Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
12
Українська мова, 11 клас
Створено 3 серпня 2022
Приклад запитання: На перший склад падає наголос у слові
12
Українська мова, 11 клас
Створено 1 серпня 2022
Приклад запитання: У котрому рядку всі прислівники треба писати через дефіс?
24
Українська мова, 11 клас
Створено 1 серпня 2022
Приклад запитання: Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак)Я згадую про чай, (1) що його пито ввечері в садку: (2) цвірчать цвіркуни, (3) дзеленчить і гуде у вечірній тиші далекий трамвай, (4) звертаючи з проспекту на гору, (5) млосно пахнуть у важкій нічній пітьмі матіоли.НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
24
Українська мова, 11 клас
Створено 1 серпня 2022
Приклад запитання: НЕПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку
24
Українська мова, 11 клас
Створено 1 серпня 2022
Приклад запитання: Синонімічним до складного речення «Соціальні психологи радять читачам новин дотримуватися простих правил, щоб убезпечити себе від фейкової інформації, а саме: бути уважними до заголовків, придивлятися до адрес джерел повідомлення, не сплутувати факти і коментарі, звертати увагу на мовне оформлення повідомлення» є просте речення
60
Українська мова, 11 клас
Створено 31 липня 2022
Приклад запитання: Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків правильний варіант із-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.Дослідження психологів підтверджують, що так зване глибоке читання, тобто таке, яке потребує від людини (1)___ в текст, сприйняття й усвідомлення його деталей, обмірковування прочитаного, має низку відмінностей від легкого читання, за якого читач просто сприймає прочитане як (2) ___ слів. Глибоке читання - чудова вправа для мозку, що підвищує рівень (3) ___, перетворюючи читача на співавтора тексту. Також таке читання є хорошою вправою для тих, хто хоче вдосконалювати свій (4) ___ володіння мовою. На відміну від глибокого, легке читання – це те, що ми читаємо в блогах, таблоїдах, на розважальних та новинних (5) ___; список заголовків, у яких в око впадає двоє-троє слів, за якими ми й сприймаємо новину.
24
Українська мова, 11 клас
Створено 31 липня 2022
Приклад запитання: Спільнокореневими до слова сонях є всі слова, ОКРІМ
24
Українська мова, 11 клас
Створено 31 липня 2022
Приклад запитання: НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
24
Українська мова, 11 клас
Створено 31 липня 2022
Приклад запитання: Правил уживання великої букви дотримано в реченні
24
Українська мова, 11 клас
Створено 31 липня 2022
Приклад запитання: Разом треба писати всі слова в рядку
24
Українська мова, 11 клас
Створено 29 липня 2022
Приклад запитання: Подвоєні букви треба писати в усіх словах рядка
24
Українська мова, 11 клас
Створено 29 липня 2022
Приклад запитання: М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
24
Українська мова, 11 клас
Створено 29 липня 2022
Приклад запитання: Букву е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
24
Українська мова, 11 клас
Створено 29 липня 2022
Приклад запитання: Прочитайте речення. У (1)середині вистави стався кумедний (2)випадок. (3)Брати виконавця головної ролі вибігли на сцену і, скориставшись паузою, розповіли, як довгі (4)місяці були свідками розучування тексту. За двадцять чотири (5)місяці їхній брат намагався перевтілитися в ченця, автора (6)літопису, щоб (7)зобразити події тих літ якомога правдивіше. Час спливав, і три (8)брати вивчили роль, проте кожен бачив героя по-своєму.НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
24
Українська мова, 11 клас
Створено 29 липня 2022
Приклад запитання: Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
18
Приклад запитання: Неправильно побудовано словосполучення
42
Приклад запитання: Лексичної помилки НЕМАЄ в рядку
20
Українська мова, 11 клас
Створено 24 липня 2022
Приклад запитання: 1. На місці пропуску в третьому реченні має бути слово (1) Минали дні, а дощів, так довго очікуваних, не/було. (2) Не/лише сонце, але й усе небо палало, дихало спекою. (3) Степи поступово втрачали свої яскраві барви, свою весняну […] свіжість. (4) Повітря було наскрізь сухе, не/випадала навіть роса на світанку. (5) Із-за обрію тихо виткнувся ріжечок ледве помітної, синьої хмари, що не/забаром уже закрив собою величезний сектор неба.
20
Українська мова, 11 клас
Створено 22 липня 2022
Приклад запитання: Слово молодих у другому реченні тексту можна замінити словом.(1) Коровай - обрядовий весільний хліб поширений у культурі багатьох слов'янських народів. (2) На весіллі він символізував гідність, достаток, красу молодих. (3) Ще й досі під час його виготовлення дотримуються звичаїв, що йдуть з давнини. (4) Це символ завершеності аграрного року, тому його випікали й на обжинки. (5) Разом з обжинковим снопом він був одним з найважливіших символів-атрибутів свята врожаю й майбутнього достатку.
20
Українська мова, 11 клас
Створено 19 липня 2022
Приклад запитання: Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку.1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків. 3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
20
Українська мова, 11 клас
Створено 18 липня 2022
Приклад запитання: Мрячив дрібненький холодний дощ, і далина, здавалося, позапиналася марлею. 2. На/дворі було не/привітно під однотонним захмареним небом. 3. Не/веселу картину підсилювали мокрі кури, що поопускавши хвости, тинялися по обійстю. 4. З димаря вайлувато курілося, і дим, досі не/прибитий дощем, ліниво скочувався по даху на землю. 1.Окремо в тексті треба писати сполуку слів
12
Приклад запитання: Лише числівники записано у варіанті
20
Українська мова, 11 клас
Створено 18 липня 2022
Приклад запитання: (1) Залийте одну склянку рису двома склянками води й, підсоливши, варіть суміш на НЕ ВЕЛИКОМУ вогні протягом 15-20 хвилин. (2) Підсмажте цибулю й моркву НАРІЗАНІ кубиками й додайте до них подрібнені гриби, смажте їх до готовності. (3) Перемішайте ВІДВАРЕНИЙ рис із морквою, цибулею й грибами, додавши кукурудзу та горошок. (4) Перекладіть рис на велике блюдо і… його подрібненою ЗЕЛЕННЮ. 1.Орфографічну помилку допущено в написанні слова
20
Українська мова, 11 клас
Створено 17 липня 2022
Приклад запитання: Прочитайте текст. (1)У цей час наді мною твориться диво: хтось невидимим смичком провів по синьому піднебессі, по білих хмарах, і вони забриніли. (2)Я тягнуся до гори й не вірю: від зарічки знову над нашою хатою пролітають лебеді! (3)А віща скрипка й срібний відгомін підіймають на крила мою душу й забирають її в ніким не розгадану далину. (4)За високою стрункою дзвіницею, що теж поривається вгору десь у білому підхмар’ї зникають лебеді, але дзвін їхніх крил ще озивається в мені. 1.Останнє слово першого речення можна замінити на
20
Українська мова, 11 клас
Створено 17 липня 2022
Приклад запитання: Граматичний зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні:
20
Приклад запитання: Прочитайте текст і виконайте завдання(1) Веселка, виграваючи розмаїттям кольорів, завжди викликала радість і захоплення в усіх народів. (2) Її називали дугою, аркою та обожнювали, як сонце, і (З,з)емлю, і трави. (3) Древні (І,і)ндійці вважали райдугу величним луком (Б,б)ога Індри за допомогою якого він пускав стріли, уражаючи злих демонів, що ховалися в чорні хмари. (4) За давнім повір’ям, ця дуга піднімає вгору воду з озер, рік, а потім повертає її у вигляді дощу. (5) У народі кажуть: «Веселка воду бере». (6) Українці вірили: райдуга – це труба, що сягає одним кінцем неба, а інший опускає в криницю, з якої п’є (Б,б)огородиця.Слово демонів (речення 3) можна замінити словом
24
Приклад запитання: Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
20
Приклад запитання: Прочитайте текст і виконайте завдання 1–4 до нього. (1) Здавна в Україні поруч з іменами й прізвищами були поширені вуличні прізвиська. (2) У 1886 році харьківська губернська управа склала бланки для подвірного опису, у яких була графа, де записувались прізвиська та причини виникнення їх. (3)Розповідали, як під час чергового перепису населення повітові чини заходили в селяньські двори й занотовували прізвища. (4) Деякі селяни не називали імена, а на запитання про прізвище, лише знизували плечима. (5)Якщо у дворі було брудно, то господаря записували Дришлею, якщо похропував у прохолодку на р’яднині поза хатою, то його нагороджували прізвищем Тягнирядно, якщо помічали великий віз під навісом, то голова сім’ї і його дружина ставали Чумаками1. Орфографічну помилку допущено в слові кожного речення, ОКРІМ
20
Приклад запитання: (1)Поляна ця, подзьобана струхлявілими пеньками, викружилася край осичняка, трохи на згірку. (2)Ранньої весни вона перша вбиралася квітами, і хутко тут виганялась така висока трава, що в ній, прилігши, лось міг сховатися до половини. (3)Тепер поляна пустельна, як і все навколо; лось застиг нерухомо, втупившись круглими очима в стіну лісу попереду себе,— якраз туди, звідки завжди сходить сонце. (4)Помалу лось заспокоювався. (5)Так стояв, а навкруги, розвидняючись, світліло, виразніше малювались осики, повітря між ними глибшало й прозорішало і тиша з настороженої й сліпої ставала спокійна й осмислена, в ній уже не чулось того страху, що донедавна. (6)Лось сподівався побачити схід сонця, і коли під його променями забронзовіли верхівки, коли віття скупалося в його усміхові, то лось наче аж полегшав, ще більше пострункішав, і в очах появився золотавий сплеск, який надав їм виразу одвічного розуміння життя природи і її таємниць. Форму знахідний відмінка має слово
20
Приклад запитання: Прочитайте текст і виконайте завдання 1-4 до нього. (1)Українці, які втікали від війни, часом були вимушені лишити своїх улюбленців удома або кинути напризволяще. (2)Але в країні лишилися також багато небайдужих людей, які надають прихисток чотирилапим, годують їх, й організовують нові домівки. (3)Громадянська організація «UAnimals» розповіла, як можна допомогти покинутим тваринам. (4)"Разом – ми велика непереможна команда. (5)І ми маємо захистити наших хвостатих друзів у цей нелегкий період", – зазначили у команді захисників тварин (З Інтернету). 1. Яке із слів у тексті вжито у називному відмінку?