Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 15 листопада
Приклад запитання: Що мама копала?
24
Літературне читання, 4 клас
Створено 15 листопада
Приклад запитання: Як звати головного героя фільму "Сторожова застава"?
11
Літературне читання, 2 клас
Створено 15 листопада
Приклад запитання: Твір " Кривенька качечка " є :
12
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: В якому морі живе багато риб?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: У яку країну потрапили хлопці?
11
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Яке ім*я головного героя?
9
Літературне читання, 3 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Познач жанр прочитаного твору "Я слухаю - співає Соломія"
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Створені народом твори, у яких відображалося його життя, ставлення до природи, праці, людей називають...?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: До якого жанру належить зміст тексту "Горобине Різдво"?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Продовж вислів: Без знання минулого …
7
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Хто є головними героями казки?
12
Літературне читання, 3 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Створені народом твори, у яких відображалося його життя, ставлення до природи, праці, людей називають...?
6
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Що означає вислів безцеремонно втручатися в розмову?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Учнем якого класу був головний герой твору «Казка про книгу»?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Казка "Біднякова ріпа" - є.... ?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: До якого виду належить казка "Золота пшениця"?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Школа «Еллісів» знаходиться …
14
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як звалися два брати?
6
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай текстЖили-були на світі маленькі створіння, які називалися мікроби. Мікроб – означає надзвичайно малий, такий малий, що без мікроскопу і не помітиш. Так-от, жили собі ці створіння і, як люди, були добрими і злими, тільки про них говорили: шкідливі і корисні.Я розповім вам сьогодні про двох різних мікробів. Одного звали Кефірчик, і працював він на молокозаводі. Він був щирим, привітним, лагідним. А що вже працьовитим, то й не сказати! День і ніч клопочеться: з молока кефіру наробить для дітей, із вершків сметани наготує, йогурти різноманітні робити вміє, сирочки! Та все акуратно робить, примовляючи: „На здоров’я, люди, на здоров’я!”Другого мікроба звали Дезик, а звали його так тому, що він був рідним братом хвороби дизентерії. Цей був сварливий, завжди сердитий та роздратований, ледачий і нечупара. Завжди бурчить, завжди чимось незадоволений, і все йому хочеться якесь паскудство зробити.Всі Кефірчика хвалять та в гості запрошують, а Дезика лають та проганяють. Розгнівався Дезик на людей: „Ну я вам влаштую! Я вам покажу який цей Кефірчик корисний.” Та й побіг у молочний магазин, а туди саме й кефір, і сметану, і сирочки солодкі завезли – всього допоміг Кефірчик на молокозаводі наготувати. Сидить Дезик чекає. Коли це жінка з дівчинкою Олею заходить. А дівчинка – чемна та слухняна: поки мама продукти купує, спокійно чекає, бабусі якійсь сумку допомогла потримати. „О ні, - думає Дезик, - надто вона вихована, нічого не вдасться.”Коли це вже інша жінка, з хлопчиком Андрійком заходить. А хлопчик той на всі боки крутиться, в мами то одне, то інше вимагає, голосно кричить, вередує, руками все підряд хапає: то візок із порожніми пляшками покатав, то в контейнери позаглядав. „Ось цьому я і влаштую неприємність,” – зрадів Дезик та стриб Андрійкові на руки. А той і не помітив навіть, так додому мікроба і приніс. А вдома тільки в кімнату зайшов, уже сирок вхопив і обгортку знімає. Мама синочка просить руки вимити, а він і слухати не хоче. Дезику ж тільки цього і треба: із рук немитих на сирок перебрався.А на вечір в Андрія температура піднялася, живіт розболівся, навіть лікаря довелося викликати. Думав Дезик, що лікар приїде та мікроба Кефірчика сварити буде, а він лише прийшов, строго так Андрійка запитує: „А чи ти, Андрію, завжди руки перед їжею миєш?” Засоромився Андрійко, та все ж правду розповів. „Отож-бо й воно! – каже лікар, - десь мікроба шкідливого підчепив. А хвороба твоя називається „хворобою немитих рук”.Цілий тиждень ліками та уколами Дезика проганяли, а що вже Андрійко натерпівся – то й не сказати, а проте для себе вирішив: „Ніколи не їстиму брудними руками. Більше не стану жертвою шкідливого мікроба!”1. Познач, які бувають мікроби
8
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Читай уважно протягом 1 хвилини. Зроби позначку. Потім дочитай текст до кінця. Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась ,почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка йбульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".( 53 сл.)Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.(73 сл.)Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав: (83 сл.)- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері, в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла руку Олі у свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:(143 сл.)- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.(200 сл.)Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.(222 сл.)- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.- Доброго слова(232 сл.) (Василь Сухомлинський)
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Казка – це…
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Батьківщиною Дедала є
8
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Читай уважно протягом 3 хвилин. Потім дочитай текст до кінця. Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась ,почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка йбульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину рукув свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.- Доброго слова. (Василь Сухомлинський)
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: До якого жанру належать тексти "Кривий Ріг" та "Львів"
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Який головний герой казки і яку роль він відіграє в історії?
7
Літературне читання, 1 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Жили собі були...
14
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Твори, що передавалися з вуст в уста - це ...
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Продовж вислів:Без знання минулого…
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Хто автор казки "Зачарована красуня"?
11
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Куди хазяїн вивіз кота?