Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину
Додаткові завдання для цікавої роботи.

Що сучасний світ вимагає від другокласників? Знати своє минула та якісно навчатися заралди покращення майбутнього! Саме це гасло червоною ниткою пронизує 26 тиждень 2 класу НУШ. Співпраця, винаходи, цікаве множення… Усе це ми підготували для другокласників!

«Співпраця у класі»

Для налагодження співпраці у класі важливо зрозуміти, з якими проблемами зіштовхуються учні під час навчанн. Відповідні правила поведінки у класі – і проблеми вирішено! Спочатку влаштуйте дискусію з відкритим запитанням до учнів: Які проблеми у класі їх турбують? Які способи вирішення вони бачать?

Зображення у високій якості

Щоб залучити всіх до дискусії, роздрукуйте кожному школяреві нашу медіа-розробку та заохотьте виконати завдання. Розробка містить перелік імовірних проблемних запитань, що можуть турбувати учнів та перешкоджати плідній співпраці. 

Попросіть школярів поставити відповідні позначки навпроти тих запитань, із приводу яких вони відчувають занепокоєння. Якщо другокласники мають додаткові зауваження, вони можуть записати їх до колонки «Мене турбує те, що...». Заохотьте учнів перевіряти правильність написання тих чи інших слів за допомогою орфографічного словника.

По завершенню завдання влаштуйте дискусію. Оголошуйте запитання по черзі та запропонуйте дітям за бажанням висловити свою думку. Надайте простір для висловлення почуттів школярів та подумайте, як можна розв’язати проблему.

«Винаходи людства»

Недарма 26 тиждень НУШ має назву «Винаходи і винахідники»! Комплексне завдання допоможе школярам не тільки покращити знання з української мови та літератури та з предмета «Я досліджую світ», але й дізнатися цікаву інформацію з теми. Комплексна вправа містить: декілька текстів та зображень до них, завдання після кожного тексту та загальні питання після всіх вправ.

Перш ніж розпочати виконання завздань, заохотьте школярів проаналізувати зображення, на його підставі дібрати заголовок до тексту, прогнозувати його зміст та визначити мету читання.

Електрична лампа

На винахід електричної лампи Томаса Едісона підштовхнула газова компанія, що погрожувала відключити газ в його майстерні за несплату. Американець розробив план зниження вартості виробництва лампи. У 1880 році він запатентував свій винахід – першу електричну лампочку з тривалим терміном служби. Едісон розробив і налагодив промислове виробництво ламп та складових: кабелів, електролічильників, генераторів.

  1. Які слова у тексті є багатозначними? (Підштовхнути, служба тощо)
  2. Які спільнокореневі слова до слова «електричний» зазначені у тексті? 
  3. Що означає «запатентувати», «промислове виробництво»? Зверніться до тлумачного словника.

Астролябія

Прилад для виміру координат небесних тіл – астролябію – винайшла вчена-філософиня Гіпатія з Александрії (сучасний Єгипет) у 370 р. до н.е. Також непересічному розуму Гіпатії приписують винайдення (удосконалення) приладу для отримання дистильованої води і для вимірювання її густини.

  1. Знайдіть та прочитайте, у якому році винайдено астролябію?
  2. Що означає «до н.е.»?
  3. Знайдіть у тексті таку інформацію: місце і час подій, персонажі, кількість винаходів.

Телефон

Офіційним винахідником телефону, здатного передавати звуки людської мови, вважається американець шотландського походження Олександр Грем Белл. Створення першого телефону в світі зафіксовано в 1876 році, саме тоді подали заявку на патент на винахід, який зробив революцію в науковому світі. 

  1. Чому телефон такий важливий для людей? Наведіть кілька аргументів.
  2. Чи могло б людство жити без телефонів?
  3. Які спільнокореневі слова є у слова «телефон»? Випишіть їх.

 

Бронежилет 

У 1965 році докторка Стефанія Кволек винайшла синтетичний матеріал кевлар, у п'ять разів мініший за сталь. Її винахід врятував тисячі життів поліцейським, пожежним і військовим, адже кевлар став основою для куленепробивних жилетів.

  1. Яке значення цього винаходу для людства?
  2. Що таке «кевлар»? Знайдіть інформацію у тексті та зверніться до тлумачного словника.

Фотографія

Перший фотознімок в історії зробив у 1826 році француз Жозеф Нісефор Ньєпс. Винахідник, за допомогою камери-обскуру, протягом 8 год. фотографував вид з вікна майстерні, в якій працював. Зображення вийшло неякісне, втім, це була перша фотографія в історії людства, на якій можна було розрізнити обриси реальних об'єктів.

  1. Чи допомогло зображення визначити зміст тексту?
  2. Від якого слова утворене слово «фотографія»? (Фото)
  3. Які спільнокореневі слова від слова «фото» є у тексті?
  4. Визначте основу та закінчення в словах «фото» та «фотографія». Основи однакові чи різні? Яка спільна частина є в основах обох слів? На що вона вказує?

 

Вай-фай

Голлівудська акторка та науковиця Хеді Ламар у 1941 році запатентувала винахід, що змінював частоту мовлення, щоб ускладнити перехоплення таємної інформації супротивником. Ця систему зв’язку стала основою для сучасного Wi-Fi, завдяки якому ми постійно можемо бути на зв’язку в Інтернеті. 

Перегляньте відео-роботу, присвячену історії життя винахідниці.

Запитання після виконання всіх завдань:

  1. Як думаєте, чому жінок-вчених статистично менше, ніж чоловіків? (Соціальний та правовий тиск на жінок, обмежений доступ до освіти тощо) 
  2. Чи вважаєте ви якісь винаходи більш значущими, ніж інші? Який винахід вас найбільше вразив, чому?
  3. Під час уроку або вдома створіть хронологічну схему або таблицю вищенаведених подій.

«Множимо з відеохвилинками»

Інтерактивний відео-формат роботи допоможе учням вивчити таблиці множення чисел 4 і 5. 

Завдання після перегляду:

  1. Запитайте у другокласників: хто буде це дивитися / слухати, чому?
  2. Попросіть учнів охарактеризувати такі елементи мультфільмів:
    - колір (яскравий, приємний тощо);
    - звук (бадьорий, спокійний спів тощо);
    - музику (весела, сумна тощо);
    - дійових персонажів (активні, кумедні тощо).
  3. Чи сподобалися мультфільми дітям, що хотілося б змінити або доповнити?
  4. Запропонуйте школярам театралізувати мультфільми з двома дійовими персонажами. Запитайте про те, які жести, міміку, інтонації та пози доцільно використати? А які декорації, театральний реквізит, костюми тощо?

«Математичні розмальовки»

Запропонуйте школярам урізноманітнити вдосконалення навичок множення за допомогою добірки розмальовок! Правильне вирішення математичних прикладів дозволить отримати прикрасу для шкільного куточка або дому. 

  1. Химерні тваринки допоможуть повторити таблицю множення на 2.
  2. Приклади множення числа 3 повторіть у морському світі!
  3. Розмалюйте магічний транспорт за допомогою таблиці множення на 4.
  4. Що сховалося на цьому малюнку можна розгадати тільки знаючи таблицю множення числа 5! 

«Комп’ютерні ігри»

Попри розвиток суто арифметичних навичок, 7 місяць другого класу НУШ також присвячено дослідженню цифрових пристроїв та їхніх можливостей для навчання. Запропонуйте учням за допомогою комп’ютера (або іншого пристрою) пройти математичну інтернет-гру, що закріпить знання таблиці множення. Пропонований інтернет-ресурс містить інтерактивні ігри на перевірку знань з таблиці множення різних чисел.

 

Посилання на гру: таблиця множення числа 4

Корисні матеріали для двадцять шостого тижня навчання у 2 класі НУШ із Бібліотеки «На Урок»:

Тема: Конспект уроку: «Співпраця. Правила дружної роботи»
Авторка: Акент'єва Олена Павлівна
Про матеріал: Пропонований конспект уроку вчить учнів брати участь у колективних справах та формує риси характеру, що допомагають у спільній роботі. Необхідні навички авторка пропонує розвинути за допомогою прислів’я, розмов та формулювань власних висловлень.


Тема: Урок: «Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови»
Авторка: Бабка Світлана Володимирівна
Про матеріал: За допомогою гри «Сходинки слів», авторка у цікавий спосіб пропонує провести урок для закріплення учнівських знань з теми.


Тема: Презентація: «Книга – джерело знань»
Авторка: Шапка Світлана Вікторівна
Про матеріал: Урок розроблений до курсу «Я у медіапросторі» та Літературного читання, тож шляхом вивчення нової інформації про книжки, діти поповнять скарбничку власних знань, спробують доповнювати речення тощо.


Тема: Інтегрований урок: «Складання таблиці множення числа 4. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4»
Авторка: Петрова Елла Сергіївна
Про матеріал: За допомогою різноманітних допоміжних засобів (орігамі тощо), авторка пропонує ознайомити учнів з таблицею множення числа 4 та сформувати уміння застосовувати таблиці для знаходження значень виразів та розв’язування задач.


Тема: Інтегрований урок з математики та образотворчого мистецтва «Творча студія майстрів писанкарства»
Авторка: Семенець Юлія Олександрівна
Про матеріал: Розробка не тільки ознайомить учнів з традиціями писанкарства в Україні, але й навчить учнів творчо працювати із задачами та закріпити знання таблиць множення і ділення чисел 2,3,4.


Тема: Інтегрований урок з математики і природознавства: «Вправи на закріплення таблиці множення числа 5»
Авторка: Шепеленко Антоніна Віталіївна
Про матеріал: Авторка пропонує закріпити знання таблиці множення числа 5 за допомогою повчальної інформації про первоцвіти, будову рослин, їх значення для природи і у житті людей.


Додаткові матеріали, які стануть чудовим доповненням навчального процесу впродовж тематичних тижнів НУШ, ви можете переглянути у таких статтях:

  1. Тижневий кейс №1: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  2. Тижневий кейс №2: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  3. Тижневий кейс №3: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  4. Тижневий кейс №4: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  5. Тижневий кейс №5: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  6. Тижневий кейс №6: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  7. Тижневий кейс №7: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  8. Тижневий кейс №8: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  9. Тижневий кейс №9: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  10. Тижневий кейс №10: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  11. Тижневий кейс №11: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  12. Тижневий кейс №12: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  13. Тижневий кейс №13: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  14. Тижневий кейс №14: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  15. Тижневий кейс №15: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  16. «З Новим роком та Різдвом!». 16 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  17. «Що насправді цінне?». 17 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  18. «Цінуймо те, що маємо». 18 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  19. «Зимуємо – не нудьгуємо». 19 тиждень 2 класу НУШ. Додаткові матеріали та рекомендації
  20. «Мої бажання та обов'язки». 20 тиждень 2 класу НУШ: додаткові  матеріали та рекомендації
  21. «Як впливає реклама?». 21 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  22. «Бажання та дії». 22 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  23. «У світі художніх образів». 23 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  24. «Новий погляд на звичні речі» 24 тиждень 2 класу НУШ. Додаткові матеріали та рекомендації 
  25. «Кмітливість рятує!». 25 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter