26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ
Цікаві вправи для 32 тижня навчання НУШ.

На 32 тижні навчання програма НУШ пропонує другокласникам цікаву тему про події, що змінюють нас. Щодня ми маємо змогу зробити себе трішечки кращими та добрішими. Кожна подія, кожна людина, кожне слово відіграють важливу роль у подальшому житті людини, і це варто розуміти. 

Пропонуємо вчителям та учням зануритися в атмосферу взаєморозуміння та віри у краще. А щоб ваші віртуальні подорожі країною Чемності були максимально цікавими та ефективними, ми створили добірку вправ на покращення аналітичних здібностей та креативності дітей. 

Інсценізація казки «Ввічливе телятко»

Пропонуємо вам зробити театралізацію казки з другокласниками. Попередньо попросіть дітей підготувати реквізит: костюми з екологічного чи непридатного (бросового) матеріалу. Повторне використання предметів, які зазвичай викидаються, - турбота про екологію та попередження надмірного споживання. Також для інсценізації  будуть доречними маски із паперу. Додаємо шаблони - роздруковуйте та користуйтеся!

Жило на зеленій фермі серед садів та городів телятко з мамою і татком.

Поруч із ними жили і кури з курчатами, і качки з каченятами, і гуси маленькі й великі, і поросятка з свинями, і коза з козенятами.

Одного разу привезли і коней.

Ферма була великою.

Мама-корова вчила малюка бути ввічливим.

Телятко завжди віталось з усіма сусідами, просило дозволу щось взяти чи зробити, дякувало, просило пробачення і таке інше.

Воно ніколи не перечило старшим, не перебивало і уважно слухало оточуючих і ввічливо їм відповідало.

Якось телятко пішло гуляти. Воно вирішило подивитись, як збирає бджілка мед і незчулось, як вийшло за ворота ферми.

Отямилось теля, коли захотіло їсти. Подивилося довкола і зрозуміло, що заблукало.

Як потрапити додому до мами не знало мале, але вирішило не тривожитись і попитати дорогу у зустрічних.

Перший, кого побачив малюк, був баран. Він мав кучеряву шерсть і круті роги.

– Доброго дня, – привіталось теля, прямуючи до барана, – я заблукало. Чи не могли б Ви підказати, як мені потрапити додому?

– Йди звідси, – вороже промовив баран, – я не збираюсь ділитися своєю травою.

– Але я тільки хочу потрапити додому, – образилось телятко і пішло в бік дороги.

Так воно йшло невідомо куди певний час. Аж тут біля дороги сіла ворона. Телятко вирішило і її попитати, як потрапити додому.

– Доброго дня вам, тітонько, – сказало воно.

– Доброго дня, маленьке, – відповіла ворона, – а що ти робиш так далеко від дому?

– Я спостерігав за бджілкою, і вона мене завела сюди. Чи не могли б ви підказати мені, як потрапити додому?

– Звісно, я сама лечу в ту сторону, — промовила ворона.

І вони вирушили.

Птаха летіла низько, щоб мати змогу розмовляти з телятком. А воно розказувало про життя на рідній фермі.

Коли обоє добралися туди, мама-корова сильно переживала. Вона вислухала малюка і наказала йому наступного разу бути обережнішим.

Всі вони гарно подякували вороні і запросили її трохи погостювати.

А теля з того часу крім ввічливості ще навчився обережності та уважності.

Запитання для обговорення:

  1. Якщо б телятко було неввічливим, чи приємно було б йому допомагати?
  2. Що робити, якщо з тобою поводяться грубо та не ввічливо?
  3. Як би ви поводилися на місці головного героя?
  4. Знайдіть, будь ласка, тлумачення слова «чемність» і «ввічливість» у «Словнику української мови».
  5. Підберіть синоніми та антоніми до слова «ввічливість». Поясніть, в чому різниця в тлумаченні слів, які схожі за значенням?

Будинок чарівних слів

У Будинку чарівних слів є прекрасна скринька чемності. Запропонуйте учням створіть власний словничок ввічливості.

Прочитайте вірш та поміркуйте, які слова ввічливості слід вживати. Для чого це потрібно?

Хто людям всім добра бажає,
Той і собі добро те має.
Як до людей з добром ідеш,
Ще й світло у душі несеш,
Тебе всі будуть поважати,
І завжди радо величати.
А як людей не поважаєш,
Поганим словом друзів лаєш,
То на добро не сподівайся,
І з висновками ти не гайся.

А тепер запам’ятай на все життя слова ввічливості, які повинні бути в твоєму активному словничку щодня!

Добрий ранок, добрий день, добрий вечір, здоровенькі були, доброго здоров’я, привіт, до побачення, на все добре, ідіть здорові, на добраніч, дякую, спасибі, щиро вдячний, будь ласка, прошу, прошу вибачити, вибачте будь ласка, пробачте, я вдячний за допомогу.

Мультфільм про заздрість 

Перш ніж починати перегляд, рекомендуємо відповісти на запитання: Що таке заздрість та суперництво? Вислови свою думку та прочитай визначення у тлумачному словнику.

Завдання:

  1. Чим відрізняється суперництво від заздрості?
  2. В якому значенні вжито слово «зелена»?
  3. Склади список хороших рис, за які ти себе цінуєш, красиво оформи та 
  4. Порівняй себе із минулорічним собою. У чому ти став кращим? Чому навчився? Від яких поганих рис позбувся? 

Зверни увагу!

Чуйна людина – уважна та привітна до оточуючих. Щира усмішка допоможе спілкуватися чесно та відверто, а посмішка стане неприємною приправою до розмови.

Посмішка – особливий вираз обличчя (губ, очей), що відбиває глузування, кепкування, іронічне ставлення,

Усмішка – особливий порух м’язами обличчя (губ, очей), який виражає схильність до сміху.

Розумний шифрувальник

Кожній букві відповідає певне число – порядковий номер літери в алфавіті. Запропонуйте учням розв'язати приклади і допомогти теляткові розшифрувати слово. Відповідь кожного прикладу – одна літера зашифрованого слова.

30-8*3=      

34+63-78=    

23-(12+9)=              

7*3=                 

5*4-1=          

Відповідь: слово «ДОБРО»

Чарівні квіти

Попросіть учнів розв'язати приклади. Якій цифрі відповідає кожна квітка?

 

  1. Де ростуть проліски, тюльпани та крокуси?
  2. Які з цих рослин занесені до Червоної книги України?
  3. Як доглядати за квітами? Які рослини вирощують у вас вдома?   

Додаткові матеріали до тридцять другого тижня НУШ з Бібліотеки «На Урок»

Тема: Текст. Робота з деформованим текстом. Тренувальні вправи
Автор: Кушнерьова Алла Станіславівна
Про матеріал: Головна мета матеріалу – узагальнити знання здобувачів освіти про текст та його складові частини, удосконалити вміння працювати та редагувати різні жанри текстів, ознайомити з цікавими фактами життя та творчості українських письменників, вчити аналізувати зміст творів, давати характеристику героям та оцінювати поведінку героїв, її наслідки.


Тема: Супертренажер «Пишу без помилок» для другокласників
Автор: Мордовцева Тетяна Володимирівна
Про матеріал: Завдання призначені для засвоєння учнями 2 класу правильного написання найуживаніших слів.Вони допоможуть учям удосконалювати правописні навички, а також стати більш уважними і самостійними.


Тема: Тест. Діагностична робота з математики (Підсумкова за 2 клас)
Автор: Ливрінц Віра Василівна
Про матеріал: Діагностична робота зорієнтована на реалізацію компетентнісного підходу до навчання з математики у 2 класі НУШ. Допоможе учням закріпити та перевірити свої знання та вміння з математики за 2 клас.


Тема: Презентація «Розв'язуємо складені задачі»
Автор: Богдан Ярослава
Про матеріал: У пропонованій презентації представлені складені задачі, які дозволять дітям відпрацювати навички розв'язання таких задач. Крім того, у розробці ви знайдете цікаві ідеї до уроку, що допопожуть пожвавити навчальний процес.

Додаткові матеріали, які стануть чудовим доповненням навчального процесу впродовж тематичних тижнів НУШ, ви можете переглянути у таких статтях:

  1. Тижневий кейс №1: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  2. Тижневий кейс №2: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  3. Тижневий кейс №3: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  4. Тижневий кейс №4: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  5. Тижневий кейс №5: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  6. Тижневий кейс №6: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  7. Тижневий кейс №7: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  8. Тижневий кейс №8: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  9. Тижневий кейс №9: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  10. Тижневий кейс №10: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  11. Тижневий кейс №11: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  12. Тижневий кейс №12: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  13. Тижневий кейс №13: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  14. Тижневий кейс №14: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  15. Тижневий кейс №15: Українська мова і математика. 2 клас НУШ
  16. «З Новим роком та Різдвом!». 16 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  17. «Що насправді цінне?». 17 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  18. «Цінуймо те, що маємо». 18 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  19. «Зимуємо – не нудьгуємо». 19 тиждень 2 класу НУШ. Додаткові матеріали та рекомендації
  20. «Мої бажання та обов'язки». 20 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  21. «Як впливає реклама?». 21 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  22. «Бажання та дії». 22 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  23. «У світі художніх образів». 23 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  24. «Новий погляд на звичні речі» 24 тиждень 2 класу НУШ. Додаткові матеріали та рекомендації
  25. «Кмітливість рятує!». 25 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  26. «Винаходи і винахідники». 26 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  27. «Весна прийшла!» 27 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  28. «Слова, що долають відстань!» 28 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  29. «Подорож у часі». 30 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
  30. «Стежки-доріжки». 31 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter