Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
17
Літературне читання, 4 клас
Створено 17 жовтня
Приклад запитання: Як за легендою виникли Карпати?
21
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Казка "Ілля Муромець" є
5
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: "Без труда нема плода" - це..
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 17 жовтня
Приклад запитання: 1.Що належить до усної народної творчості?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як у п`єсі- казці називається розмова двох дійових осіб?
5
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Прародичами світлофорів були...
8
Літературне читання, 2 клас
Створено 17 жовтня
Приклад запитання: З якої казки ці рядки :"- Зробіть мені, тату, золотий човник і срібне весельце, то я спущу на воду - буду рибку ловити і вас годувати!"
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Казка про Івана це - ...
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Вибери правильний рядок.Усна народна творчість об′єднує ...
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: Які поради дав батько сину в оповіданні "Батьківські поради"?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: До якого жанру відноситься прочитаний твір?
9
Літературне читання, 3 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: Спочатку прочитайте текст, а потім дайте відповіді на запитання. Прогаяний день Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай книгу про Далекі Сині Гори. Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжку про Далекі Сині Гори й пішла на роботу. Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком. Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба. Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встигну...» Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну». Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів. Прийшла мати ввечері й каже:— Показуй, що зробив, сину. А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв. Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти байдики бив. Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідорами й каже:— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив. Підвела до великої-великої купи зерна.— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на тік. А ти байдики бив. Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це муляри працювали. А ти байдики бив. Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.— Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив. От що таке прогаяний день. ( 326 слів) В.СухомлинськийДо якого жанру відноситься прочитаний твір?
8
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: 1. ПрочитайЄ в першому класі жвавий, рухливий, дуже балакучий хлопчик Василько. Часто він не може стримати свого хвилювання або цікавості й вихоплюється говорити. Учителька терпляче йому пояснює: — Коли треба тобі щось сказати — підніми руку. Як дозволю — встань і говори. Василько добре це розуміє, та одразу ж забуває, як тільки щось його хвилює. Якось на уроці арифметики вчителька пояснювала приклад. Аж тут чується схвильований голос Василька: — Маріє Іванівно, дивіться, який метелик сів на шибку! Усі діти повертаються до вікна. На шибці сидить великий барвистий метелик. Діти забули про приклад і розглядають метелика. Марія Іванівна тяжко зітхає, й, насупивши брови, суворо каже Василькові: — Ти розумієш, що говорити без дозволу не можна? Василько добре розуміє, але не може стримати своєї думки, своїх почуттів. Вони рвуться в слово. Наступного дня посеред уроку письма, коли всі зосереджено працювали й у класі запанувала тиша, діти аж здригнулися від тривожного Василькового шепоту: — Маріє Іванівно, он на колодязі чийсь щоденник лежить... — Ой, нещастя моє, — подумала вчителька, — як він побачив той щоденник аж на колодязі?” А вголос вона сказала: — Іди, Васильку, до дошки, постій трохи, тоді знатимеш, що без дозволу говорити не можна. Василько став біля дошки. А в його очах були й подив, і сором. Похилив голову й простояв так до дзвінка. Через день учителька пояснювала на дошці, як складати із букв нове слово. Закінчивши пояснення, Марія Іванівна глянула на клас. Василько сидить, піднявши руку, й благаючими очима дивиться на вчительку. — Чому ти плачеш, Васильку? — Бо говорити ж не дозволяється. — Кажи мерщій, у чому річ, — стурбувалася вчителька. Василько повертає голову до вікна й схвильовано каже: — Кошеня ж... Кошенятко он яке маленьке посеред двору. Наїжачилося, страшно бідному, а собака стоїть перед ним, ось-ось кинеться на кошенятко. — Біжи, прожени собаку... — каже вчителька. За хвилину Василько повертається до класу з кошеням. (294 сл.)Який був Василько?
10
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: Прочитаний твір "Чим корова не собака?" є ...
8
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: Хто прилаштував на балконі годівничку?
7
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: Визнач жанр прочитаного твору:
8
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: Де живуть лелеки?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Де жив Володар?
16
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: Як називали старовинні оповіді?
7
Літературне читання, 4 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: Головні герої легенди " Криниця - журавель"
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Кирило Кожум'яка - це ...
6
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 жовтня
Приклад запитання: Хто з птахів знайшов бублик?
9
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Продовж речення : Міф у перекладі з грецької мови означає ...
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Де відбуваються події в тексті?
10
Літературне читання, 3 клас
Створено 15 жовтня
Приклад запитання: Кого послав князь змієві?
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 15 жовтня
Приклад запитання: Жартівливі вислови, створені зі складних для швидкої вимови слів – це…
7
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Яку перину підбивала мама ведмежаткові для сну?
7
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: 2. ТРИ ТОВАРИШІ
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Твір "Хліб і золото" - це ...?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Притча – це…