Онлайн-тести з української мови

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Українська мова, 11 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання:   Правильно вжито прийменник у словосполученні
Приклад запитання: Речення - це....
Українська мова, 6 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Фразеологізмом є сполучення слів
Українська мова, 7 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Прислівниками є всі слова у рядку
Приклад запитання: Поставлено правильно розділові знаки в реченні
Приклад запитання: Дієслово - це частина мови, яка ...
Українська мова, 6 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Як пишуться прикметники, утворені від словосполучення?
Приклад запитання: Дієслова, що в третій особі множини мають закінчення -уть, -ють, відносяться до...
Українська мова, 11 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Поняття «стиль» розкрито в рядку
Українська мова, 4 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Познач рядок, усі слова якого записано правильно
Українська мова, 5 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: 1.Однорідні члени є в реченні:
Українська мова, 10 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Відмінюваними є всі іменники в рядку:
Українська мова, 4 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Прочитай текст. Питання в кінці."Сім нескладух Говорухи"(уривок)Я телефоную Юрчику і ми розробляємо план, як захворіти. Точніше, аж два плани. Основний називається «Бджола», а запасний — «Морозиво». Був ще план «Вітрянка», але він відпав (на вітрянку я вже хворів, тому підчепити її вдруге від Юрчикового сусіда не зможу).Я беруся за роботу. Малюю основні пункти плану «Бджола» на альбомному аркуші. Ідея така: я ловлю бджолу і даю їй вкусити мене за ногу. Нога точно набрякне, бо в мене алергія на укуси комах. Я покажу батькам припухлість і скажу, що боляче вдарився. Увечері буду шкандибати і вити від болю. Вони подумають, що в мене перелом, і завтра повезуть до лікаря. Печалька, але школу доведеться пропустити.Я все ретельно продумав. Починаю виконувати план: беру порожню скляну банку і йду на вулицю. Через дорогу від нашого будинку парк Перемоги. Там я швидко натрапляю на бджолу. Вона сидить на квітці і, нічого не підозрюючи, збирає мед. Я накриваю квітку банкою, і коли бджола опиняється всередині, міцно закручую кришку.Удома зачиняю вікна в кімнаті й випускаю бджолу. Я гадав, що вона одразу кинеться на мене. Зазвичай, бджоли дуже скажені. Спробуй лише пройти повз їхній вулик, і тобі — капець. Але я умудрився взяти в полон якусь пришелепкувату. Вона вже годину літає по кімнаті й сідає на все, окрім мене. Доводиться вмовляти її.Я вирішую полегшити задачу — мащу ногу медом. Бджола зацікавлюється і підлітає ближче. Здається, ще трохи, і вона кинеться на мене. Аж раптом у найвідповідальніший момент відчиняються двері. В кімнату зазирає мама.—   Андрійку, тебе до телефону.—   Мам, я зайнятий, — хапаю в останній момент щоденник і роблю вигляд, що читаю.Бджола тим часом наближається до мами і ось-ось вилетить в іншу кімнату.—   Мамо, зачини двері! Тут бджола! — показую пальцем на дзижчуху, намагаючись урятувати ситуацію.—   Ой! Андрійку! Бджола! — мама ніби й не чула, що я сказав.—   Мам, ти йди, а я вижену її, — пропоную.Але мама мене не чує. Вона вмикає режим «рятувальниці». Відчиняє вікно, хапає з крісла мою футболку і, зойкаючи, намагається прогнати непрошену, на її думку, гостю. Я розумію, що план із бджолою провалився. Мама не заспокоїться, поки не позбудеться її.—   Андрію, підійди до телефону! — нагадує мені, на мить відриваючись від рятувальної операції.Мені не залишається нічого, як змиритися з провалом першого плану. Я зітхаю, встаю і чалапаю до телефону.—   Алло?—   Привіт, — чую жвавий Євин голос.—   Це ти? Чого тобі? — не маю ані найменшого бажання з нею розмовляти.—   Завтра концерт, пам’ятаєш? Олена Степанівна просила нагадати, щоб ти прийшов у білій сорочці.—   Угу, — бурчу, — до завтра.—   До завтра! І про однакові шкарпетки не забудь! — кепкує з мене жирафа.—   Ха-ха-ха! — перекривляю її. — Дуже смішно...Я кладу слухавку і йду до кімнати. Горда та щаслива мама повідомляє:—   Тепер можеш спокійно займатися своїми справами. Бджолі капут.Цілує мене і виходить. А я розумію, що час переходити до пункту два.Морозиво! Я придбаю п’ять пачок морозива на свої заощадження і проковтну їх. Без обгортки, звісно. До завтра моє горло має почервоніти. Якщо пощастить, то з’явиться й гарячка.Дістаю зі скарбнички гроші і йду до магазину в нашому дворі. Купую п’ять пачок пломбіру. Продавщиця сканує мене поглядом.— До нас гості приїхали, — виправдовуюся.Ховаю морозиво в пакет і виходжу. І на своє превелике нещастя наштовхуюся у дворі на дідуся з бабусею. Вони вирішили зробити нам сюрприз — несподівано заїхали в гості. Накаркав!—   Андрійку! — бабуся обіймає мене. — Оце так несподіванка!—   Що несподіванка, то несподіванка... — роблю вигляд, що радий їх бачити.Загалом я завжди їм радий, але сьогодні... їхня поява ставить під загрозу мій запасний план.—   Що тут у тебе? — зазирає в пакет дід.—   Морозиво, — мимрю. — Пригощайтеся.Дід із бабусею беруть по морозиву. Мінус дві порції. Ми піднімаємося до квартири, і я змушений запропонувати пломбір ще татові й мамі. До останнього сподіваюся, що хтось із них відмовиться. Але ні, вони із задоволенням тягнуться до морозива. Ще мінус дві пачки. Залишається одненька. Я зачиняюся в кімнаті й запихаю всю порцію в рот. Морозиво таке льодяне, що мені перехоплює подих. Відкриваю набитий рот і намагаюся хапнути теплого повітря. Стає трохи легше. Врешті, ковтаю мерзлоту.Потім іду до холодильника, дістаю холодну колу, наливаю в склянку з льодом і випиваю одним махом.Сподіваюся, морозиво й льодяна кола не підведуть. Завтра маю прокинутися з червоним горлом і гарячкою.  Саша КочубейХто головний герой?
Приклад запитання: Укажіть, яким членом речення є виділене слово в реченніДесь, кажуть, є гора, де не співають птиці.
Приклад запитання: Люди прийшли посвятити паски.У поданому реченні виіделене слово виступає
Українська мова, 5 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Укажіть речення, у якому граматична основа виражена одним членом речення
Приклад запитання: Поставлено правильно розділові знаки в реченні
Українська мова, 6 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Указати якісний прикметник
Українська мова, 6 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Укажіть правильне твердження
Українська мова, 6 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Прикметник- це...
Українська мова, 5 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Визначте речення, граматична основаякого складається з підмета й присудка
Приклад запитання: 1. У якому рядку записано всі літери, за допомогою яких на письмі передаємо м'якість і пом'якшення приголосних?
Українська мова, 9 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Увідповідніть за подібність схематичного зображення речення:1.Іноді все в цьому світі уявляється мені синім: ото начебто ростуть сині тополі над синьою дорогою, їдуть сині вози, запряжені синіми кіньми, перепадають сині дощі. 2.Тихесенько вимовляю слово "зелений", і постає переді мною все зелене, і я вже чомусь не сумніваюсь, що й саме це слово зеленого кольору3.Вимовляю слово "мама" — і ввижається мені добра її усмішка, каре, іскристе мерехтіння в очах, ласкаве звучання голосу. А[]:[],[частина ускладнена відокремленим означенням],Б[][],і[],і[],(що)В[]-і[частина ускладнена однорідними членами речення]
Українська мова, 4 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Слова, які позначають кількість предметів або їх порядок під час лічби, називаються ...
Українська мова, 6 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Визначте речення (якщо таке є), у якому числівник стоїть у правильній формі
Українська мова, 7 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: 1. Усі слова є прислівниками у рядку
Приклад запитання: Складне бесполучникове речення - це речення, у якому
Українська мова, 1 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Михайлівська гора височіє над річкою...
Українська мова, 2 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Слова-назви чисел (кількості предметів). Це
Українська мова, 9 клас
Створено 17 березня 2021
Приклад запитання: Увідповідніть за подібність схематичного зображення речення:1.Іноді все в цьому світі уявляється мені синім: ото начебто ростуть сині тополі над синьою дорогою, їдуть сині вози, запряжені синіми кіньми, перепадають сині дощі. 2.Тихесенько вимовляю слово "зелений", і постає переді мною все зелене, і я вже чомусь не сумніваюсь, що й саме це слово зеленого кольору3.Вимовляю слово "мама" — і ввижається мені добра її усмішка, каре, іскристе мерехтіння в очах, ласкаве звучання голосу. А[]:[],[частина ускладнена відокремленим означенням],Б[][],і[],і[],(що)В[]-і[частина ускладнена однорідними членами речення]