Цього тижня першачки навчаться керувати часом. Що ж це означає? Керувати часом – це як? Ми, дорослі, добре знаємо, що керувати часом – це, перш за все, його правильно організовувати. А ще те, що час – єдиний ресурс, який не відновлюється. Тому відповідно до Модельної навчальної програми, двадцять четвертий тиждень НУШ присвячений керуванню часом.
Різнокольоровий настільний календар із звірятами
Об’єднайте учнів у групи або дайте їм індивідуальне завдання. Для настільного календарика знадобляться кольоровий папір, клей у стіку, декілька шматочків скотчу. Задійте креативне мислення учнів: керуючись іструкцією до відео, ви можете зробити будь-яких звіряток. На зворотному боці календарика можна зробити невеличку кишеньку, в яку дитина може покласти підказочку – скільки днів у кожному місяці.
Настінний годинник-квітка
Щоб керувати часом, потрібен чарівний годинник, який допоможе першачкам навчитися визначати, котра година. Створивши з дітьми таку поробку, ви легко навчите їх користуватися годинником.
Рефлексія «Навіщо потрібна пунктуальність?»
Однією з ознак успішної людини є пунктуальність. Це вияв поваги до часу іншої людини. Щоб допомогти учням зрозуміти важливість пунктуальності, поставте їм декілька запитань.
- Як ви гадаєте, навіщо потрібно приходити вчасно?
- А куди слід приходити вчасно?
- Що буде, якщо ви запізнитеся до школи?
- Чому люди запізнюються?
- Що потрібно говорити, якщо запізнився?
- Що робити, якщо хтось запізнився?
Загадки
Ніг не маю, а ходжу,
Рота не маю, а скажу,
Коли обідати, коли спати,
Коли роботу починати.
(Годинник)
Є в квартирі молодець
Математик і мудрець.
Він тебе не підведе
Бо рахунок дням веде.
(Календар)
Він найпершим прокидається,
Чепуриться, умивається,
Вийде з терема хутенько,
Привітає землю-неньку.
Є така в нього турбота –
Всіх підняти до роботи.
(Ранок)
Запорошила доріжки,
Прикрасила віконця,
Радість дітям подарувала
І на санках прокотила.
(Зима)
Тане сніг, дзвенять струмки,
Все сильніше потоки.
І вже летять граки
До нас із далеких країн.
(Весна)
Зелене, жовте, червоне,
Найпрекрасніше у році!
Босоноге, щедре, спекотне,
Дачне, пляжний, яскраве!
(Літо)
Ось і стали дні коротшими,
І довшими стали ночі,
Птахи тягнуться на південь,
Пожовкли ліс та луг.
(Осінь)
Мультфільм «Котра година? Вчимо час разом із ґавою»
Чудовий мультфільм, який допоможе першачкам навчитися визначати час. Але для цього потрібно, щоб вони вже добре знали цифри та вміли рахувати. У нашій тематичній статті ви можете знайти практичні прийоми, які допоможуть навчити дитину визначати час за годинником.
Гра «Намалюй та розкажи»
За допомогою цієї гри ви можете навчити першачків аналізувати зміни в природі, які стаються у різні пори року.
Для цього напишіть на невеличких папірцях назви місяців, покладіть у кошик. Учням слід узяти звідти по папірцю та намалювати той місяць, який витягли. Також ви можете замість місяців написати назви днів тижня, й першачки малюватимуть те, з чим асоціюється цей день або що вони роблять упродовж понеділка, вівторка, середи чи неділі.
А у Бібліотеці «На Урок» ви можете знайти корисні розробки, які стануть вам у пригоді та зроблять двадцять четвертий тиждень НУШ пізнавальним і яскравим.
Тема: Розробка тренінгу на тему «Тайм-менеджмент»
Автор: Антонюк Світлана Володимирівна
Про матеріал: Розробка присвячена тайм-менеджменту – науці про те, як чітко спланувати свою роботу, побудувати графік роботи, навчання, відпочинку на день, тиждень, місяць, рік або все життя. Презентація допоможе навчити дітей керувати часом, бо стосується не лише організації робочого часу, а й облаштування робочого місця, спілкування й багатьох інших чинників, які можуть вплинути на час.
Тема: Урок математики «Годинник. Визначення часу за годинником»
Автор: Смоляна Валентина
Про матеріал: Проведення такого уроку допоможе сформувати в учнів уміння користуватися годинником, цінувати, берегти та раціонально розподіляти свій час. Розробка містить практичні поради та матеріал для друку, який стане у пригоді на уроках математики.
Тема: Цифровий кейс 24 тиждень «Підкорюємо час»
Автор: Савченко Тетяна Володимирівна
Про матеріал: Розробка містить презентацію, яка ознайомить першачків із поняттями «секунда», «хвилина», «година», «день», «ніч», «доба», «тиждень», «місяць», «рік», «ера». У кейсі є презентації, що допоможуть розказати учням про види годинників та їхню історію. А ще – мультик, який розповість дітям про те, як працює годинник та навіщо він потрібен.
Тема: Дидактичні матеріали до лепбуку «Підкорюємо час» 24 тиждень НУШ
Автор: Руденко Анна Сергіївна
Про матеріал: Цікавий матеріал, який стане у пригоді під час проведення занять двадцять четвертого тижня НУШ «Підкорюємо час». Розробка містить роздатковий матеріал для вивчення днів тижня, місяців, пір року, а також цікаві ребуси та загадки.
Тема: Браслети-годинники «Розпорядок дня школяра». НУШ. Тиждень 24 «Час. Як керувати часом»
Автор: Білинець Діана Михайлівна
Про матеріал: Пропоную використати протягом тижня, учням буде цікаво отримати такий повчальний браслет. Потрібно роздрукувати необхідну кількість і вирізати, зробити надрізи по штрихах.
Тема: «Малювання годинника»
Автор: Анікіна Тетяна Олександрівна
Про матеріал: Ключова мета заняття: вчити дітей відтворювати зображення годинника; формувати навички орієнтування за годинником; розвивати пам'ять, мислення, мовлення, навички малювання; виховувати інтерес до навколишнього світу.
Тема: Цікаві завдання для розумників до тижня «Час. Як керувати часом»
Автор: Куц Наталія Василівна
Про матеріал: На цьому занятті діти знаходитимуть зашифровані слова, малюватимуть символи місяців, навчатимуться визначати час за допомогою годинників (поки що намальованих) та відгадуватимуть тематичні загадки.
Тема: Щоденні 3. Картки з математики «Математика з Будильником» до тижня «Час. Як керувати часом?»
Автор: Куц Наталія Василівна
Про матеріал: Діти мають виконати цікаві математичні завдання від казкових Будильничків. Таким чином навчання перетворюється на гру та дарує безліч задоволення! Пропонована розробка стане у пригоді вчителям початковї школи.
Додаткові матеріали, які стануть чудовим доповненням навчального процесу впродовж тематичних тижнів НУШ, ви можете переглянути у таких статтях
1. «Я – школяр». 1 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
2. «Мій/наш клас». 2 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
3. «Мої друзі». 3 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
4. «Моє довкілля». 4 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
5. «Осінь». 5 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
6. «Я і моя Батьківщина». 6 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
7. «Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)». 7 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
8. «Техніка, яка допомагає». 8 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
9. «Ігри». 9 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
10. «Театр». 10 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
11. «Мода». 11 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
12.«Пригоди крапельки». 12 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
13. «Зима». 13 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
14. «Таємниці космосу». 14 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
15. «Подорожуємо в часі». 15 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
16. «Зимові свята». 16 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
17. «Світ захоплень». 17 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
18. «Я – мандрівник». 18 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
19. «Ми – дослідники. Ми – винахідники». 19 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
20. «Спорт». 20 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
21. «Мої улюблені книжки». 21 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
22. «Транспорт». 22 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
23. «Професії». 23 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.