бублику, бо він запізнився на урок. Вибачившись перед учителем, Юрко одержав дозвіл сісти за парту. У його кишенях було повно снігу. Він почав нишком його діставати і їсти. Усі ми дуже заздрили Юркові. Хто ж не знає, що перший сніг смачніший за морозиво? Та Бублик ні з ким не ділився своїми запасами. Раптом Юрко злякався, бо сніг у його кишенях почав танути. В цей момент він переконався, що жадібність – велика вада в характері людини. Юрко негайно почав перевиховувати себе – вивернув з кишень залишки снігу і став ділитися з друзями. Але я і Лесик снігу не їли. Ми готувалися полетіти на Марс. А поверхню цієї планети обіймає величезна червона пустеля. І ми, як майбутні космонавти, гартували себе до незвичайних марсіянських умов. Про це ніхто не знав, і з нас почали сміятися. Прийшлося розповісти про свою таємницю. Всі захотіли летіти на Марс. Навіть Бублик побажав летіти з нами і дав слово, що більше ніколи не їстиме снігу і не питиме води. Адже в інтернеті він прочитав, що на червоній планеті води нема. А потім подумав і на все життя зрікся морозива. Бо хтозна, чи є на Марсі те морозиво.  У неділю ми всі зібралися в Сашка, щоб гуртом обмірковувати наш політ на червону планету. Не прийшов тільки Юрко Бублик: невже він передумав летіти на Марс? Все з..ясувалося, коли Сашко зат(и,е)лефонував Юркові додому. Юрко прохр(и,е)пів застудженим голосом у тру(п,б)ку, що батьки с(и,е)ломіць змушують його л(и,е)жати в лі(ш,ж)ку і лікуватися  гарячим молоком з медом та ча(йо,є)м з малиною. Але Юрко відчайдушно борони(цця,ться) — (не)л(и,е)жить і (не)п..є, загартовує(цця,ться). Довелося ро(с,з)почати обговоре(н,нн)я без (Б,б)ублика. За Юрієм Ячейкіним
Приклад запитання: Числівники означають:
Українська мова, 4 клас
Копія з тесту: Числівник. 4 клас.
Приклад запитання:  Познач правильне твердження
Українська мова, 4 клас
Створено 15 лютого 2022
Приклад запитання: Прочитай текст, визнач головного героя.Монетка Кожного дня мама давала Сашкові в школу бутербро­ди. А одного разу повідомила: «Тепер ходитимеш у їдаль­ню, бо мені цього тижня треба на роботу збиратися раніше». Назавтра у Сашковій кишені весело дзеленчало п’ять монет по дві гривні кожна. За ці гроші можна було купи­ти в їдальні маленький пиріжок — з’їв і забув. Сашкові не хотілося їх віддавати за нікчемний пиріжок. Хлопчик засмутився. Однокласниця Оля запропонувала печиво. Мабуть, пожаліла Сашка за його сумні очі. На другий день Сашкові знову пощастило. На перерві Сергійко жонглював яблуками. А потім спитав: «Народ, кому яблуко? Налітай!» —   А воно не надбите? — цікавиться Сашко. —   На, бери ціле! — простягає йому Сергійко. От добре в гурті! Олю зустрів — печива поїв, Сергійка зустрів — яблуком поласував, ще й монети зберіг. Кожного дня однокласники ділилися із Сашком своїми бутербродами, фруктами. Це дозволяло йому економити гроші. Цілий тиждень збирав Сашко монети. Він не брав їх до школи — ховав у коробці з пластиліном. І як приду­мав! Зачепить хтось ліктем, коробка впаде — а монети поприлипали, навіть не дзенькнуть. Надійний сховок! У Сашка була мрія. Ще з дитячого садка. І от, коли на­збиралася повна жменя монет, Сашко пішов здійснюва­ти свою мрію. Висипав монети на блюдечко перед касою. —  Мені велику пляшку кока-коли, а на решту — жувальної гумки. «Ех, треба було пакет узяти, — журився Сашко. — Та хто ж знав, що їх буде стільки!» І він ледве порозпихав жуйки по кишенях. Усі покупки Сашко сховав у своїй кімнаті й дістав тоді, коли старша сестра і батьки позасинали. Сашко сидів біля вікна і розкошував. Осилив майже всю пляшку ко­ка-коли, а з дна вилив на кактуси. Він спостерігав, що мама поливає квіти чаєм. Кока-колою буде дорожче, зате для кактусів смачніше і корисніше, мабуть. Потім (С,с)ашко взявся за гумки. Вони мали різний смак: в(е,и)шневий, ап(е,и)льсиновий, м..ятний, ананасовий, л(е,и)монний, м(е,и)довий. Сидить хлопчик на підвіко(н,нн)і і насолоджує(цця,ться). Коли (з,с)томився жувати, ліг у лі(ш,ж)ко, але ніяк (не)міг заснути. (У)н..ого бурчав і страше(н,нн)о болів живіт. (С,с)ашко гукнув маму. Вона викл(е,и)кала шв(и,е)дку допомогу... За Лесею Мовчун