Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
12
Приклад запитання: Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розмістити в такій послідовності
12
Приклад запитання: Допущено помилку у відмінюванні числівника
68
Приклад запитання: Запитання
60
Приклад запитання: Допущено помилку у відмінюванні числівника
20
Приклад запитання: Обидва слова треба писати через дефіс у рядку
23
Приклад запитання: Оберіть речення, у якому два звертання (розділові знаки пропущено)
72
Приклад запитання: Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Раптом подув холодний вітер …» вибрати
30
Українська мова, 11 клас
Створено 22 квітня
Приклад запитання: Укажіть рядок, у якому всі іменники належать до ІV відміни.
12
Приклад запитання: Яким членом речення виступає дієслово СКАЗАТИ у поданому реченні : Умій сказати – умій і змовчати.
24
Приклад запитання: Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. 1 Перша його думка була побачити Настю та почути від неї новини.
5
Українська мова, 11 клас
Створено 20 квітня
Приклад запитання: За правилами електронного етикету варто
12
Приклад запитання: 1. Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
72
Приклад запитання: Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Раптом подув холодний вітер …» вибрати
12
Приклад запитання: Прикметник у ролі іменника вжито в реченні
12
Приклад запитання: Рядок, у якому всі слова однозначні
12
Приклад запитання: Якою частиною мови є виділене словоКоло столу, накритого білою скатертиною і заставленого усяким свяченим, стояла Олеся.
36
Приклад запитання: Укажіть рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду
12
Українська мова, 11 клас
Створено 18 квітня
Приклад запитання: Прочитайте текст і виконайте завдання(1) Боляче буває дивитися, як падає зірка. (2) Як/би хотілося запримітити, звідки вона зірвалася й куди мала б упасти спіткнувшись на рівному місці. (3) Дивишся у високий морок, де щойно був залишений слід. (4) Дивишся, вражений, сподіваючись, що не вмерла зірка, що спалахне вона в іншому місці. (5) Про/те ні, не спалахнула. (6) А потім не встигаєш помічати, де й котра зірка зірвалася, полетіла до/низу. (7) Що їх манить туди? (8) Що жене їх стрімкими табунами? (9) Яка непереможна сила старої землі? (10) Чи не та сама сила, що пробуджує в мене любов до неї, що все тримає на цьому світі? (11) Оглянься! (12) Прожиті твої дні летять слідом за тобою, що/миті згасаючи в темряві минулого...Фразеологізмом є вислів
24
Українська мова, 11 клас
Створено 18 квітня
Приклад запитання: Омоніми вжито в рядку
24
Приклад запитання: Стилістичною називають помилку
9
Приклад запитання: Тільки в множині вживаються обидва слова рядка
24
Приклад запитання: М’який знак на місці крапок НЕ треба писати в усіх словах рядка
20
Українська мова, 11 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: Прикметники із суфіксом -ськ- утворюються від іменників у рядку
24
Приклад запитання: Серед поданих сполучень слів усі фразеологізми, ОКРІМ
12
Українська мова, 11 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: Потребує редагування речення
12
Приклад запитання: Правило вживання у-в дотримано у всіх рядках, ОКРІМ...
7
Українська мова, 11 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: ГЕС - слово:
9
Українська мова, 11 клас
Створено 17 квітня
Приклад запитання: Тільки в множині вживаються обидва слова рядка
24
Приклад запитання: Установіть відповідність1 Дати гарбуза2 Спопеляти очима3 Ходити на голові4 Пійматися на гарячомуа гнівно дивитися на кого- небудьб бути викритим на місці злочинув відмовити на пропозицію вийти заміжг бешкетуватид смачно поїсти
12
Українська мова, 11 клас
Створено 16 квітня
Приклад запитання: Стояла темна ніч, холодна, вітряна. До якого правила про умови відокремлення означень підходить цей приклад?