Онлайн-тести з алгебри 10 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Обчисліть2sin15⁰⋅cos15⁰
Приклад запитання: Спростіть вираз (∜b)4 ⋅ (b3)⅓
Приклад запитання: Обчисліть2sin15⁰⋅cos15⁰
Алгебра, 10 клас
Створено 22 травня 2022
Приклад запитання: 1. Яку з наведених властивостей має функція у=− 4⁄х
Приклад запитання: Спростити sin2xcos5x-sin5xcos2x
Приклад запитання: Чи буде функція неперервна в точці х = 5f(x) = 2x - 6
Приклад запитання: За якою схемою можна дослідити властивості функції для побудови її графіка?
Приклад запитання: sinx = ½
Приклад запитання: На рисунку зображено графік диференційовної функції заданої на проміжку (-2:2). Скільки всього точок екстремуму має ця функція?
Приклад запитання: На малюнку позначено критичні точки на області визначення функції та встановлено знай похідної на кожному з отриманих проміжків. Встановіть проміжок спадання функції.
Алгебра, 10 клас
Створено 20 травня 2022
Приклад запитання: Порівняйте числа: arcsin 0,8 і arcsin 0,9;  
Приклад запитання: Знайдіть значення виразу 2sin30⁰ - cos60⁰⋅tg45⁰
Алгебра, 10 клас
Створено 19 травня 2022
Приклад запитання: Знайти область визначення функції:
Алгебра, 10 клас
Створено 19 травня 2022
Приклад запитання: Знайти похідну функції у = 1010
Алгебра, 10 клас
Створено 19 травня 2022
Приклад запитання: Чому дорівнює значення виразу х12⋅ х34 : х17 ?     
Приклад запитання: На рисунку зображено графік диференційовної функції заданої на проміжку (-2:2). Скільки всього точок екстремуму має ця функція?
Приклад запитання: Фото розв′язання надіслати вчителю!Знайдіть проміжки зростання і спадання функції:f(x) = х3 + 3х2 - 9х
Приклад запитання: На рисунку зображено графік диференційовної функції заданої на проміжку (-2:2). Скільки всього точок екстремуму має ця функція?
Алгебра, 10 клас
Створено 19 травня 2022
Приклад запитання: Обчислити ∛-125 ⋅ ∜81
Приклад запитання: Знайдіть проміжки зростання і спадання функції:f(x) = х3 + 3х2 - 9х
Приклад запитання: За якою схемою можна дослідити властивості функції для побудови її графіка?
Приклад запитання: На рисунку зображено графік диференційовної функції заданої на проміжку (-2:2). Скільки всього точок екстремуму має ця функція?
Приклад запитання: Укажіть точку, яка належить графіку функції y=x-5
Приклад запитання: На малюнку позначено критичні точки на області визначення функції та встановлено знай похідної на кожному з отриманих проміжків. Встановіть проміжок спадання функції.
Приклад запитання: Знайти значення похідної функції f(x)=3x2+6x у точці х0=1.
Приклад запитання: Функція f (x) − парна, а функція g(x) − непарна, f (−7) = −11, g(5) = −2, Обчисліть 2∙f (7) − 3⋅g(−5).
Приклад запитання: На рисунку зображено графік диференційовної функції заданої на проміжку (-2:2). Скільки всього точок екстремуму має ця функція?