Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
12
Українська мова, 11 клас
Створено 28 лютого
Приклад запитання: Лексичну помилку допущено в рядку
26
Приклад запитання: Вкажіть багатозначне слово:
18
Приклад запитання: НЕ ТРЕБА ставити тире між підметом і присудком у реченні (розділові знаки пропущено)
20
Приклад запитання: Лише СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ наведено в рядку
16
Приклад запитання: Варіант 11. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку
12
Українська мова, 11 клас
Створено 27 лютого
Приклад запитання: Укажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки при прямій мові:
33
Приклад запитання: Позначте слово, у якому кількість букв і звуків збігається:
30
Приклад запитання: Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
18
Приклад запитання: НЕ ТРЕБА ставити тире між підметом і присудком у реченні (розділові знаки пропущено)
30
Приклад запитання: Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
5
Українська мова, 11 клас
Створено 26 лютого
Приклад запитання: З’ясуйте, який розділовий знак треба поставити на місці пропуску в поданому реченні.«Трава — що воно таке? […] — запитав мене син.
24
Українська мова, 11 клас
Створено 26 лютого
Приклад запитання: Укажи речення, у якому тире стоїть між частинами складносурядного речення.
24
Українська мова, 11 клас
Створено 26 лютого
Приклад запитання: У реченні "Після довгої дороги присіли перепочити"підкреслене слово виступає
12
Українська мова, 11 клас
Створено 26 лютого
Приклад запитання: Укажи речення, у якому тире стоїть між частинами складносурядного речення.
13
Приклад запитання: Який фразеологізм є антонімом до вислову „стояти як пень”?
35
Приклад запитання: Лексичне значення фразеологізмів можна дізнатися у
24
Приклад запитання: 1. Синтаксичну помилку допущено у реченні:
15
Приклад запитання: Лише архаїзми записані в рядку
6
Українська мова, 11 клас
Створено 25 лютого
Приклад запитання: Вимірювання
10
Українська мова, 11 клас
Створено 25 лютого
Приклад запитання: В усіх словах рядка відбувається подовження приголосних:
11
Українська мова, 11 клас
Створено 25 лютого
Приклад запитання: Знайдіть складне речення
12
Приклад запитання: Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити кому в рядку (розділові знаки пропущено)
50
Приклад запитання: Лексична помилка є в реченні
24
Приклад запитання: Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак)Я згадую про чай, (1) що його пито ввечері в садку: (2) цвірчать цвіркуни, (3) дзеленчить і гуде у вечірній тиші далекий трамвай, (4) звертаючи з проспекту на гору, (5) млосно пахнуть у важкій нічній пітьмі матіоли.НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
12
Приклад запитання: Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розмістити в такій послідовності
30
Приклад запитання: Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
12
Приклад запитання: Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово).(1)Відгомін перелітних птахів, глибокі (2)колії на розмитому дощами (3)чорноземі, перший (4)приморозок, (5)бурштинове й багряне листя, струшене (6)листопадом, – усе це (7)ознаки (8)чарівної осені.НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
12
Приклад запитання: 1. Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово).На (1)зібранні були присутні (2)чотирнадцять учасників, які (3)разом записували у (4)відомість (5)чергові важливі (6)завдання, зокрема етапи підготовки до (7)урочистого вручення (8)фахових дипломів та (9)обрання (10)зручного місця проведення.НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами:
12
Приклад запитання: Наголос на ПЕРШОМУ складі
20
Приклад запитання: (1) За багато століть люди звикли охороняти та прикрашати джерела, наділяючи їх цілющими й магічними властивостями. (2) Особливо відзначилися в цьому італійці. (3) Узагалі Італія справедливо заслуговує називатися країною криниць і водограїв. (4) Чимало з них має багатовікову історію, а тому їх уважають національними пам’ятками, яких не оминають увагою туристи. (5) Це тому, що навіть ті з них, які призначені для суто побутових потреб, зроблені вигадливо та майстерно. (6) Наприклад у Венеції криниці були споруджені в готичному стилі, а в Римі доба бароко залишила нам славнозвісний фонтан Треві. (7) Таке ж шанобливе ставлення до джерел виплекали покоління в Середній Азії, де криниці в буквальному розумінні «давали» життя людським поселенням, сприяли нормальному функціонуванню господарства. Однорідних членів НЕМАЄ в реченні