22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності
Добірка практичних матеріалів, які стануть у пригоді вчителю при проведенні уроків протягом двадцятого тижня у Новій українській школі.

Двадцятий тиждень присвячений спорту. Його мета – допомогти збагатити словниковий запас та сформує бажання займатися фізичною активністю. Учні зрозуміють, як важливо грати за правилами та бути чесними. На уроці діти дізнаються про досягнення українських спортсменів на Олімпійських іграх 2018 року. Це спонукатиме першачків не тільки ставити цілі, а й досягати їх. А це – перший крок до успіху в дорослому житті!

Модельна навчальна програма пропонує навчити першачків контролювати власні емоції під час ігор та обговорень. На цьому тижні вчитель має допомогти учням бути витривалими, наполегливими та приходити на допомогу друзям.  

Двадцятий тиждень НУШ буде дуже веселим та цікавим! Щоб урізноманітнити навчальний процес, ми підготували для вас добірку практичних матеріалів, які можна використати під час уроку.  

Бесіда «Які риси характеру розвиває спорт»

Можливо, першачки ще не знають, що таке спорт та як він пов’язаний із розвитком особистості. Допоможіть їм зрозуміти, що спорт розвиває не лише м’язи, а й характер.

  • Як ви гадаєте, що таке характер?
  • Як ви гадаєте, що таке спорт?
  • Які види спорту ви знаєте?
  • А яким видом спорту ви хотіли би займатися?
  • Як ви гадаєте, які люди займаються спортом?
  • Хто такі спортсмени?
  • Щоб досягти успіхів у спорті, що має робити спортсмен?
  • А що він відчуває під час тренувань та невдач? А при перемогах?
  • То ж які риси характеру розвиває спорт?

Ігри з м'ячем

Гра «Бум»

Протягом двадцятого тижня НУШ першачки мають вивчити літеру «б» (велику та малу). Допомогти  дітям засвоїти ці знання можна за допомогою веселої гри. Для цього знадобиться м’ячик середнього розміру та хороший настрій.

Діти стають колом. Вчитель називає слово та кидає комусь із учнів м’ячик. Його треба ловити, якщо у слові є літера «б», а якщо її немає – м’ячик треба відштовхнути. Той, хто схопив м’ячик на слові, в якому немає «б», стає ведучим.

Якщо немає змоги стати у коло, учні можуть сісти рядком. Ведучий підходить до кожного ігрока, називає слово та кидає м’ячик.

Слова для гри:

сонечко, дружба, юрба, тюльпан, безліч, парасолька, футбол, ранок, бабуся, телебачення, море,  метелик, будинок, березень, любов, дощ, кабачок, кіт.

Коли діти добре навчилися знаходити літеру «б» у словах, гру можна ускладнити: ловити м’ячик, коли слово пишеться з великої літери «б», та відштовхувати - коли з малої.

Слова з великою та малою «б»:

Богдан, білочка, Батьківщина, бокс, Бориспіль, бобер, безпека, Брюссель, банк, барбаріс, Бабай, бабуся, бал, Берлін.


Гра «Я знаю слово»

Ця гра допоможе учням актуалізувати назви видів спорту та слів спортивної тематики. Гру починають з того, що школярі стають колом і вчитель кидає їм м’ячик. Той, хто впіймав, має вдарити м’ячем об підлогу. І доки м’яч знову не торкнеться долоні, першачок має сказати назву виду спорту або слово, пов’язане зі спортом. А потім кидає м’яч іншому гравцю. Якщо хтось не впорався, хід переходить до іншого учасника. Коли м’ячик пройде перше коло, можна ускладнити гру. На другому колі збільшити кількість слів до двох: один гравець називає не одне слово, а два й двічі б’є м’ячем об підлогу. А на третьому колі – три слова й три удари м’ячем. Слова не повинні повторюватися. Гра триває, доки дітям це не набридне чи вони не втомляться.

 

 

Гра «Спортивний крокодил»

Протягом 20 тижня НУШ першачки ознайомляться з основними видами спорту. Щоб зробити це цікавим та веселим, пограйте з учнями у «Спортивного крокодила». Що треба робити? Під час цієї гри відгадуйте різноманітні назви видів спорту. Клас треба об’єднати у дві команди. Перша команда загадує певний вид спорту. А потім гравці обирають одного учня з другої команди та повідомляють йому загадане слово. Тепер черга другої команди. Її учасник, якому повідомили вид спорту, має показати своїй команді загадане слово. При цьому застосовувати можна лише жести, міміку, рухи. І жодного слова чи напису! Тим часом команда має вгадати, яке слово їй показують.

Види спорту:

теніс, футбол, шахи, біатлон, альпінізм, велосипедний спорт, фігурне катання, легка атлетика, важка атлетика, волейбол, бокс, кінний спорт, плавання, фітнес, фехтування, хокей.

Математичні спортивні задачки

Як пов’язані спорт та математика? Як зацікавити першачків розв’язуванням математичних задач? Запропонуйте учням не просто обчислювати суму та різницю між числами, а пограти у спортивного коментатора, журналістів та суддів. Для цього застосуйте прийом сторітелінгу. Наприклад, розповідайте історії, пов’язані зі спортом, додаючи завдання на обчислення в межах 20.

  • На Олімпіаді українська збірна виборола 14 золотих медалей, а Чехія – на дві менше. Скільки виборола золотих медалей чеська збірна?
  • Учасник змагань під номером 5 пробіг 4 кілометри, а учасник під номером 7 пробіг на 1 кілометр більше. Скільки пробіг учасник під номером 7?

Корисні матеріали до двадцятого тижня НУШ із Бібліотеки «На урок»

Тема: Тиждень 20. Тема тижня «Спорт». Розтяжк
Автор: Загородна Катерина Анатоліївн
Про матеріал: Матеріал для оформлення 20 тижня «Спорт» стане у пригоді вчителям 1 класу НУШ.


Тема: Календарне планування 1 клас (20–23 тижні
Автор: Попач Оксана Василівн
Про матеріал: Календарне планування для 1 класу НУШ складене за тижнями (20-23 тижні) згідно з Державним стандартом початкової освіти, Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна з внесеними змінами за підручниками 1 класу (математика – С. Скворцова, укр. мова – К. Пономарьова, інтегрований курс «ЯДС» – О. В. Волощенко, мистецтво – Г. О. Кізілова).


Тема: Інтегрований урок з математики, «Я досліджую світ», трудового навчання в 1 класі на тему: «Додавання і віднімання чисел в межах 20. Рослини лісу. Виготовлення човника в техніці оріґамі»
Автор: Бац Ніна
Про матеріал: Розробка містить педагогічні прийоми, які спонукають учнів до дослідницької творчої активності, створюють умови для усвідомлення ними матеріалу, узагальнення одержаних знань. Технології, що містяться у розробці, забезпечують активні форми діяльності учнів та залучають їх до творчого процесу пізнання, дослідження проблем, формування власної думки та самореалізації.


Тема: НУШ тиждень № 20 «Спорт». Урок № 1 «Подорож спортивними стежинами успіху. Витривалість
Автор: Савельєва Жанна Георгіївна
Про матеріал: Застосування такого матеріалу на уроці допоможе учням визначати фізичні якості людини у різних видах спорту та збагатить їх знаннями про різні види спорту. Проведений урок сформує розуміння того, що «без труда нема плода» і сприятиме увідомленню дітьми необхідності розвивати свої фізичні якості та дотримуватися здорового способу життя.


Тема: НУШ тиждень № 20 «Спорт». Урок № 2 «Подорож спортивними стежинами успіху. Гнучкість»
Автор: Савельєва Жанна Георгіївна
Про матеріал: Пропонована розробка допоможе навчити першачків визначати фізичні якості людини у різних видах спорту та працювати у групах. Ознайомлення з матеріалами сприятиме формуванню знань про види спорту та позитивного ставлення до нього.


Тема: НУШ тиждень № 20 «Спорт». Урок № 3 «Подорож спортивними стежинами успіху. Сила»
Автор: Савельєва Жанна Георгіївна
Про матеріал: Матеріал стане у пригоді при вивченні поняття «сила», а також  тих видів спорту, де вона застосовується. Розробка містить дидактичні ігри та цікаві загадки.


Тема: НУШ тиждень № 20 «Спорт». Урок № 4 «Подорож спортивними стежинами успіху. Швидкість»
Автор: Савельєва Жанна Георгіївна
Про матеріал: Розробка містить практичні матеріали для вивчення поняття «швидкість», опис бесіди про те, хто такий спортсмен та які риси характеру розвиває спорт. У пригоді вчителю стануть кросворди, загадки та ігри.


Тема: НУШ тиждень № 20 «Спорт». Урок № 5 «Подорож спортивними стежинами успіху. Спритність»
Автор: Савельєва Жанна Георгіївна
Про матеріал: Цей урок-подорож допоможе дізнатися першачкам, які фізичні якості розвивають такі види спорту як волейбол, баскетбол, гандбол. Також розробку можна використати, підбиваючи підсумки двадцятого тижня НУШ.


Тема: НУШ тиждень № 20 «Спорт». Спортивний захід-змагання «Малі Олімпійські ігри» 
Автор: Савельєва Жанна Георгіївна
Про матеріал: Застосування цієї розробки допоможе створити атмосферу свята та сформувати позитивні емоції і прагнення до вибору здорового способу життя, а також виховуватиме почуття колективізму, дружби, взаємопідтримки та взаємодопомоги, любов до Батьківщини, гордість за досягнення у спорті українських спортсм


Тема: Бесіда на тему: «Спорт – наш друг!»
Автор: Грицаєнко Катерина Олексіївна
Про матеріал: Матеріал допоможе збагатити знання про види спорту, їхні особливості та значення; виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; прищепити інтерес до занять фізичною культурою та спортом.


Тема: Ранкова зустріч до тижня «Спорт»
Автор: Дузенко Дарія Юріївна
Про матеріал: Матеріал для проведення ранкової зустрічі містить цікаві ігри та вправи. Розробка допоможе першачкам ознайомитися з видами спорту та сприятиме дружній командній роботі.


Додаткові матеріали, які стануть чудовим доповненням навчального процесу впродовж тематичних тижнів НУШ, ви можете переглянути у таких статтях

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.