Добірка матеріалів, присвячених дистанційному навчанню.

Українські школи вже вкотре переходять на дистанційне навчання. Що це означає для вчителів? З одного боку – знову доведеться чимало часу проводити за комп'ютером і намагатися робити онлайн-заняття не менш ефективними, ніж традиційні. І ми розуміємо, що це непросто. Сподіваємося, незабаром усі школярі повернуться за парти та навчатимуться у безпечному освітньому середовищі! 

Із іншого боку – у вас з'явилася можливість відкрити для себе можливості нових веб-сервісів, які швидко стануть цифровими помічниками під час організації та проведення занять! І не тільки онлайн! Ні для кого не секрет, що дистанційка вже стала звичною для вчителів, тож за останній рік ваші колеги додали тисячі розробок у Бібліотеку «На Урок», що так чи інакше пов'язані з викладанням в онлайн-форматі. Радимо ознайомитися із деякими з них! 


Назва: Сервіси Google+ – корисна платформа для впровадження в освітній процес інноваційних технологій
Автор: Бойко Георгій Володимирович
Про матеріал: У розробці подано цікаву інформацію про сервіси для дистанційного навчання, технологію використання у навчанні платформи Google+, розглянуто переваги використання цієї платформи.


Назва: Використання Google Forms для створення тестів та оцінювання учнів
Авторка: Корман Світлана Миколаївна
Про матеріал: У розробці подано інформацію про сервіс Google Forms. Ви дізнаєтеся про те, як можна створити онлайн-тестування за допомогою Google Forms і як автоматично перевірити його результати.


Назва: Презентація «Онлайн-сервіси для опитування учнів»
Авторка: Скоч Наталія Володимирівна
Про матеріал: Презентація містить опис сучасних зручних сервісів, що допоможуть швидко опитати весь клас та відслідкувати, як діти засвоюють матеріал. Можливо, саме час спробувати?


Назва: Онлайн-сервіси як інструмент взаємодії вчителя та учнів на уроках хімії
Авторка: Гутнік Тетяна Павлівна
Про матеріал: У цій розробці авторка розповіла про позитивні сторони використання онлайн-сервісів на уроках хімії. Їх застосування дає змогу інтенсифікувати процес навчання, зробити його більш наочним і динамічним, інтенсифікувати вивчення певної теми, посилити рівень сприймання та розуміння учнями матеріалу, розвивати мовленнєві уміння та формувати комунікативні навички. 


Назва: Мультимедійні дидактичні вправи LearningApps
Авторка: Шевченко Світлана
Про матеріал: Авторка у своїй розробці розглянула корисні інтерактивні вправи із сервісу LearningApps. Їх можна використовувати як на інтерактивній дошці (для цього класу), так і для індивідуальної роботи учнів. 


Назва: «Використання активних методів навчання на уроках англійської мови як засоби формування лінгвістичної компетенції учнів середніх класів»
Авторка: Андрющенко Ольга
Про матеріал: Авторка пропонує вчителям ознайомитися із формами та видами робіт для онлайн-занять з англійської мови. Також у розробці є добірка корисних сервісів, які стануть у пригоді педагогам із будь-якої навчальної дисципліни. 


Назва: Web-quest «After school»
Авторка: Золотарьова Аліна В'ячеславівна
Про матеріал: У цій розробці показано покрокову інструкцію для проходження веб-квесту під час занять з англійської мови. Учителі, які викладають інші навчальні дисципліни, можуть адаптувати цей квест для своїх занять. 


Назва: Методичний посібник «Інтернет-технології у професійній діяльності вчителя біології»
Автор: Соколов Ігор Володимирович
Про матеріал: У посібнику висвітлено 10 найпоширеніших інтернет-технологій у діяльності вчителя, подано 60 посилань на безкоштовні та доступні веб-ресурси та інструктивно-методичні матеріали до них. Подана інформація про створення веб-портфоліо вчителя, використання на уроках онлайн-тестування, вікторин, відеозв'язку, застосовування хмарних сервісів.


Назва: Інтерактивна онлайн-взаємодія між учасниками освітнього процесу
Авторка: Пантелей Ганна Григорівна
Про матеріал: У цій розробці авторка розповіла про користь інтерактивних завдань та поділилася добіркою корисних онлайн-сервісів для дистанційки. Педагог виступає насамперед організатором початкового і завершального етапів роботи: формулює завдання та алгоритм дій для його виконання, разом із учнями бере участь в оцінюванні досягнутих результатів. Дуже важливо, що за таких умов оцінюється робота всієї групи, а не окремих учнів.


Назва: Презентація «Використання технологій ментальних карт, онлайн-дошок, інтерактивних вправ як засіб розвитку мислення учнів»
Авторка: Яцук Наталія Олександрівна
Про матеріал: Авторка поділилася з учителями добіркою сервісів, які зроблять заняття на дистанційці цікавими та ефективними. Які сервіси використати для зв'язку з учнями? А які ресурси допоможуть зацікавити їх навчанням?


Назва: «Формування предметних компетентностей на уроках географії через хмарні технології та Інтернет сервіси»
Авторка: Тарасюк Тетяна Василівна
Про матеріал: Світовий процес переходу до інформаційного суспільства вимагає від сучасної освіти орієнтуватися на розвиваючі технології, що формують в учнів готовність оперувати інформацією, швидко приймати рішення, використовуючи засвоєнні знання, навички та уміння для рішення практичних завдань. Авторка поділилася добіркою онлайн-сервісів, які допоможуть розвивати усі названі компетентності учнів. 


Назва: Використання онлайн-сервісів та мобільних додатків для всебічного розвитку особистості та формування мотивації учнів
Авторка: Бочарова Тетяна Петрівна
Про матеріал: Авторка у своїй роботі розглядає онлайн-сервіси та мобільні додатки, які підвищують рівень мотивації учнів під час вивчення шкільних предметів. Технологія використання онлайн-сервісів та мобільних додатків на уроках інформатики пропонує новаторську альтернативу традиційному навчанню, створюючи можливості для персонального навчання, інтерактивних занять та підвищує рівень мотивації учнів під час навчання.


Назва: Використання інтернет-сервісів для створення презентацій
Авторка: Клехо Олена
Про матеріал: Цей матеріал можна використовувати на уроках інформатики для формування вмінь створювати презентації з використанням онлайн-ресурсу Canva.


Назва: Навчаємо учнів із використанням сучасних методів навчання
Авторка: Корінь Катерина Миколаївна
Про матеріал: Методичні рекомендації та огляд сервісів, що стануть педагогам у пригоді під час організації та проведення онлайн-занять. І які одночасно стимулюватимуть творчий пошук, розвиватимуть навички роботи у групі, проводити дослідження тощо.


Назва: Засоби та інструментарій дистанційного навчання
Авторка: Бандура Вікторія Анатоліївна
Про матеріал: Огляд корисних сервісів для проведення онлайн-занять із будь-якої навчальної дисципліни. Тут ви знайдете сервіси для створення карт слів, коміксів, блогів, інфографіка, флеш-карток та багато іншого.  


Назва: Застосування цифрових технологій під час дистанційного навчання
Авторка: Ковальова Наталія Михайлівна
Про матеріал: Матеріал допомагає усвідомити необхідність використання цифрових технологій та визначає всі переваги їх використання на уроках у початкових класах та під час змішаного та дистанційного навчання в умовах карантину.


Назва: Дистанційне навчання 
Авторка: Котюжанська Анна Миколаївна
Про матеріал: У цьому матеріалі ви знайдете корисну інформацію про платформи для дистанційної освіти, а також веб-сервіси та додатки, які стануть у пригоді для підвищення ефективності дистанційного навчання.


Назва: Презентація «Інтернет-сервіси в освітньому середовищі»
Авторка: Охремчук Наталія
Про матеріал: У презентації зібрано важливу інформацію та представлені посилання на ряд інтернет-сервісів, використання чкий доцільно як в освітньому, так і виховному процесах. Особливо важливо це в умовах карантину.


Назва: Доповідь на тему «Сучасні методи навчання»
Авторка: Мартинюк Людмила Анатоліївна
Про матеріал: Описані у розробці сервіси дають можливість ефективно забезпечити різні форми навчання: перевернуте, змішане, дистанційне, індивідуалізувати навчання, а також широко використовувати групові форми роботи. Чудова можливість для експериментів!


Назва: Використання хмарних технологій та сервісів в освітньому процесі
Авторка: Жифарська Наталія Євгеніївна
Про матеріал: Авторка детально розглянула ряд онлайн-сервісів, які знадобляться вчителям під час проведення дистанційних занять. І можливо, навіть під час традиційних. 

Ми впевнені, що вам також є чим поділитися з колегами! Тож додавайте матеріали до нашої Бібліотеки!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter