Онлайн-тести з літературного читання

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 3 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Створені народом твори, у яких відображалося його життя, ставлення до природи, праці, людей називають...?
Приклад запитання: 1.   Що означає вислів безцеремонно втручатися в розмову?
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Учнем якого класу був головний герой твору «Казка про книгу»?
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Казка "Біднякова ріпа" - є.... ?
Приклад запитання: До якого виду належить казка "Золота пшениця"?
Приклад запитання: Школа «Еллісів» знаходиться …
Приклад запитання: Як звалися два брати?
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай текстЖили-були на світі маленькі створіння, які називалися мікроби. Мікроб – означає надзвичайно малий, такий малий, що без мікроскопу і не помітиш. Так-от, жили собі ці створіння і, як люди, були добрими і злими, тільки про них говорили: шкідливі і корисні.Я розповім вам сьогодні про двох різних мікробів. Одного звали Кефірчик, і працював він на молокозаводі. Він був щирим, привітним, лагідним. А що вже працьовитим, то й не сказати! День і ніч клопочеться: з молока кефіру наробить для дітей, із вершків сметани наготує, йогурти різноманітні робити вміє, сирочки! Та все акуратно робить, примовляючи: „На здоров’я, люди, на здоров’я!”Другого мікроба звали Дезик, а звали його так тому, що він був рідним братом хвороби дизентерії. Цей був сварливий, завжди сердитий та роздратований, ледачий і нечупара. Завжди бурчить, завжди чимось незадоволений, і все йому хочеться якесь паскудство зробити.Всі Кефірчика хвалять та в гості запрошують, а Дезика лають та проганяють. Розгнівався Дезик на людей: „Ну я вам влаштую! Я вам покажу який цей Кефірчик корисний.” Та й побіг у молочний магазин, а туди саме й кефір, і сметану, і сирочки солодкі завезли – всього допоміг Кефірчик на молокозаводі наготувати. Сидить Дезик чекає. Коли це жінка з дівчинкою Олею заходить. А дівчинка – чемна та слухняна: поки мама продукти купує, спокійно чекає, бабусі якійсь сумку допомогла потримати. „О ні, - думає Дезик, - надто вона вихована, нічого не вдасться.”Коли це вже інша жінка, з хлопчиком Андрійком заходить. А хлопчик той на всі боки крутиться, в мами то одне, то інше вимагає, голосно кричить, вередує, руками все підряд хапає: то візок із порожніми пляшками покатав, то в контейнери позаглядав. „Ось цьому я і влаштую неприємність,” – зрадів Дезик та стриб Андрійкові на руки. А той і не помітив навіть, так додому мікроба і приніс. А вдома тільки в кімнату зайшов, уже сирок вхопив і обгортку знімає. Мама синочка просить руки вимити, а він і слухати не хоче. Дезику ж тільки цього і треба: із рук немитих на сирок перебрався.А на вечір в Андрія температура піднялася, живіт розболівся, навіть лікаря довелося викликати. Думав Дезик, що лікар приїде та мікроба Кефірчика сварити буде, а він лише прийшов, строго так Андрійка запитує: „А чи ти, Андрію, завжди руки перед їжею миєш?” Засоромився Андрійко, та все ж правду розповів. „Отож-бо й воно! – каже лікар, - десь мікроба шкідливого підчепив. А хвороба твоя називається „хворобою немитих рук”.Цілий тиждень ліками та уколами Дезика проганяли, а що вже Андрійко натерпівся – то й не сказати, а проте для себе вирішив: „Ніколи не їстиму брудними руками. Більше не стану жертвою шкідливого мікроба!”1. Познач, які бувають мікроби
Приклад запитання: Читай уважно протягом 1 хвилини. Зроби позначку. Потім дочитай текст до кінця. Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась ,почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка йбульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".( 53 сл.)Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.(73 сл.)Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав: (83 сл.)- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері, в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла руку Олі у свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:(143 сл.)- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.(200 сл.)Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.(222 сл.)- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.- Доброго слова(232 сл.) (Василь Сухомлинський)
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Казка – це…
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Батьківщиною Дедала є
Приклад запитання: Читай уважно протягом 3 хвилин. Потім дочитай текст до кінця. Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась ,почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка йбульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину рукув свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.- Доброго слова. (Василь Сухомлинський)
Приклад запитання: До якого жанру належать тексти "Кривий Ріг" та "Львів"
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Який головний герой казки і яку роль він відіграє в історії?
Літературне читання, 1 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Жили собі були...
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Твори, що передавалися з вуст в уста - це ...
Приклад запитання: Продовж вислів:Без знання минулого…
Приклад запитання: Хто автор казки "Зачарована красуня"?
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Пан Коцький
Приклад запитання: Куди хазяїн вивіз кота?
Приклад запитання: Запусти таймер на 3 хвилини. Прочитай МОВЧКИ цей текст. Запам'ятай місце, де ти зупинився по сигналу таймера. Дочитай текст до кінця. Читай уважно! Анатолій Григорук ГРА В ШАШКИ  У Києві, в одному з наймальовничіших куточків, що зветься Русанівкою, жила дівчинка Уля.Щодня після сніданку Уля та її бабуся виходили на прогулянку подихати свіжим повітрям, чи, як жартувала бабуся, «нагуляти дівочі рум'янці». Вони бродили над порослим вербами каналом, уголос читали на лавочці казки, а подеколи брали на човнярській станції човна й залюбки каталися між галасливих табунців чайок і диких качок.Одного разу, вертаючись додому, Уля побачила біля свого під'їзду незнайомого хлопчика. Він сидів у легенькому, на велосипедних колесах візку, під парусовим наметиком від сонця, а на колінах у нього лежала товста, з барвистою обкладинкою книжка. Проте хлопчик зовсім не збирався гортати її. Він був якийсь примарнілий на личку, сумний і до всього байдужий.— Ти що, наш сусід? - підступила до хлопчика Уля. — Досі я тебе тут не бачила...— Ми переїхали сюди два дні тому, — дещо насторожено й наче знехотя відповів хлопчик.— А чому ти не йдеш погуляти над каналом? Там така краса! Й мало не до самісінького неба б'ють водограї.Хлопчик мить помовчав, а тоді ледве чутно прошепотів:—  Мені не можна. В мене хворі ноги.Уля зрозуміла, що повелася нетактовно. В душі їй зворухнулося гостре співчуття до хлопчика. Щоб хоч якось загладити свою необачність, легенько доторкнулася до його руки й запитала:—  А хочеш, пограємо в шашки?—  Я б з радістю, — сказав хлопчик. — Та гравець з мене нікудишній.—  О, не бійсь, я теж не гросмейстер, — усміхнулася Уля.Коли бабуся принесла їм шашки, Уля спритно розставила їх на дошці й великодушно запропонувала:—  Нехай твої будуть білі. За ними — перший хід. А це хоч і маленький, але шанс перемогти.Уля навчилася грати в шашки півроку тому й натренувалася так, що інколи вигравала навіть у тата. Одначе зараз вона вирішила, що навмисне програє хлопчикові й, може, цим хоч трохи розважить його. Тим часом хлопчик виявив неабияку наполегливість. Він чинив завзятий опір, і Уля поступово так захопилася грою, що геть забула про свій намір.—    О, який ти хитрик! — щоразу, роблячи свій хід, промовляла вона й раптом вибудувала таку мудру комбінацію, що хлопчик втратив аж три свої шашки, а її, Улину, пропустив у дамки. Тепер у нього не було вже ніякісінької надії на рятунок, і він, ніяково всміхнувшись, звів догори руки на ознаку того, що здається. Уля опам'яталася, та було пізно. Аби втішити хлопчика, вона сказала:—    Мій тато в таких випадках любить повторювати: «За одного битого двох небитих дають». Ти не засмучуйся. Ми тепер щодня з тобою гратимемо, й ти обов'язково натренуєшся. А зараз можна тебе трохи покатати?Не чекаючи згоди, вона зрушила з місця візок і прудко покотила його асфальтовою доріжкою. Весело миготіли в колесах блискучі шпиці. Лопотів на вітрі парусовий шатрик. А якийсь проворний горобець стрибав позаду них і голосно, мало не на всю Русанівку, цвірінькав, ніби просився до їхнього товариства. 
Літературне читання, 3 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Термін "школа" походить від грецького слова "сколе", що означає..
Приклад запитання: Чому у Петрика жив шпачок?
Приклад запитання: Усна народна творчість - це твори, які ...
Приклад запитання: Створені народом твори, у яких відображалося його життя, ставлення до природи, праці, людей називають...?
Приклад запитання: Хто є автором оповідання "Як і домовилися"?
Приклад запитання: Казки за змістом поділяються на групи:
Літературне читання, 4 клас
Створено 12 листопада
Приклад запитання: У яку пору року відбувалися події, що описані в тексті? 
Приклад запитання: В яку пору року відбувалися події
Приклад запитання: Твори якого жанру читали під час вивчення розділу: "В кожній казці є урок, мов у квіточці медок"?
Приклад запитання: Де відбувалися події описані в оповіданні?