Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
10
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Визнач автора оповідання Смугастик
6
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Назви автора твору "Весна світла"
8
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: 1. Хто є автором казки «Чому равлик ховається?»
10
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: 1. Яку назву має розділ, який ми вивчали
12
Українська література, 2 клас
Створено 10 лютого
Приклад запитання: Різдво Христове відзначають
12
Українська література, 2 клас
Створено 7 лютого
Приклад запитання: Як звали головну героїню?
12
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Де виріс жолудь?
12
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько - це...
12
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: В яку гру гралися хлопчики?
12
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: З яких тем складається розділ?
10
Українська література, 2 клас
Створено 29 січня
Приклад запитання: Що робив хлопець із дошкою?
6
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Дарує подарунки на Новий рік у Італії
12
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Олег Буцень Хитра квіткаХодить дівчинка по лісі кожній гарній квіточці вклоняється. Вже чималий букет назбирала.Квіти хоч і непоказні, зате духмяні — всі лісові пахощі в них.А сонце все нижче й нижче до обрію хилиться, скоро й день кінчиться, час додому вертати.Коли глядь, а край лісу, в посадці, ще одна квітка красується. Два широких листочки, мов зелені долоньки, обхопили високе стебельце з білою китичкою дрібненьких квіточок.Нахилилась до неї дівчинка.— Пхи. Ти зовсім не пахнеш. І не розпуклась як слід. Навіщо мені така! Ось коли по-справжньому розквітнеш, наберешся лісових пахощів, тоді я тебе і візьму.— Добре, приходь пізніше до мене,— відповіла квітка.— Чуєш? Пізніше. Тоді і дізнаєшся, як я гарно пахну. А даремно не ображай.Прийшла дівчинка наступного дня до квітки. А та не хоче розпукуватись. І красу свою пелюстками пригорнула, наче сховала від людського ока.— Хіба рано я прийшла? — зітхнула дівчинка.— Рано, рано. Пізніше треба. Тоді я й розкрию свої пелюстки і запахну на весь ліс.«Гаразд, почекаю ще трохи», — зітхнула дівчинка.От і почала ходити дівчинка до квітки, а та й не думає розтуляти свої пелюстки.— І довго ти дражнитимешся? — якось запитала її дівчинка.Квітка злегка хитнула широкими листочками, сонно звела білу китичку.— Я ж тобі кажу: пізніше приходь.— Он яка ти! — невдоволено мовила дівчинка.— Що ж, зачекаю ще трохи.Прийшла до неї наступного дня, а квітка вже поблякла, засихати почала.— Як же тобі не соромно обманювати, люба квіточко?— Я тебе не обманювала, дівчинко.— Хіба ж не ти мені казала: «Приходь пізніше! Приходь пізніше!» Я й чекала, приходила. А ти…— Ти приходила до мене вдень, коли я сплю. А я розтуляю пелюстки і пахну поночі,— перебила її квітка.— Тому я й казала, щоб ти приходила пізніше.— Так он хто ти! Тепер я тебе впізнала,— сказала дівчинка.— Ти —любка, нічна фіалка. Хитра квітка.— Даремно ти мене ображаєш,— прошепотіла квітка.— Хіба я винна, що така вродилась? Іди, не заважай мені спати, дівчинко. Де відбувалась подія тексту?
10
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: 1. У якому розділі книги можна помістити прочитаний твір?
7
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Прочитай текст: Маленький хлопчик Сергійко гуляв біля ставка. Він побачив дівчинку, що сиділа на березі. Коли Сергійко підійшов до неї, вона сказала: - Не заважай мені слухати, як хлюпають хвилі. Сергійко здивувався. Він кинув у ставок камінець. Дівчинка запитала: - Що ти кинув у воду?Сергійко ще більше здивувався. - Невже ти не бачиш? Я кинув камінець. Дівчинка сказала: - Я нічого не бачу, бо я сліпа. Сергійко від подиву широко розкрив очі й довго дивився на дівчинку. Так, дивуючись, він і додому прийшов. Він не міг уявити: як це воно, коли людина нічого не бачить? Настала ніч. Сергійко ліг спати. Він заснув з почуттям подиву. Серед ночі Сергійко прокинувся. Його розбудив шум за вікном. Шумів вітер, в шибки стукав дощ. А в хаті було темно. Сергійкові стало страшно. Йому пригадалася сліпа дівчинка. Тепер хлопчик уже не дивувався. Його серце стиснув жаль. Як же вона, бідна, живе в такій темряві?! Сергійкові хотілося, щоб скоріше настав день. Він піде до сліпої дівчинки. Не дивуватиметься більше. Він пожаліє її.
12
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Як звали головну героїню твору?
10
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Людина, яка створила художній твір - це
7
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Хто автор твору "Вероніка і рожева парасолька"?
10
Українська література, 2 клас
Створено 17 січня
Приклад запитання: Як звати головну героїню оповідання?
12
Українська література, 2 клас
Створено 9 січня
Приклад запитання: Над яким розділом працювали?
5
Українська література, 2 клас
Створено 21 грудня 2023
Приклад запитання: Як звали дітей?
11
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Людина, яка створила художній твір - це
10
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Хто є автором казки "Цикламен"?
6
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: 1. Де стояла хатинка родини вітрів?
12
Українська література, 2 клас
Створено 11 грудня 2023
Приклад запитання: " Вовк та собака" - це казка...
11
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Хто автор твору "Як то добре в світі жити"?
13
Українська література, 2 клас
Створено 3 грудня 2023
Приклад запитання: Літературний твір про вигадані події, осіб, іноді за участю фантастичних сил - це…
8
Українська література, 2 клас
Створено 27 листопада 2023
Приклад запитання: Коли відбуваються події, описані у тексті?
10
Українська література, 2 клас
Приклад запитання: Який птах прилетів до ялинки?
10
Українська література, 2 клас
Створено 20 листопада 2023
Приклад запитання: Який псевдонім був у головного героя?