Онлайн-тести з української мови

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Українська мова, 5 клас
Створено 18 квітня
Приклад запитання: Діалог - це
Приклад запитання: Позначте складне речення із безсполучниковим і підрядним зв’язком.
Українська мова, 5 клас
Копія з тесту: 5 клас. СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ
Приклад запитання: Що таке складне речення?
Приклад запитання: Що називають граматичною основою речення ?
Приклад запитання: Виберіть рядок, у якому всі слова - прикметники.
Приклад запитання: Дієслово - це частина мови, яка називає...
Приклад запитання: З яких частин може складатися слово? (обери всі вірні варіанти)
Приклад запитання: Частина мови, що вказує на назву предмета
Приклад запитання: Слова, які позначають кількість предметів або їх порядок під час лічби, називаються ...
Приклад запитання: Прочитайте текст і виконайте завдання(1) На невеличкій прогалині тут, посеред гори, розкинулася пасіка. (2) Високі дерева, підіймаючи на/зустріч сонцю своє густе гілля, оточують її з усіх боків. (3) У/середині росте трава, з квітками рясно помішана, та стоїть із десяток вуликів. (4) Сонце кидає з/верху хвилі тепла і золоті бджоли бринять у повітрі. (5) Ось щось торкнулося моєї руки: це одна з бджілок неспішно поповзла по/моєму ліктю. (6) А я стою, затамувавши подих і […].У називному відмінку вжито в тексті іменник
Приклад запитання: 1. Виділена частина - сполучник, тому її треба писати разом?Як/би на кропиву не мороз, вона б усіх людей пожалила.
Приклад запитання:  Текст – це ….
Українська мова, 10 клас
Створено 18 квітня
Приклад запитання: Прочитайте речення (цифра в дужках позначає наступне слово).(1)Звучи! Хай серце (2) відпочине,(3)Спів хай (4)зачарує рідний край.Наша пісне, пісне солов'їна, - Своїх слів крилатих не (5) втрачай!Дієсловами є всі слова, позначені цифрами, ОКРІМ
Українська мова, 5 клас
Створено 18 квітня
Приклад запитання: Члени речення, які відповідають на однакове питання, виконують однакову синтаксичну роль, мають одне слово, від якого залежать, та виступають однаковими членами речення – це …
Приклад запитання:  Тільки в множині вживаються обидва слова рядка
Приклад запитання: Уточнювальною обставиною ускладнено речення в такому рядку (розділові знаки пропущено):
Українська мова, 11 клас
Копія з тесту: Мякий знак ЗНО
Приклад запитання: М’який знак на місці крапок НЕ треба писати в усіх словах рядка
Приклад запитання: Якими бувають речення за метою висловлювання?
Українська мова, 8 клас
Приклад запитання: Відокремленою прикладкою ускладнене речення
Приклад запитання: Прочитайте прислів’я. Які характеристики мають на увазі, коли так говорять про мовців?Лепече, як сорока
Українська мова, 3 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: Словосполучення - це
Приклад запитання: Хто автор твору "Злочин Жори Горобейка?
Приклад запитання: Яку букву Е, Є, И чи Ї необхідно написати в особових закінченнях дієслів(Хотіти) їсти калачі - не сиди на печі.
Приклад запитання: Чи є правильним зазначене твердження?Мовлення — це застосування мови (усне, писемне).
Приклад запитання: Який перший звук у слові СІЛЬ ?
Приклад запитання: Прочитай текст, дай відповіді на запитанняСпівці-музики Хто ж вони, оті талановиті співці-музики, котрі створили й донесли до нас невмирущі перлини – народні думи й історичні пісні? Історія кобзарництва та лірництва на Україні доволі багата й складна і до сьогодні ще не достатньо вивчена. Назви народних співців-музик походіть від назв музичних інструментів, на яких вони грали: кобзи, бандури та ліри. Улюбленим музичним інструментом українського народу була кобза. Як свідчать найдавніші джерела, кобза була досить розповсюдженим музичним інструментом, і попервах грали на них не лиш сліпі люди, як це склалось пізніше. Найдавніша кобза мала тільки три струни. З часом інструмент ускладнювався. Це, зокрема, засвідчує збільшення кількості струн. У ХІХ столітті, особливо у другій половині, кількість струн і приструнків (так називається короткі струни, що розміщуються на правій стороні деки) збільшуються. Наприклад, на бандурі кобзаря М. Ригоренка з Харківщини їх було вісім. На бандурі О. Вересая з Полтавщини – дванадцять, на бандурі П. Братиці з Чернігівщини – двадцять, на бандурі Ф. Гриценка-Холодного теж із Полтавщини – сорок п’ять. Зрозуміло, що збільшення кількості струн до декількох десятків потребувало дедалі більшого хисту, спеціальної навчальної підготовки. Усе це призводило до поступової професіоналізації. З’являється особлива категорія народних співців-музик: кобзарі та бандуристи. Відомості про це можна зустріти в художній літературі. Чудовий образ такого кобзаря створив Т. Шевченко в поемі «Невольник». Для нас особливо цікава дума Степана, в якій він розповідає свою історію: шалена буря прибила до козацькі чайки до ворожого берега. Степан потрапив у неволю. Утікав, але його впіймали й осліпили: І згадав сирота Степан в неволі Свою далеку Україну, Нерідного батька старого, І коника вороного, і нерідную сестру Ярину. Плаче – ридає, До бога руки здіймає Кайдани ламає, Утікає на вольную волю… Повернувшись з неволі, обдаровані сліпці, як і Степан, навчались грати на кобзі-бандурі. Одні з них мандрували селами, грою та співом заробляючи на проживання. Інші приставали до козаків і супроводили їх у походах. Кобзарів цінували тут як ніде інше. Часті війни, бойові сутички з військами кримських ханів, турецьких султанів та польських магнатів, повстання проти своїх визискувачів… А кобзарі пробуджували волелюбний дух народу, закликали до боротьби за національне та соціальне визволення, оспівували ратні подвиги. Кобзарі творили, боролись і помирали, як і сотні тисяч безіменних козаків та селян-повстанців. Та залишилися чудові думи та пісні, які вони складали в турецько-татарській неволі чи у час коротких перепочинків між жорстокими боями. Кобзарі оспівували те, що хвилювало їх до глибини душі. Тому й нині, через віки, не можна спокійно слухати їхні думи та пісні. Конкретні відомості про народних співців-музик України дійшли до нас із ХVІІІ століття. Є відомості про те, що майстерність, мистецтво українських кобзарів були відомі за межами України. Їх запрошували, а той силоміць забирали до Польщі, Росії, де примушували грати та співати царям та вельможам.1. Який улюблений інструмент кобзарів?
Приклад запитання: Речення, ускладнене звертанням, є у рядку:
Приклад запитання: Прочитайте текст і визначіть, які засоби міжфразового зв'язку тут наявні:З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ - гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке й солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, аби ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.
Приклад запитання: Серед поданих сполучень слів усі фразеологізми, ОКРІМ