Онлайн-тести з літературного читання 4 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Хто написав твір " Тут усе є..."
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: З яким розділом ви познайомилися в книзі - "Я люблю читати"
Приклад запитання: Повість-казка – .
Приклад запитання: Познач яке значення в тексті має слово ДРУЖИНА
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: 1. Прочитай текст мовчки. Найкращі квітиЗавтра в мами день народження. Дмитро хоче подарувати їй щонайкращі квіти. Але хто знає, які з них найкращі?—Піду-но я до бджілки,—сам собі сказав Дмитро.—Адже вона всі квіти знає.Прокинувся він рано-раненько, щоб застати бджілку вдома. А вона вже сиділа на квіточці рум'янку перед своєю хатою і вмивалася крапелькою роси. —Ходімо шукати найкращі квіти!Бджілка підвела очі й сердито глянула на нього. Не дуже їй сподобалося оте «ходімо». Чому «ходімо», а не «прошу, будь-ласка» ?Дмитро подумав, що бджілка не хоче брати його з собою, й додав: —Квіти для моєї мами!—Гаразд! Ходімо зі мною, коротко відповіла бджілка, бо вона звикла більше робити діло, а не балакати.У полі бджілка сіла на велику, пишну блакитну квітку. Дмитро сказав: —Оце найкраща квітка?—Не знаю. Зараз побачимо,—відповіла йому бджілка, пірнаючи у чашечку квітки. Але одразу ж виринула назад. —Це не найкраща! І вони обоє рушили далі. Дорогою їм трапилось кілька жовтих квіток. Бджілка знову пірнула всередину однієї, затрималася там трохи довше. Коли вона з'явилася, її вусики були запорошені жовтим пилком.— Оця квітка гарна!—сказала бджілка.—Гарна?—здивувався Дмитро.—Але ж та, голуба, була пишніша! І більша!—Краса не зовні,—пояснила йому бджілка,— а всередині.І вона пірнула в іншу квітку, таку саму жовту й таку саму маленьку.—У цих квітках багато меду,— сказала бджілка. —Тому вони й гарні.Дмитро лизнув квітку. Вона була солодка, як мед. Хлопчик зірвав кілька жовтих квіточок, далі інших — теж гарних, на які йому вказала бджілка. Потім водила його бджілка вздовж і впоперек по діброві, всіяній квітами."У мене вже ноги підкошуються від утоми,— думав Дмитро. Зате я несу мамі найкращі квіти ".Наступного дня Дмитро простягнув мамі букет квітів і багато-багато разів поцілував її в очі, в чоло, у щоки. Радісна мама й собі цілувала його в очі, в чоло, в щоки.— Ти приніс мені найкращі квіти, синку!— Звідки ж ти знаєш, мамо, що вони найкращі?— Вони найкращі, бо ти сам трудився, збирав і приніс їх здалеку, з поля. У школі Дмитро розказав дітям, що медунка та інші польові квіти, які він зібрав для мами,— найкращі в світі. (350 слів)Григорє ВієруЗапитання До якого свята готувався Дмитро?
Приклад запитання: Визнач головного героя твору:
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Які зміни сталися із песиком? 
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Героєм якої казки є Мартіно Вперта Голова?
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Про кого розповідається в оповіданні "Володарка лісу"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: 1.   Прочитай текст мовчки або пошепки. Бембі Лісова казка Він з’явився на світ у дрімучій гущавині, в одному з тих невеличких лісових сховків, які нелегко помітити сторонньому оку, хоч вони начебто й відкриті з усіх боків. Тут було так тісно, що ледь вистачало місця для нього та для його матері. Він непевно стояв на тонких ніжках, втупившись поперед себе ще незрячими каламутними очима й схиливши голову: навколишній гомін заглушив його, він весь тремтів. — Яке чудове маля! — вигукнула сорока. Вона летіла кудись у своїх справах, але, побачивши його, забула все і сіла поблизу на гілці. — Яке чудове маля! — повторила вона. їй ніхто не відповів, проте сороку це не збентежило. — Як дивно! Воно вже може стояти й ходити! Це просто надзвичайно! Зроду такого не бачила. Правда, я ще молода,—як вам, мабуть, відомо, я лише рік, як із гнізда. Але це мені здається справді надзвичайним. Таке мале, щойно з’явилося на світ і вже тримається на ногах. По-моєму, це чудово. А втім, я вважаю, що у вас, оленів, усе гідне подиву. Скажіть, а бігати воно теж уміє?.. — Звісно. —тихо відповіла мати. — Але вибачте, будь ласка, я зараз не можу вести розмову. У мене так багато роботи... Крім того, я ще не зовсім добре себе почуваю. — Будь ласка, не турбуйтеся,— сказала сорока,— я й сама не маю часу. Але ж таке не завжди побачиш. Подумати лишень, як складно і тяжко це відбувається у нас. Діти вилуплюються з яйця такими безпорадними, що навіть поворухнутися самі не можуть. За ними треба догляду та й догляду. Ви, звичайно, й не уявляєте собі, скільки зусиль треба докласти, щоб їх вигодувати, скільки страху натерпітись, щоб їх виглядіти. І подумайте тільки, як важко добувати для них їжу й водночас стежити, щоб з ними нічого не трапилось. А самі собі вони не можуть дати ради. Ну скажіть, хіба це не правда? Скільки треба чекати, поки вони зможуть рухатися, увіб’ються в пір’я і наберуть більш-менш пристойного вигляду. —     Вибачайте, — сказала мати,— але я не слухала. Сорока полетіла. «Дурне створіння! — думала вона. —Благородне, але дурне». Мати навіть не помітила, що сороки вже немає. Вона старанно мила свого маленького. Вона мила його язиком, і тут було все: і купіль, і масаж, і тепло, і ласка. Маля трохи похитувалось. Від ніжних дотиків материного язика воно щулилося, але не рушало з місця. Його червоняста, ще трохи скуйовджена шубка була всіяна чистими білими цяточками; по-дитячому безтурботне обличчя мало сонний вираз. Мати часто підводила голову, щулила вуха і сторожко нюхала повітря. Потім, заспокоєна і щаслива, знову цілувала своє дитя. — Бембі, — повторювала вона, — мій маленький Бембі! (407 слів) Фелікс Зальтен З німецької переклав Олег Журавель2.    Виконай завдання.Обери та познач правильну відповідь.Твір «Бембі» — це ...
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Справжнє прізвище письменника Льюїс Керролла
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: 1. Прочитай уважно текст.ПРО ДІВЧИНКУ МАРІЙКУ І БАРВИСТІ КВІТИУ далеких краях, де гори вкриті веселими лісами, де вранішнє сонечко ніжно пестить усіх соньків, а вечори приносять прохолоду й спокій, жила маленька гарненька дівчинка на ім’я Марійка. Кожного ранку вона вибігала в садок біля хатинки вітатися з сонечком і квітами, які росли у ньому.— Добрий день!— День, день, день, — відповідали дзвіночки, троянди, ромашки, мальви, нагідки й кивали голівками. Вони дуже любили Марійку, бо вона доглядала їх і піклувалася про них.І сьогодні Марійка, як завжди, вийшла в садочок. Сонечко привітно усміхнулося, а квіти затремтіли пелюсточками, зашелестіли листочками; і хвилька різноманітних пахощів прокотилася довкола. Дівчинка так замилувалася побаченим, її так вразила жива краса соковитих барв, що схотілося неодмінно відтворити усе побачене на папері.За хвилину Марійка була в садочку з акварельними фарбами та папером. Зручно вмостившись біля свого улюбленого кущика троянди, вона взялася до роботи. Вмочила пензлик у фарбу. Зараз з’являться і гори, й ліси, і садочок, і квіточки... Раз!.. Раз!.. Ні... Щось не те. Та не біда. Марійка взяла наступний аркуш і знову... не те. Дівчинка замислилася: гори високі, ліс і садочок великий, відтінків багато, і всі хочеться показати, та аркуш такий маленький. Вона так добре знала всі кольори, відчувала, як треба робити, але чомусь не виходило!!!Раптом на землю впала крапелька. Схвильовані троянди побачили, як по Марійчиній щічці прокотилася ще одна крапелька. Кап! «Вона плаче! Вона плаче!» — схвильовано пролунало у всіх куточках садочка. Найстарша ромашка не витримала:— Марійко, що сталося?— У мене не виходить. Я так хотіла намалювати все, але фарби негарно змішуються, течуть, перетворюються на брудні струмочки... Ось поглянь, весь аркуш сірий.— А ти спробуй спочатку намітити в кольорах те, що хочеш намалювати.— Це ж як?!— Візьми наші пелюсточки й виклади на папері так, як тобі подобається.І всі квіточки почали пропонувати дівчинці свої пелюсточки.Марійка спробувала і... в неї вийшло! Вона взяла аркуші й почала робити маленькі етюди з пелюсточок. А тоді вже взялася до фарб й намалювала і гори, й ліси, і садок, і веселі квіточки, що радо погойдували своїми пахучими яскравими голівками.Довго сиділа дівчинка в садку разом із квітами й тішилася з тієї краси, що в неї вийшла. А перед тим, як збиралася вже йти, пообіцяла неодмінно створити завтра портрет кожної квіточки. (360 слів)Олена ПогребнякВизнач жанр прочитаного твору.
Приклад запитання: Выбери и отметь все правильные ответы. Что развивает и чему учит книга?
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Автором вірша "Сміх для всіх" є:
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Справжнє прізвище письменника Льюїс Керролла
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Про що мріяв хлопчик у вірші А. Костецького "Мрія"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Вірш Самуїла Маршака в даному розділі має назву
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Хто є автором казки "Гидке каченя"?
Приклад запитання: З якого вірша ці рядки:«Дозвольте Вас, бабусю, колись намалювати.У Вас красиві очі і руки вузлуваті!»
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Діти садили ...
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Хто такий Сиз ХІІ?
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Про що думав герой вірша А.Костецького "Мрія" ?
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Ганс Крістіан Андерсен був …
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: ПРОЧИТАЙ ТЕКСТ. Мишеня та Олівець Жив-був у Володі на столі олівець. Одного разу, коли Володя вже спав, на стіл забралося Мишеня. Побачило Олівця, схопило його і потягло до своєї нори.        - Відпусти мене, будь ласка! – попросив Олівець. – Навіщо я тобі? Я дерев’яний, мене не можна їсти.        - Я тебе буду гризти! - сказало Мишеня. В мене чешуться зуби і я маю весь час що-небудь гризти. Ось так! - І Мишеня боляче вкусило Олівця.        - Ой, - зойкнув Олівець. - Тоді дай мені можливість що-небудь намалювати востаннє, а потім роби що хочеш.        - Добре, - погодилось Мишеня, - малюй! Але потім я тебе все одно погризу на дрібні кусочки.        Гірко зітхнув Олівець і намалював кружечок.        - Це сир? - спитало Мишеня.        - Може й сир, - сказав Олівець і намалював ще три маленьких кружечки.        - Ну, звичайно, це сир, а це - дірки в ньому, - здогадалося Ми­шеня.        - Можливо й дірочки, - погодився Олівець і намалював ще один великий круг.        - Це яблуко! - запищало Мишеня.        - Може бути і яблуко, - відповів Олівець і намалював ще декіль­ка видовжених кружечків.        - Я знаю - це сардельки! - закричало, облизуючись Мишеня. - Ну, закінчуй скоріше, у мене дуже чешуться зуби.        - Почекай хвилинку! - сказав Олівець.        І коли він почав малювати кутики, Мишеня закричало:        - Це схоже на ко... Не малюй більше!        Та Олівець вже намалював великі вуса...        - Та це ж справжній кіт! - пискнуло налякане Мишеня. - Рятуй­те! - і кинулося до своєї нори.        З того часу Мишеня звідти не показує свого носа. А Олівець у Володі досі живе, тільки став трішки меншим.        І ти своїм олівцем спробуй намалювати такого кота на страх мишам.                                                                                                       (243 слова)1. Визнач жанр твору
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Підкидьок"
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: Р. Кіплінг "Слоненя"
Приклад запитання: Яким був носик у Слона в давноминулі часи?
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Вірш Галини Малик «Мавпині іменини»МАВПИНІ ІМЕНИНИ Мавпа сонячної днини — святкувала іменини.Тісто на книші місила,в гості друзів запросила.Ось до Мавпиної хатистали гості прибувати. Ноги чемно витирали,подарунки віддавали.Розгорта вона пакунки,витягає подарунки,морщить носа, розглядаєі гукати починає: — Носоріг кривий ріг, несмачний твій пиріг!Подивися, Дикобраз,вже гнилий твій ананас!Ти букет свій, Удав,краще б козам згодував! Тут колючий Дикобразне стерпів таких образ.Із-за столу перший встав, а за ним поповз Удав.І за декілька хвилин всі пішли із іменин. Мавпа за столом сидить:на столі букет лежить,і пиріг, і ананас, лимонад стоїть і квас, є компот і книші... А навколо — ні душі!На яке свято Мавпа запросила друзів ?
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Познач жанр прочитаного твору.
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Що Вертутій " дав на дорогу" Хворощевому гостю?