Онлайн-тести з літературного читання

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 4 клас
Створено 29 листопада 2024
Приклад запитання: Яку назву має опрацьована тема?
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: На думку пані Тетяни, коли людина читає, то...
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 листопада 2024
Приклад запитання: Якої пори року відбуваються події в казці?
Приклад запитання: 1.Кого з тварин любив малювати головний герой уривка ?
Літературне читання, 3 клас
Створено 28 листопада 2024
Приклад запитання: Що було найбільшою цінністю у давнину?
Приклад запитання: Твір " Кривенька качечка " є :
Приклад запитання: Хто автор вірша "Дядько Дощ"?
Приклад запитання: 1. Народна казка - це ...
Приклад запитання: Головну героїню казки звали
Приклад запитання: Визнач жанр прочитаного твору.
Приклад запитання: Про які дерева розповідається у тексті?
Приклад запитання: Прочитай текст мовчки.1. До якого жанру відноситься прочитаний твір? ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТОМ                                                                                    Монтейру ЛобатуЖили собі двоє сусідів: один бідняк, а другий багач, і жили вони як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій нічого не родить, навіть мурашки не плодяться.Уклали угоду. Вдарили по руках.Бідняк повернувся до своєї хатини, покликав дружину, і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли, то й знайшли гарбуза.-    Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь!-    Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!-    Ні, - сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. Я повинен оддати його власникові цієї землі.Пішов він до багача і все йому розповів.-    О, це чудово! - вигукнув багач. - Наша угода розривається. Я не   можу віддавати землю, на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини, а багач побіг на поле, щоб забрати гарбуз. Але, прибігши, побачив: гарбуз повний ос, лютих та кусючих.-    Ага! - заволав багач. - Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну, хай начувається, я йому теж віддячу добрим жартом.Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.-    Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.-    Ось тобі, куме, гарбуз із золотом, який ти знайшов на моїй землі.Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку, як оси обернулись на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенькіт і здогадався - щось тут не те.-     Куме, - каже, - відчини-но двері, я гляну, що то дзвенить. Але бідняк відповів:-    Що ти, куме! Тебе ж оси покусають!..Такі кляті, такі кляті!.. Тікай, куме!..Так бідняк забагатів, а багач став посміховиськом. 
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 листопада 2024
Приклад запитання: Хто дійові особи казки "Пригода у хатинці лісника" Марії Людкевич?
Приклад запитання: Скільки років жив старий дуб?
Літературне читання, 3 клас
Створено 27 листопада 2024
Приклад запитання: Як звуть головного героя оповідання?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 листопада 2024
Приклад запитання: Хто є головними героями казки?
Приклад запитання: Яке запитання спало на думку підліткові Вілсону Бентлі?
Приклад запитання: Як звуть головну героїню твору?
Літературне читання, 1 клас
Приклад запитання:  За що образився Їжак на Зайця?
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 листопада 2024
Приклад запитання: 1. Прочитай оповідання В.Сухомлинського Є в першому класі жвавий, рухливий, дуже балакучий хлопчик Василько.Часто він не може стримати свого хвилювання або цікавості й вихоплюється говорити.Учителька терпляче йому пояснює:— Коли треба тобі щось сказати — підніми руку. Як дозволю — встань і говори.Василько добре це розуміє, та одразу ж забуває, як тільки щось його хвилює.Якось на уроці арифметики вчителька пояснювала приклад.Аж тут чується схвильований голос Василька:— Маріє Іванівно, дивіться, який метелик сів на шибку!Усі діти повертаються до вікна. На шибці сидить великий барвистий метелик.Діти забули про приклад і розглядають метелика.Марія Іванівна тяжко зітхає, й, насупивши брови, суворо каже Василькові:— Ти розумієш, що говорити без дозволу не можна?Василько добре розуміє, але не може стримати своєї думки, своїх почуттів. Вони рвуться в слово.Наступного дня посеред уроку письма, коли всі зосереджено працювали й у класі запанувала тиша, діти аж здригнулися від тривожного Василькового шепоту:— Маріє Іванівно, он на колодязі чийсь щоденник лежить...— Ой, нещастя моє, — подумала вчителька, — як він побачив той щоденник аж на колодязі?"А вголос вона сказала:— Іди, Васильку, до дошки, постій трохи, тоді знатимеш, що без дозволу говорити не можна.Василько став біля дошки. А в його очах були й подив, і сором. Похилив голову й простояв так до дзвінка.Через день учителька пояснювала на дошці, як складати із букв нове слово.Закінчивши пояснення, Марія Іванівна глянула на клас.Василько сидить, піднявши руку, й благаючими очима дивиться на вчительку.— Чому ти плачеш, Васильку?— Бо говорити ж не дозволяється.— Кажи мерщій, у чому річ, — стурбувалася вчителька.Василько повертає голову до вікна й схвильовано каже:— Кошеня ж... Кошенятко он яке маленьке посеред двору. Наїжачилося, страшно бідному, а собака стоїть перед ним, ось-ось кинеться на кошенятко.— Біжи, прожени собаку... — каже вчителька.За хвилину Василько повертається до класу з кошеням.Яким був Василько?
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 листопада 2024
Приклад запитання: До якої збірки увійшла казка "Фарбований Лис"?
Приклад запитання: Прочитай текст.ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТАЖили собі двоє сусідів: один бідняк, а другий багач, і жили як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі , на якій нічого не родить, навіть мурашки не плодяться.Уклали угоду. Вдарили по руках.Бідняк повернувся до своєї хати, покликав дружину, і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли, то й знайшли гарбуза.- Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь!- Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!- Ні, -сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. Я повинен віддати його власникові цієї землі. Пішов він до багача і все йому розповів.- О, це чудово! - вигукнув багач.- Наша угода розривається. Я не можу віддавати землю, на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини, а багач побіг на поле, щоб забрати гарбуз. Але, прибігши, побачив у гарбузі не золото, а ос, лютих та кусючих.- Ага! - заволав багач. -Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну, хай бережеться, я йому теж віддячу добрим жартом. Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.- Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.- Ось тобі, куме, гарбуз із золотом, який ти знайшов на моїй землі. Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку, як оси обернулися на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенькіт і здогадався - щось тут не те.- Куме, -каже, - відчини двері, я гляну, що то дзвенить. Але бідняк відповів:- Що ти , куме! Тебе ж оси покусають! Такі кляті, такі кляті! Тікай,куме!Так бідняк збагатів, а багач став посміховиськом.Виконай завданняДо якого жанру відноситься прочитаний твір? 
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 листопада 2024
Приклад запитання: На чому сиділи хлопці із казки «Подорож у країну Навпаки»?
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: "Як виникли Карпати"
Приклад запитання: Який за жанром твір "Як виникли Карпати"?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 листопада 2024
Приклад запитання: Кого боїться комп'ютер?
Приклад запитання: Дитяча мова...
Приклад запитання: Як звали гномика?