Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Що таке акровірш?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Що надихнуло письменницю писати книги?
14
Літературне читання, 4 клас
Створено 11 квітня
Приклад запитання: Скільки років було Пеппі на початку твору?
11
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Який місяць найвеселіший?
3
Літературне читання, 1 клас
Створено 11 квітня
Приклад запитання: Звідки поверталася Наталочка?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Тетянка любить плавати з татом на човні, коли розливається ...
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Головні герої твору ...
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Де знаходитьс я країна Диварликів?
10
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Прочитай текстКРАСИВІ СЛОВА І КРАСИВЕ ДІЛОСеред поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху.Гарні не красиві слова. Гарні – красиві діла.
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Де лежали ножиці?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай текст мовчки.Василь СухомлинськийМамин кавунМама залишає Костика на господарстві, сама йде на цілісінький день на роботу.А йому наказує:— Сиди дома, годуй курей; як спека спаде, полий капусту на городі.День сьогодні в Костика видався і щасливий, і важкий. Щасливий, бо вранці, як тільки мама з дому, прийшов дід Мусій і приніс два кавуни. На баштані кавуни ще зелені, Костик це добре знає. Хлопець розпитує діда, де він узяв, а той мовчить та тільки всміхається.— Оце твій,— поплескує дід менший кавун,— а це мамин.А як же інакше? Мама більша — їй і кавун більший.— Зараз порізати твій кавун чи сам поріжеш? — питає дід Мусій.— Зараз, діду, зараз,— нетерпляче просить Костик.Дід ріже кавуна. А він червоний і пахучий.Костик смакує, їсть поволі, щоб надовго було, а дід сидить мовчки й інколи усміхається. Усмішка дідова якась дивна — невесела.Дід пішов. Костик доїв кавуна. Ще раз пообгризав скибки. Сходив погуляв, повернувся. Хотів ще раз пообгризати скибки, та вже нічого було гризти.Мамин кавун лежав на лаві. Костик намагався не дивитись на нього, але час від часу немов хтось голову повертав до кавуна.Щоб той не спокушав, Костик вийшов надвір.Сипнув курям ячменю, витяг відро води з криниці.Сів під шовковицю та й сидить.А його щось наче тягне в хату. Він одчинив двері, вмостився на лаві, поплескав долонькою кавуна.«А як половинку з’їсти?» — подумав.Та від цієї думки Костикові стало соромно. Йому пригадалась невесела дідова усмішка. Невесела вона була того, що він не почастував дідуся — не дав йому жодної скибочки. Від сорому Костикові захотілося піти з хати. Він вийшов у садок і сів під шовковицею. Там він довго сидів і дивився на білі хмари в голубому небі. Дивився — поки й заснув.Прокинувся Костик увечері. Сонце сідало спочити.«Скоро й мама прийде»,— подумав Костик та й побіг у хату — треба ж її з дідовим гостинцем зустріти.Коли це й мама на подвір’я. Костик їй кавуна підносить.— Це вам, мамо,— радісно каже він.Мама заходить до хати, ріже кавуна й припрошує:— Їж, Костику.— Ні, це вам, мамо,— благає Костик,— їжте ж, будь ласка.Такої ласки мама ще не знала.Вона з подивом подивилася в радісні очі сина й узяла червону, як жар, скибку.
7
Літературне читання, 3 клас
Створено 10 квітня
Приклад запитання: Як вітаються на Великдень?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Ти прочитав (прочитала) розділ:
7
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Між ким відбувається розмова у творі Тетяни Майданович "ТЕЛЕФОННА РОЗМОВА"?
14
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як Любов Забашта у своїй поезії називає красу природи навкруги?
6
Літературне читання, 4 клас
Створено 10 квітня
Приклад запитання: Куди зранку мав іти Онисько?
6
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Яку назву має прочитаний розділ?
14
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як Любов Забашта у своїй поезії називає красу природи навкруги?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: У якому місті відбувались події описані у казці?
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Що таке перемет?
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Чому мама сказала: ,,Мабуть, якась планета іншим боком до Землі повернулася''.
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Коли приїхав Федько?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Чим особливі фантастичні твори?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 10 квітня
Приклад запитання: Прочитай текст 1 хвилину і порахуй кількість слів . Дочитай текст до кінця.Був чудовий літній ранок. Барвисті квіточки повернули голівки до сходу, де щойно прокинулося сонечко. У лісі вже розпочався робочий день. Білочка прудко перестрибувала з дерева на дерево в пошуках горішків. Їжачок, метушливо перебираючи лапками, збирав яблучка для родини. Сірий зайчик майже заповнив два кошики морквою та капустою.Усі працювали, тільки ледарка-сорока сиділа на гілці та безтурботно грілася у променях лагідного сонечка.– Привіт, сусідко! Як поживаєш? – поцікавився у пташки довговухий.– Як бачиш, пречудово! А ти куди стільки моркви та капусти несеш?– У нірку, – відповів сірий.– Нічого собі сніданочок!– Та я на зиму запаси готую. Тобі також не завадило б.– Ще чого! Я шукаю поживу тільки тоді, коли їсти хочу.– А житло вже знайшла собі?– Навіщо?! – зверхньо пхикнула чорнопера.– Що ж робитимеш, як зима настане? – здивувався куцохвостий.– Імовірно, тоді й почну думати.– Як знаєш, – знизав плечима зайчик і побіг у справах: немає коли з сорокою теревені правити.Літо минуло, невдовзі й середина осені настала. Весь ліс метушився в підготовці до зими. Працьовита білочка горіхів назбирала, грибів насушила, ще й оселю листячком утеплила. Ледарка ж, як і завжди, насолоджувалася безтурботним життям.Аж ось ударив перший мороз. Сидить чорнопера на гілці – змерзла, аж дзьобом цокотить. «Завітаю, – думає, – до зайця. Може, запросить пожити до весни». Та в довговухого сім’я величезна, немає куди навіть посадити пернату. Помчала вона до їжака – теж не запросив.Полетіла сорока до білочки.– Подруго, впусти перезимувати! – слізно просить перната. – Обіцяю, що стану працьовитою.Дотримала слово сорока: ще навесні знайшла собі оселю та стала такою хорошою господинею, що всі лісові мешканці нею захоплювалися. Не забула пташка й рятівниці подякувати – то грибочок, то горішок принесе, ще і примовляє:– Доброта не забувається!
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: З якої книжки взято уривок "Угода"?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Яку новину приніс Вітя Деркач?
11
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: З чим порівнює хлопчик любов матусі до нього? ( М.Підгірянка " Пробудження")Легкий вітрик пестить колосся, - .....
12
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Визнач жанр прочитаного твору
11
Літературне читання, 1 клас
Приклад запитання: Хто автор казки " Рукавичка"
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Чи існували у давнину гроші?