Відповідно до Модельної навчальної програми, учитель впродовж 23 тижня НУШ серед іншого має спрямувати свої зусилля на те, щоб викликати в учнів інтерес до професійної діяльності дорослих; систематизувати знання дітей про різні професії, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг.
Як це зробити? Пропонуємо до вашої уваги добірку цікавих вправ і завдань, які стануть у пригоді під час вивчення теми 23 тижня НУШ «Професії».
Ким я хочу бути?
Давайте поговоримо з учнями про те, ким вони хочуть бути, коли виростуть. Запропонуємо школярам об’єднатися в групи, які представлятимуть певні професії. Для цього учні мають визначити, що особливого в певній професійній діяльності та пояснити, чому вона їм подобається. Нехай представники кожної групи розкажуть, чому вони зробили саме такий вибір, що їх зацікавило і якою може бути у майбутньому робота ветеринара, пілота, інженера або будь-яка інша.
Участь в обговоренні може взяти й улюблений мультиплікаційний персонаж, який покаже вчителя, лікаря, таксиста, будівельника, продавця, музиканта, кухаря, механіка на робочому місці.
Запам’ятаємо назви професій англійською!
Весело можна виконувати будь-яку роботу, наприклад, учити англійську. А пропоновані відео допоможуть маленьким школярам запам’ятати, як англійською називаються деякі професії.
Відеозагадки
Діти люблять загадки. А відгадку можна не тільки назвати, але й показати. Використайте ці відеоматеріали для того, щоб зробити урок ще цікавішим.
Фантазуємо і малюємо!
Запропонуємо маленьким митцям намалювати представників тих професій, які їм найбільше подобаються.
А потім давайте разом пофантазуємо про те, якими можуть бути професії майбутнього. І намалюємо їх!
Інструменти та професії
Які інструменти потрібні лікарю, будівельнику, вчителю, водію? Герої улюбленого мультфільму допоможуть першачкам краще запам’ятати, де і як використовуються деякі інструменти.
Чи бувають професії тільки для чоловіків або тільки для жінок?
У сучасному світі жінки і чоловіки можуть обирати будь-яку професію й працювати там, де їм більше подобається. Але так було не завжди. Пропоновані відеоматеріали допоможуть розказати про те, чому так важливо, щоб усі – і жінки, і чоловіки – могли займатися улюбленою справою.
У Бібліотеці «На Урок» є розробки колег, які можуть надихнути на роботу і неодмінно стануть у пригоді при проведенні уроків впродовж 23 тижня НУШ.
Тема: Ідея розтяжки «ПРОФЕСІЇ» 23 тиждень НУШ
Автор: Руденко Анна Сергіївна
Про матеріал: Розробка пропонує ідею розтяжки «ПРОФЕСІЇ». Макет кожної букви представлений у форматі pdf-файла. Роздрукуйте літери на аркушах формату А4 та розмістіть у класній кімнаті. Матеріали можна використовувати у ході профорієнтаційних заходів.
Тема: НУШ Цифровий кейс 23 тиждень «Професії»
Автор: Савченко Тетяна Володимирівна
Про матеріал: В основу «Цифрового кейсу», сконструйованого на основі щотижневого планування освітнього процесу з окресленням теми тижня, покладено Модельну навчальну програму для першого класу, розроблену учасниками проекту «Нова українська школа» під керівництвом Р. Шияна. Пропонована розробка містить матеріали, узяті авторкою з мережі Інтернет та упорядковані: відео «Професії для дітей», відео «Загадки про види професій», відео «Професії», презентацію «У світі професій», презентацію«Календар професій», мультфільм «Мудрі казки тітоньки Сови. Ким бути».
Тема: Тиждень 23 «Професії». Презентація «Розшифруй назву професії»
Автор: Косенко Тетяна Володимирівна
Про матеріал: Пропонований матеріал допоможе вчителю урізноманітнити уроки на 23 тижні НУШ «Професії».
Тема: Тиждень 23 «Професії». Розфарбовка з завданням
Автор: Косенко Тетяна Володимирівна
Про матеріал: Ця розробка допоможе вчителю організувати групову або індивідуальну роботу на 23 тижні НУШ «Професії».
Тема: Розтяжка «Професії» 23 тиждень НУШ
Автор: Руденко Анна Сергіївна
Про матеріал: Пропонований матеріал містить макети кожної букви у файлі з розширенням jpg. Для зручного друку додано текстові документи в розмірах А4 і А5. Роздрукуйте та розмістіть у класній кімнаті.
Тема: Тиждень 23 «Професії». Презентація «Загадки про професії»
Автор: Косенко Тетяна Володимирівна
Про матеріал: Розробка допоможе ознайомити учнів із професіями художника, вихователя, вчителя, пілота, лікаря та ін. Презентацію можна використовувати і в 2-4 класах.
Тема: Гра-презентація «Відремонтуй слова» з ЛЕГО до тижня «Професії»
Автор: Козаченко Юлія Миколаївна
Про матеріал: Дуже корисний та повчальний матеріал. Гра «Відремонтуй слова» допоможе закріпити вивчені букви на уроках з української мови учням 1 - х та 2 - х класів. Дітям буде дуже цікаво відновлювати слова-професії.
Тема: НУШ. 1 клас. Тематичний день. Які циркові професії ви знаєте?
Автор: Лиштван Ольга Анатоліївна
Про матеріал: Мета: поглибити знання учнів про цирк та циркові професії; розвивати аудіативні вміння; підвести учнів до вміння самостійно робити висновки, аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
Тема: НУШ 23 тиждень «Професії». Емблеми учням для ігор «Моя майбутня професія»
Автор: Білинець Діана Михайлівна
Про матеріал: Емблеми учням для ігор та пантомім «Моя майбутня професія». На цьому тижні пропоную подарувати дітям емблемки, під час або після ігор, з ілюстрацією їхньої майбутньої професії. Потрібно роздрукувати і вирізати необхідну кількість.
Тема: НУШ. Ілюстрації до теми «Професії»
Автор: Тещинська Вікторія Миколаївна
Про матеріал: Дуже важливо в роботі вчителя, особливо вчителя початкових класів, використовувати наочність. Адже наочність – це один із компонентів цілісної системи навчання, який допоможе учням якісніше засвоїти матеріал та дозволить сформувати в учнів правильне уявлення про предмет, який вивчається. Джерело: інтернет-ресурси.
Додаткові матеріали, які стануть чудовим доповненням навчального процесу протягом попередніх тематичних тижнів НУШ, ви можете переглянути у таких статтях:
- «Я – школяр». 1 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Мій/наш клас». 2 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Мої друзі». 3 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Моє довкілля». 4 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Осінь». 5 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Я і моя Батьківщина». 6 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)». 7 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Техніка, яка допомагає». 8 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Ігри». 9 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Театр». 10 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Мода». 11 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Пригоди крапельки». 12 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Зима». 13 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Таємниці космосу». 14 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Подорожуємо в часі». 15 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Зимові свята». 16 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Світ захоплень». 17 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Я – мандрівник». 18 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Ми – дослідники. Ми – винахідники». 19 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Спорт». 20 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Мої улюблені книжки». 21 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
- «Транспорт». 22 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.