Чи можна побудувати навчання без використання інтернет-ресурсів? Звісно. Але чи буде це цікаво дітям? Чи буде це актуально у сучасному світі? Зрештою, чи буде це корисно для самого педагога? Інтернет-технології – частина нашого життя. І давайте чесно - цікава та важлива частина, без якої ми вже не можемо уявити своє майбутнє. Тож давайте використовувати їх із користю для себе та учнів! Тим паче, що зараз існує стільки додатків, стільки сайтів, створених якраз для навчання!
Але як використати ІКТ у навчанні максимально ефективно? Як організувати навчальний процес? Для того, щоб допомогти вам знайти відповіді на всі запитання, ми зібрали корисні матеріали з нашої Бібліотеки, присвячені використанню інтернет-ресурсів у навчальному процесі. Користуйтеся та надихайтеся!
Тема: Методичний посібник «Інтернет-технології у професійній діяльності вчителя біології»
Автор: Соколов Ігор Володимирович
Про матеріал: У посібнику висвітлено 10 найпоширеніших інтернет-технологій у діяльності вчителя, подано 60 посилань на безкоштовні і доступні веб-ресурси та інструктивно-методичні матеріали до них. Подана інформація про створення веб-портфоліо вчителя, використання на уроках онлайн-тестування, вікторин, відеозв’язку, застосовування хмарних сервісів. Висвітлено, як редагувати та розміщувати в мережі навчальне мультимедіа, користуватися Google-Класом, створювати онлайн скрайб-презентації та ментальні карти.
Тема: Майстер-клас. Використання можливостей інтернету на уроках географії
Автор: Васильчук Світлана Іванівна
Про матеріал: Майстер-клас є унікальною за своїм типом формою покращення професіоналізму вчителя в тій чи іншій конкретній сфері «педагогічного відтворення». Посилання на інтернет-ресурси допоможуть учителю зробити урок цікавішим, захопливішим.
Тема: Формування позитивної мотивації в навчально-виховному процесі з використанням засобів та ресурсів освітнього мережевого простору в умовах НУШ
Автор: Васюта Лариса Олександрівна
Про матеріал: Лише 5-9% школярів є повністю здоровими дітьми, а за час навчання кількість хронічно хворих дітей зростає у 2,5 рази. Що ж робити? Сформувати у дітей стійку мотивацію до здорового способу життя! А для того, щоб досягти бажаного ефектиу, варто використовувати ресурси освітнього мережевого простору.
Тема: Хмарні технології у навчанні
Автор: Кобзар Олена Юріївна
Про матеріал: Хмарні технології – це кардинально нові можливості, які дозволяють віддалено використовувати засоби обробки і зберігання даних. Хмарні педагогічні технології забезпечують використання сервісів мережі Інтернет як засобу інтерактивного навчання без застосування локального програмного забезпечення, окрім браузера та плагінів до нього. До матеріалу додається презентація.
Тема: Майстер-клас «Застосування інтернет-технології QR-кодів в освітньому процесі»
Автор: Балак Ірина Адольфівна
Про матеріал: Матеріал визначає актуальність застосування інтернет-технології QR-кодів в освітньому процесі. Пропонується алгоритм створення QR-кодів та рекомендації використання у практичній роботі. До матеріалу додається презентація.
Тема: Презентація на тему «Використання ІКТ на уроках англійської мови»
Автор: Доцик Наталія
Про матеріал: Щоб іти у ногу з часом, необхідно використовувати інформаційно-комунікаційні технології. Адже вони сприяють розвитку пізнавального інтересу учнів, оскільки дозволяють доповнити існуючі підручники новим, живим, цікавим для учнів матеріалом.
Тема: Презентація «Інтернет-сервіси в освітньому середовищі»
Автор: Охремчук Наталія
Про матеріал: У презентації зібрано інформацію та представлені посилання на ряд інтернет-сервісів, які чудово підходять для використання як у освітньому, так і виховному процесах.
Тема: Використання власного освітнього курсу і блогу для вивчення хімії та біології дистанційно і за моделлю «Перевернутий клас»
Автор: Рогожнікова Ольга Володимирівна
Про матеріал: Матеріал містить теоретичні та методичні рекомендації з організації змішаного навчання за моделлю «Перевернутий клас», посилання на Інтернет-ресурси, що можуть бути використані під час такої форми навчання.
Тема: Використання інноваційних і комп’ютерних технологій на уроках у початкових класах
Автор: Воробей Світлана Миколаївна
Про матеріал: Посібник містить теоретичний і практичний матеріал для вчителів початкових класів щодо використання мультимедійних технологій під час навчально-виховного процесу. Вчителі мають змогу ознайомитися зі специфікою, структурою і типами мультимедійних уроків та їхньою методикою. У ньому наведені адреси інформаційних ресурсів мережі Інтернет, які допоможуть організувати навчання молодших школярів.
Тема: Майстер-клас на тему «Використання інтерактивних вправ при викладанні зарубіжної літератури»
Автор: Тікевич Світлана Вікторівна
Про матеріал: Розробка присвячена сервісу веб.2.0 Learning Apps, який дозволяє зручно і легко створювати електронні інтерактивні вправи. За бажанням будь-який викладач, який має мінімальні навички роботи з ІКТ, може створити свій ресурс – невелику вправу для пояснення нового матеріалу, для закріплення, тренінгу, контролю знань.
Тема: ІКТ як інструмент формування критичного мислення на уроках біології
Автор: Сивній Наталія Вікторівна
Про матеріал: Пропонована презентація розкриває переваги використання ІКТ на уроках біології. Авторка розповідає все на власному досвіді та наводить приклади використання інтернет-ресурсів на уроках.
Тема: Використання ІКТ на уроках фізики
Автор: Рубан Олексій Геннадійович
Про матеріал: Демонстрація застосування ІКТ технологій на уроках ФІЗИКИ. Зокреме при проведенні фізичних диктантів, тестувань, позакласних заходів та вправ для закріплення знань.
Тема: Презентація «Використання ІКТ на уроках української літератури»
Автор: Галушка Любов
Про матеріал: Презентація показує можливості (варіанти) використання ІКТ на уроках української літератури у різних класах, сприяє кращій ефективності проведення уроку.
Тема: Використання ІКТ на уроках трудового навчання
Автор: Немчина Дар'я Євгеніївна
Про матеріал: ІКТ дозволяють варіювати різні види діяльності, розвивати власні таланти та таланти учнів, спонукати школярів до самостійноїх роботи, реалізувати індивідуальний підхід до навчання. А ще ІКТ – саме те, що дозволить урізноманітніти уроки трудового навчання.
Тема: Досвід роботи Формування комунікативної компетенції засобами ІКТ на уроках англійської мови
Автор: Яновська Алла Володимирівна
Про матеріал: Процеси реформування національної освіти України вимагають оновлення і модернізації навчальних технологій і методів навчання. Розвиток сучасного суспільства відбувається в епоху інформатизації, яка характеризується застосуванням засобів інформаційних технологій у багатьох сферах діяльності людини, в тому числі у сфері освіти. Раціональне поєднання традиційних освітніх засобів з сучасними інформаційними і комп'ютерними технологіями є основною провідною лінією цього матеріалу.
Тема: Планування роботи творчої групи з впровадження ІКТ в навчально-виховний процес
Автор: Козаченко Михайло Борисович
Про матеріал: Презентація містить шаблон плану роботи творчої групи вчителів, які працюють над впровадженням ІКТ у навчально-виховний процес, також додано перелік питань, що розглядалися на засіданнях групи з можливістю внесення відповідних змін.
Тема: Доповідь «Впровадження і використання ІКТ на уроках фізики та астрономії»
Автор: Осипчук Олена Валеріївна
Про матеріал: У сучасних умовах інтенсивного розвитку інформаційних технологій виникає необхідність у створенні іншого навчально-виховного середовища. В даний момент часу актуальним питанням є використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі, зокрема на уроках фізики та астрономії.
Тема: Методичний посібник: «Використання ІКТ на уроках в початковій школі»
Автор: Руцька Ксенія Олександрiвна
Про матеріал: У посібнику рлзглядаються інформаційно-комунікативні технології у початковій школі; приділено увагу питанню впровадження їх у навчально-виховний процес. У посібнику розміщено рекомендації щодо використання ІКТ при підготовці і проведенні уроків, конспекти уроків із використанням ІКТ. Рекомендовано для вчителів початкових класів.
Тема: Майстер-клас «Використання ІКТ на уроках математики»
Автор: Гладкевич Алла
Про матеріал: Розробку присвячено ознайомленню з шляхами формування математичної компетентності учнів засобами ІКТ, які використовуються у практиці організації освітнього процесу з математики; поглиблення професійних знань щодо репрезентованої теми; спрямування подальшої професійної діяльності педагогів на активне використання ІКТ в освітньому процесі з метою формування математичної компетентності учнів.
Тема: Науково-методичний проєкт «Технології майбутнього: залучення учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів»
Автор: Дицюра Наталія Олександрівна
Про матеріал: Основна мета пропонованого матеріалу – розробка моделі впровадження електронного навчання (E-learning) в освітній процес; визначення основних показників ІКТ-компетентностей особистості вчителя та учня у системі креативної освіти; впровадження елементів мобільного навчання, активне застосування освітніх онлайн-платформ для навчання, освітніх проектів, інтернет-джерел.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.