Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
40
Приклад запитання: Визначте речення, граматична основаякого складається з підмета й присудка
12
Приклад запитання: 1.Укажіть правильні ознаки другорядних членів речення.
46
Приклад запитання: Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для речення.________ до театру, друзі, актори вже ________ за повною глядацькою залою.
7
Приклад запитання: Редагування потребує речення
12
Приклад запитання: Простим є речення
10
Приклад запитання: Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
15
Приклад запитання: НЕ ТРЕБА ставити тире між підметом і присудком у реченні (розділові знаки пропущено)
65
Приклад запитання: Складним є речення:
27
Приклад запитання: 1. Правильну вимову відображає транскрипція слів у рядку
46
Приклад запитання: Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для речення.________ до театру, друзі, актори вже ________ за повною глядацькою залою.
48
Приклад запитання: Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
15
Українська мова, 11 клас
Створено 17 червня 2021
Приклад запитання: Букв більше, ніж звуків, в словах рядка
17
Приклад запитання: Знайти речення зі складеним підметом
17
Приклад запитання: 5. Підмет ПРАВИЛЬНО виділено в реченні
36
Приклад запитання: Що називають стилістичною помилкою?
18
Приклад запитання: Оберіть варіант заповнення пропусків:_______, сходи до супермаркет_ й купи ____ ківі.
40
Приклад запитання: На питання "Котра година ?" правильною є відповідь
40
Приклад запитання: На питання "Котра година ?" правильною є відповідь
48
Приклад запитання: Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
12
Приклад запитання: З вересня я _____ на курси _____.
17
Українська мова, 11 клас
Створено 8 червня 2021
Приклад запитання: 1. Виберіть правильний варіант оформлення адреси в ділових паперах.
12
Приклад запитання: Документи щодо особового складу — це ...
46
Приклад запитання: Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для речення.________ до театру, друзі, актори вже ________ за повною глядацькою залою.
22
Приклад запитання: Іменник виконує роль присудка в реченні
48
Приклад запитання: Кому не потрібно ставити між частинами складного речення (розділові знаки пропущено)
24
Приклад запитання: Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
4
Приклад запитання: Оберіть автора твору, у якому детально описано трагічні події 1663 року
5
Приклад запитання: Горпина Терпилиха не дозволяє дочці побратися з Петром, а хоче видати за багатія, що спілкується суржиком. До якого літературного роду належить цей твір?
5
Приклад запитання: Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.Фразеологізм1 через треті руки2 докласти руку3 прибрати до рук4 вмити рукиА Наш класний керівник зміг […] до нашої перемоги в краєзнавчому конкурсі, адже активно допомагав нам у зборі матеріалу.Б Одні з наших конкурентів, які мріяли […] диплом переможців, вибули з конкурсу, оскільки в їхніх роботах викрили плагіат.В Був і клас, який взагалі вирішив […] і не брати участі в конкурсі.Г Остаточне оформлення повної карти нашої місцевості ми довірили однокласнці, яка працювала […], тому результат був неперевершений.Д Останнє місце посіли конкурсанти, які збирали інформацію для конкурсу […], тому, через недостовірність джерел зібраного матеріалу, журі поставило їм найнижчі бали.
4
Приклад запитання: Письменник1 Іван Франко2 Іван Нечуй-Левицький3 Іван Багряний4 Іван Карпенко-КарийА "Із натхненням жонглера він закручував в одну поетичну орбіту, і золоту цибулину, і теорію відносності, і випрані штани, і комуністичну партію, і Леніна, і зворушливу бабусенцію, і «пропалакінограмоту», і Чорнобиль, і Рух, і дух..."Б "Чим він був для України, для розвою її громадського та духовного життя, се відчуває кождий, хто чи то бачив на сцені, чи хоч би лише читав його твори; се зрозуміє кождий, хто знає, що він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література..."В «Стверджує жанр українського пригодницького роману, українського усім своїм духом, усім спрямуванням, усіми ідеями, почуттями, характерами. Цим він говорить нове слово в українському літературному процесі».Г "Се великий артист зору, се колосальне, усеобіймаюче око України".Д "У важкі часи безправ’я і темряви він був для Західної України і університетом, і енциклопедією, і академією наук, і народним, не затвердженим ніякою монаршою ласкою міністром культури та освіти.."